Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni ehkäisystä huolehtiminen kuuluu naiselle

Vierailija
15.08.2014 |

Jos nainen ei halua raskaaksi, niin saa itse huolehtia ehkäisystä joko pillereiden, kierukan tai muun muodossa. Tai hankkia kondomit.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten saisi loppua miesten kitinä elatusvelvollisuudesta. Ja myös tapasmisoikeuksista.

Vierailija
2/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa seksiä, mutta myös ehkäistä, hän voi hoitaa ehkäisyn. Olen samaa mieltä.

Ainakin itse osasin olla ihan oman käden varassa puolen vuosikymmentä aviosuhteessa.

Jos taas ollaan parisuhteessa ja mies on se joka haluaa enemmän seksiä niin voi myös pohtia tuota ehkäisyä, jos ei (jälleen kerran) isäksi halua. Eihän sitä ehkäistä, jos ei lapsia haluta.

Jätän nyt tautien ehkäisemiset toiseen pohdintaan.

Vierailija
4/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen sitä mieltä, että parisuhde on kahden kauppa, joten kyllä ehkäisystäkin neuvotellaan yhdessä.

Vierailija
5/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs siinä tapauksessa et nainen ei halua ehkäistä vaan jättää päätös vallan miehelle, silloinhan miehen vaihtoehdot on isäksi, seksin harrastamisen lopetus, vasektomia, kondomi.

Vierailija
6/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo pillerit kivuliaiden menkkojen vuoksi, mutta irtosuhteissa vaadin turvallisuuden vuoksi lisäksi kortsua, jonka taas jätän miehen harteille; näin kumpikin hoitaa puolet ehkäisystä ja jos toisen puoli ei ole kunnossa, saa jäädä ilman :)

Lisäksi mies tietää itse penikselleen sopivan kortsun, joten parempi että mies hoitaa sen puolen.

Parisuhteessa ollessa on musta reilua että ehkäisykulut menee puoliksi, oli sitten pillerit, kierrukka, miesten tai naisten kondomi kyseessä.

Vierailija
7/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei halua raskaaksi, huolehtii siitä itse ja jos mies ei halua isäksi huolehtii siitä myäs itse.

On turha itkeä jälkeenpäin jos on luottanut miehen kondomiin joka puhkeaa tai mies siihen että naisen pillerit pettää.

Vierailija
8/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuuluu! Siksi passitin mieheni vasektomiaan.

Vierailija
9/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä periaate on se, että se ehkäisee joka ei lasta halua. Jos kumpikaan ei halua, tuplaehkäisy on paras vaihtoehto.

Vierailija
10/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin kannatat myös sitä, että jos mies ei halua isäksi, ehkäisy jää hänen vastuulleen? Turha sitten itkeä, miten tyttöystävä/vaimo/pano "huijasi" isäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä