Millaiset ihmiset käyttävät trenssiä?
Kommentit (25)
Sellaiset, jotka haluavat pysyä lämpiminä syksyisin ja keväisin.
Miten niin? Älyttömän tyylikäs ja ajaton takki, jos raaskin ostan Burberry prorsumin mustan trenssin.
Vielä ei ollut itsensäpaljastajaa.
80-luvulla kaikkien mielestä pitkä trenssi oli tosi tyylikäs. Jos tulisi uudestaan muotiin, niin kohta kaikilla melkein olisi se taas.
Minkälaista takkia ap itse pitää? Trenssi on tyylikäs kapeiden housujen tai mekon kanssa, ja sopivan lämmin nyt kun ilmat alkaa viilenemään. Miksi en pitäisi...
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 11:25"]Itsensäpaljastajat.
[/quote]
Ei tuolle mielleyhtymälle vaan voi mitään :D
Sori trenssinaiset :D
Mikä se lihavien takki sit on? Käytän hupparia!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 11:29"]
Mikä se lihavien takki sit on? Käytän hupparia!
[/quote]
Lihavat pitää sellasia hupullisia "ulkoilutakkeja", jotka on väljiä ja peittää perseen. Varsinkin 50+
En tiedä luhavista, mutta itse käytän normaaleja takkeja vaikka olenkin lihava.
Siis mitä ihmettä ap ihmettelee. Haepa netistä trenssejä niin huomaat miten tyylikäs ja moneen käyttöön sopiva takki se onkaan. On lyhyempää ja pidempää mallia ja erityyppisistä kankaista. Sopii erinomaisen hyvin hoikalle/normaalipainoiselle.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 11:17"]Vielä ei ollut itsensäpaljastajaa.
80-luvulla kaikkien mielestä pitkä trenssi oli tosi tyylikäs. Jos tulisi uudestaan muotiin, niin kohta kaikilla melkein olisi se taas.
[/quote]
Trenssi on tullut uudestaan muotiin ja melkein kaikilla on sellainen.
Trenssikkäät naiset. Jokaisessa stailausohjelmassa naisella pitää olla trenssi kaapissaan.
Ihmiset, jotka tykkäävät vanhoista film noir -leffoista. :)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:00"]
Ihmiset, jotka tykkäävät vanhoista film noir -leffoista. :)
[/quote]
<3 taidan rakastaa sua <3
Mun tyttö esim. Oli seiskalla, kun ostettiin trenssi, sellainen vähän lyhyemmän mallinen. Se toimii syys- ja kevättakkina.