Toivottavasti Iiris Suomelasta tulee sisäministeri
Suomi tarvitsee nuorta ja ennakkoluulotonta energiaa. Ohisalo on hoitanut työnsä mallikkaasti ja uskon että paras tuuraaja on Iiris Suomela. Nuoret naiset pitää Suomen pystyssä, kenenkään ihmisarvoa jakamatta!
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Itse antaisin mahdollisuuden Husulle, Sulttaanille tai Fatimalle. Heissä on sitä etnistä ennakkoluulotonta energiaa jolla Suomi saadaan turvallisemmaksi.
Samaa mieltä. Heidänkin ääni olisi hyvä saada kuulumaan. Eri kulttuureista tulleilla voi olla merkittäviä uusia ratkaisuja kun osaavat ajatella sisäsiittoisen suomalaisboxin ulkopuolelta.
Yllättäen vähällä ajattelukapasiteetilla maailmaa havainnoiva persuedustaja on asiasta eri mieltä:
https://twitter.com/MailVeikko/status/1420048568904261632
Ei kestä vallassa olevia nuoria naisia.
Uskon Iiriksen jatkavan musliminuorukaisten lennättämistä Kreikasta Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse antaisin mahdollisuuden Husulle, Sulttaanille tai Fatimalle. Heissä on sitä etnistä ennakkoluulotonta energiaa jolla Suomi saadaan turvallisemmaksi.
Samaa mieltä. Heidänkin ääni olisi hyvä saada kuulumaan. Eri kulttuureista tulleilla voi olla merkittäviä uusia ratkaisuja kun osaavat ajatella sisäsiittoisen suomalaisboxin ulkopuolelta.
Samaa mieltä. Ihannetilanteessa mahdollisimman moni hallituksen ministereistä on muslimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ihannetilanteessa mahdollisimman moni hallituksen ministereistä on muslimi.
Ei siksi että se olisi Suomenntai suomalaisten edun mukaista, vaan siksi että persuja harmittaa.
Iiris Suomela on psykoottinen ja harhainen. Kuuluu mielisairaalaan eikä eduskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta. Anter Yasa joka paljasti paitsi al-taeen ja Rami Adhamin tekemiset on selvitellyt myös Suldaan Said Ahmedin yhteyksiä Hgin Malmin jihadistimoskeijaan ja Syyriassa kuolleisiin suomalaisjihadisteihin jonka Said Ahmed itsekin on myöntänyt(ent. Roihuvuoren moskeija) jota kautta suurin osa kalifaattiin menijöistä lähti Suomesta. Tätä henkilöä ei olisi ikinä pitänyt päästää mihinkään puolueeseen, mutta Vasemmistollahan tunnetusti on kieroutunut suhde islamiin, sillä ei ole väliä vaikka se tuhoaisi hänen oman yhteiskuntansa.
https://www.anteryasa.fi/vasemmistopoliitikolla-laheiset-valit-kuolleid…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti suomalaiset ex-muslimit varmasti ilahtuisivat tästä
https://www.patmos.fi/kuvajasana/tuotteet/kaantyneet-ex-muslimien-paino…
"Islamista luopuminen voi johtaa Suomessakin hyljeksintään, pelotteluun ja väkivallalla uhkailuun."
https://yle.fi/uutiset/3-8903751
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki Vihreisiin otetusta afrikkalaisesta ajattelukyvystä, tätä lisää niin hyvä tulee
Vierailija kirjoitti:
Vihertuholaisilla on toinen toistaan kauh… siis parempia ehdokkaita: Emma Kari, Iiris Suomela, Fatim Diarra ym. Jänskättää jo nyt, kuka tuosta kauhukabinetista valitaan.
Samaa mieltä, Vihreät ovat järkyttävää sakkia, en ymmärrä kuka hullu noita äänestää. Ovat harhaisia, mielenvikaisia ja aina niin kovin huolestuneita. Eivät aja suomalaisten asioita, vaan haluavat kurjistaa kantasuomalaisten elämää. Eivät osaa muuta kuin vouhkata ilmastonmuutoksesta ja kuskata kaikenmaailman rikollisia Suomeen. PIMEETÄ SAKKIA.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla vitsi. Ei ymmärrä muuten.
Nyt on hankala valita, kolme niin hyvää ehdokasta. Iiris Husu Fatima, en pysty päättämään. Ehdotan että hallitukseen perustetaan kaksi ministeriötä lisää, saadaan nämä kolme upeaa poliitikkoa ja parlamentaarikkoa hallitukseen.
Miksi sijaisen pitää olla samasta puolueesta? Vihreissä ei ole ministeriainesta kuin Haavisto ja sekin on jo varattuna.
Mihin katosi se turkkilaistaustainen mies Vihreistä? Hän taisi jo pudota edellisellä kaudella pois? Mietin että hän olisi kanssa ollut hyvä sisäministeri. Nimi ei nyt tule kyllä mieleen nyt mitenkään..
Suomela?! Toivottavasti ei todellakaan tule!
Eikähän olisi aika päästä feministeistä eroon hallituksessa, jos Suomi vielä pelastaa aiotaan. Länsi on kyllä jo tuhoon tuomittu, mutta aina saa haaveilla.