Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihoin helteiden vuoksi

Vierailija
15.08.2014 |

Tuli joutua makeita juomia ja käytyä myös terassilla. Kaiken lisäksi käytin koko ajan väljiä mekkoja tai joustavia trikoomekkoja, joten en itse tajunnut, että vyötärön ympärys nousee. No totuus iski vasten kasvoja, kun ennen lomaa sopineet housut kiristää. En uskalla edes mennä vaakaan, mutta varmaan viisi kiloa ainakin on tullut. Syönyt olen aika normaalisti, joten ihan juomisilla ja ehkä jäätelöllä (yksi annos päivässä) nämä kilot ovat tulleet. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaan laihduin. Täällä oli reilu kuukausi helteitä, ja mun pari kuukautta tökkiny laihdutusurakka sai päätöksen. -5kg lähti pelkän heinäkuun aikana, luulin jo etten pääse siitä eroon kun se tökkäsi keväällä se paino junnaamaan paikalleen. Mutta nyt saan olla onnellinen, olen siinä painossa mikä oli tavoite. 

Vierailija
22/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysyvä läski ja lihominen tapahdu noin nopeasti. Nyt vaan juomiset, syömiset ja liikunnat balanssiin, niin painat kk päästä taas saman verran kuin ennen helteitä. Varmasti 2-3kg on vain turvotusta ja nesteitä jotka katoaa viikossa, loput sitten sitä itseään jonka pudottamiseen kuluukin loppukuukausi. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lihoin helteillä 3 kg, vaikka söin vähemmän, uin enemmmän ja join vettä litra tolkulla. Tosin ne on vaan nesteitä ja nyt kun yöllä jopa palelee, kun on ikkunat auki niin kilo nesteitä on jo lähtene. En tiedä miks mä turpoon kuumalla niin paljon, vaikka tekis mitä.

Vierailija
24/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jalat oli helteellä kuin pölkyt ja nyt taas normilämmössä ihan normaalit.

Vierailija
25/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vaa'alla. Tasan neljä kiloa, mutta viimeksi olen punninnut aamupainon pikkuhousut jalassa, joten ilmeisesti jäi n. 3,5 kiloon, mutta paljon sekin on. Tuntuu enemmältä. Katsotaan viikon päästä, onko lähtenyt minkä verran nesteitä. 

Vierailija
26/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:40"]

Aika paljon olet ryypännyt. 5 kg läskiä = 35 000 kcal = 300 tölkkiä siideriä eli kuukauden aikana 10 tökkiä päivässä. Hyi.

Älä syytä helteitä vaan omaa holtittomuuttasi.

[/quote]

En ole ryypännyt, vaan käynyt terassilla kerran viikossa ja ehkä kolmisen annosta kerrallaan. Mutta olen juonut jääteetä, tuoremehuja, limsaa...ihan liikaa. Jäätee on pahin. En ole tajunnut, kuinka paljon. Minä olen kyllä todella helposti lihovaa sorttia ja joudun jatkuvasti tarkkailemaan painoani. Jos syön pizzan, joudun koko seuraavan viikon syömään kevyesti. 

[/quote]

Ja vielä juonut nuo ihan turhaan, mikään noista sokerijuomista ei edes vie janoa!!

Mulla "yli" painoa on kesästä jäljellä 500g vaikka söin ihania ruokia (2x 3 ruokalajia per päivä) Italiassa 3 vkoa, jäätelöä joka päivä, hedelmiä, kakkuja yms. Turvotustakaan ei ollut koko aikana - nautin suunnattomasti näistä keleistä!! Ihana kesä!

Vierailija
27/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26: Olet ihan oikeassa sokerijuomien suhteen. Ap. Yleensä en mehua ja limpparia edes juo. 

Vierailija
28/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku ne helteet sai just lihomaan! Eikä sanaakaan vastaan keltään!

Vierailija
29/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lihoin helteiden takia. Söin valtavasti mehujäitä ja jäätelöä eikä urheiluun ollut yhtään paukkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän