Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei luoja... Säätöä yhden miehen kanssa ja mies kiukuttelee nyt instakommentin takia

Vierailija
01.08.2021 |

Lisäsin uuden kuvan ja kaverin kaveri kommentoi "what's cookin good lookin".
Ja nyt mies kiukuttelee tuosta ja oli kommentoinut kuvaani "minun".
En pidä julkisista hellyydenosoituksista, joten mies laittoi mut tosi vaikeaan tilanteeseen.
Mies on 32-vuotias ja joskus mietityttää miten tuo voi olla noin lapsellinen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitset tällaisia miehiä?

Vierailija
2/23 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Porvoossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oikea elämä.

Vierailija
4/23 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Teinit leikkii että ne omistaa sen ketä tapailee.

Vierailija
5/23 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
6/23 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoija tarkoitti sitä ruokaa

Vierailija
7/23 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon tollane ukkeli. Itse ens kyllä ees harkitsisi seukkaamista instassa olevan tyttelin kanssa. Niil on järjestään heikko itsetunto ovat siellä kyttäämässä kehuja ulkonäöstään.

Vierailija
8/23 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätöä? Päätä oletko yhdessä vai et. Sitten voit siirtää kommentin pois. En usko että kukaan ottaa kovin voimakkaasti jonkun miehen "minun" kommenttia, koska sinulla voi lukea edelleen sinkku profiilissa.

Vierailija
9/23 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon tollane ukkeli. Itse ens kyllä ees harkitsisi seukkaamista instassa olevan tyttelin kanssa. Niil on järjestään heikko itsetunto ovat siellä kyttäämässä kehuja ulkonäöstään.

Mitä ihmettä!? Olen instassa eikä siellä mitään selfieitä tai kuvia itsestäni ole. Vaan luontokuvia ja muuta elämää.

Vierailija
10/23 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, niiden elämä tuntuu pyörivän vaan tykkäysten ja sydänten ympärillä. Heti päivä pilalla jos ei saa tykkäyksiä mielestään tarpeeksi johonkin kuvaansa.

Vierailija
11/23 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niiden elämä tuntuu pyörivän vaan tykkäysten ja sydänten ympärillä. Heti päivä pilalla jos ei saa tykkäyksiä mielestään tarpeeksi johonkin kuvaansa.

Kuvittelee osaavansa lukea muiden ajatukset - suuttuu itse keksimistään asioista. 😂

Vierailija
12/23 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun insta on lähinnä pelivideoita ja satunnaisia selfieitä.

Ap

Vierailija
13/23 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säätöä? Päätä oletko yhdessä vai et. Sitten voit siirtää kommentin pois. En usko että kukaan ottaa kovin voimakkaasti jonkun miehen "minun" kommenttia, koska sinulla voi lukea edelleen sinkku profiilissa.

Profiilissani ei lue sinkku. Sen sijaan en ole toistaiseksi tahtonut täysin sitoutua mieheen, sillä hän satutti mua todella pahoin pari vuotta sitten. Luotto tätä miestä kohtaan ei ole korkea, ja muutenkaan en luota ihmisiin, en edes omaan perheeseeni.

Ap

Vierailija
14/23 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni (nainen) pahoitti mielensä kun kerran kaksi vierasta naista kehuivat livenä ulkonäköäni. Exäni myös pahoitti mielensä kun en tykännyt siitä miten enemmän ja vähemmän vieraat miehet kehuivat hänen ulkonäköään instassa. Yhdenkään omia naamakuvia pitkin internettiä jakavan naisen kanssa en enää seurustele.

Vierailija
15/23 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tämänkin, olenhan av-mamma.

Vierailija
16/23 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Profiilissani ei lue sinkku. Sen sijaan en ole toistaiseksi tahtonut täysin sitoutua mieheen, sillä hän satutti mua todella pahoin pari vuotta sitten. Luotto tätä miestä kohtaan ei ole korkea, ja muutenkaan en luota ihmisiin, en edes omaan perheeseeni.

Ap

Et luota, ukko on ollut törkeä ja silti annat hänen pilata elämääsi? Ei helvetti.

Vierailija
17/23 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun narsku ex myös käy kirjoittamassa "minun" kaikkien laadukkaampien valloitustensa alle, että varmasti kaikki tietää kenen omaisuutta ko henkilö on.

Vierailija
18/23 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homonko kanssa muka seurustelet?

0/5

Vierailija
19/23 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolleille tiedoksi: olette säälittäviä, hoitamattomia mielenterveyspotilaita, syrjäytymisen partaalla tai jo syrjäytyneet ihmiskunnasta.

Elätte palstaämmien huomiosta, jota teille ei pitäisi suoda.

Huom, vaivojanne voitaisiin hoitaa, mutta piehtaroitte mieluummin kurjuudessanne, koska olette raukkoja ja pelkureita.

Vierailija
20/23 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun narsku ex myös käy kirjoittamassa "minun" kaikkien laadukkaampien valloitustensa alle, että varmasti kaikki tietää kenen omaisuutta ko henkilö on.

Paljastaa paskan egonsa. Miksi kukaan seuraa tuollaista tyyppiä? Qusipääthän voi estääkin. Tai jättää huomiotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi