Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan varastanut kaupoista tavaraa?

Vierailija
15.08.2014 |

Itse joskus teini-iässä varastelin paljon kunnes kassalla hälytin piippas. Lähdin juosten karkuun, enkä jäänyt kiinni. Siihen loppui mun pöllimiset noin 15v sitten

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 00:03"]Omatunto ei kestäisi.

[/quote]

Siihen oppii. Ensin pelottaa, sit oppii tykkäämään. Tästä tulee sit liian itsevarmaks ja jää kiinni hölmöyttään -> Sakot!

T: mamma joka kärähti juuri näin

Vierailija
2/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 14-vuotiaana siihen asti et jäin kii.

Sen jälkeen oon vahingos varastanu röökii ja sytkän. Oli viel sitä aikaa kun röökeille oli omat hyllyt. Ladoin korista tavarat hihnalle ja röökit heittänyt ajatuksissani taskuun siinä kassalla. Sytkän varastin vahingos ottamalla sytkän hyllystä ja sen jälkeen olin muita ostoksia maksaessani ottanut lompakon siihen käteen, missä sytkä oli ja mennyt kassan ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottain. Kuka hullu maksaa ylihinnoiteltuja meikkejä ja Indonesian vaatteita. Laitan rahani kotimaisiin vaatteisiin ;)

Vierailija
4/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jäänyt ripsari kärriin kun kävelin kassan ohi. kävin maksamassa myöhemmin.

Vierailija
5/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran noin 8-vuotiaana pöllin karkkipötkön, kun olin äidin kanssa kaupassa. En tiedä miksi. Jo kotipihassa jäin äidille kiinni ja saman tien ajettiin kauppaan maksamaan se. Sen jälkeen en ole koskaan varastanut.

Vierailija
6/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi olla  tulossa sellainen aika että kohta kaikki varastavat niistä. Nälkäänkään ei voida kuolla 

Vierailija
7/10 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin. Yleensä, kun muksu on isällään ja baanalle mennessä tarttee uusia vaatteita. Osa shoppailusta ostetaan ja osa kulkeutuu käsilaukussa.

Vierailija
8/10 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatunto ei kestäisi.

Vierailija
9/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskalla varastaa. tosin ei mun moraalikaan sitä hyväksyisi. jos koittaisin varastaa vaikka purkkaa, mä varmaan pyörtyisin jännityksestä kassalla.

Vierailija
10/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan varastanut.