Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olympialaiset 1988

Vierailija
01.08.2021 |

Miten näiden kanssa toimittiin Suomessa kun molemmat tulivat niin hankalaan aikaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/9 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää muista miten aikaeron suhteen toimittiin. Olin silloin 10. Katselin Soulin Olympialaisia siskoni ja isämme kanssa.

Lukiessani niistä Wikipedia-artikkelia muutama viikko sitten olin ihmeissäni, että ne järjestettiin syyskuussa. Minulla on muistikuvia, että olisi ollut lämpimät kesän myöhäisillat, kun niitä katsoimme. Nuo muistikuvat ovat ehkä jo Los Angelesin Olympialaisista vuodelta 1984; ne alkoivat heinäkuun lopulla.

Muistan kuitenkin seuranneeni innoissani Soulin Olympialaisiakin. Tykkäsin niiden teemalaulusta "Hand in Hand Again".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat Olympialaiset jotka katoin.Senjälkeen olen seurannut kaikki.Ben Johnssonin muistan noista kisoista.

Vierailija
4/9 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottiin työpaikoilla jos tuli jotain siihen aikaan ym. Moni heräsi keskellä yötäkin katsomaan.

Vierailija
5/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä legendaariset kisat niin Calgaryssä kuin Soulissakin

Vierailija
6/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko maa seurasi. Oli itsestäänselvää että maa pysähtyy kun suomalainen on vuorossa.

Vierailija
7/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden sankarit jäällä jä äänessä!

Vierailija
8/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla ja yöllähän ne Calgaryn kisat tuli. Aikaero oli niin päin.

Vierailija
9/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1972 olympialaiset on ensimmäiset mitkä muistan. Ja millaiset ne olivatkaan! Katsoimme niitä sukulaisten mökillä, ja miehet juoksivat järveen kun Viren voitti kultaa. Mahtavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi