Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vieläkin surullinen Robin Williamsin kuolemasta

Vierailija
15.08.2014 |

Ihan turha tähän ketjuun tulla ruikuttamaan, miten tyhmää on surra julkkista.

Williams oli ihminen, joka tuotti ihmisille ympäri maailman hyvää mieltä ja hauskoja hetkiä. Se on enemmän kuin moni voi itsestään sanoa.

Maailma menetti isosti hänen kuoltuaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Mutta hän itse oli onneton ihminen, joka oli kamppaillut depression ja addiktioiden kanssa vuosikymmeniä. Lopulta hän ei jaksanut. Elokuvat meillä on aina. Ihmiseen itseensä ei satu enää. 

Vierailija
2/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 00:38"]Näinhän se on. Mutta hän itse oli onneton ihminen, joka oli kamppaillut depression ja addiktioiden kanssa vuosikymmeniä. Lopulta hän ei jaksanut. Elokuvat meillä on aina. Ihmiseen itseensä ei satu enää. 

[/quote]

Totta.

On niin surullista, että masennukseen ole vieläkään varmaa parannuskeinoa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 00:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 00:38"]Näinhän se on. Mutta hän itse oli onneton ihminen, joka oli kamppaillut depression ja addiktioiden kanssa vuosikymmeniä. Lopulta hän ei jaksanut. Elokuvat meillä on aina. Ihmiseen itseensä ei satu enää. 

[/quote]

Totta.

Ap

[/quote]

Ei siihen ole mitään parannuskeinoa. Vain oireita voidaan lievittää. Mutta ollaan onnellisia, että Robin oli keskuudessamme näinkin kauan. Aion katsoa ensi viikonloppuna monta hänen leffaansa. :) Katso sinäkin.

Vierailija
4/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 00:40"]

[/quote]

Totta.

Ap

[/quote]

Ei siihen ole mitään parannuskeinoa. Vain oireita voidaan lievittää. Mutta ollaan onnellisia, että Robin oli keskuudessamme näinkin kauan. Aion katsoa ensi viikonloppuna monta hänen leffaansa. :) Katso sinäkin.

[/quote]

Olen katsonutkin :D

Vierailija
5/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkinsonin tauti oli varmaan edesauttava tähän lähtöön myös.

Vierailija
6/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Williamsilla oli niin monta hyvää kappaletta. Ja ne Sinatra-tulkinnat, ah. Musiikissa hän elää ikuisesti.

Vierailija
7/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 00:45"]Parkinsonin tauti oli varmaan edesauttava tähän lähtöön myös.

[/quote]

Oho, tätä en tiennytkään!

Ap

Vierailija
8/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan pitänyt hänen leffoistaan lukuunottamatta Heräämisiä-Awakenings. Siinä on yksi niitä harvoja, jonka olen katsonut useamman kerran. Ironista, että tuon jälkeen näyttelijä itse sairasti parkinsonismia.

Hirttäytyisestä ovenkahvaan tulee mieleen INXS-bändin laulaja. Häntä surin kyllä oikeasti (Kykie MInoguen ex). Fanitin bändiä ennen kuin tunnettiin edes Suomessa, hankin levytkin Jenkeistä asti, kun tuttavat matkustelivat.

Hyvää yötä. nuku hyvin.

Vierailija
9/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen surullinen Robin Williamsin kuolemasta. :( Hänen elokuvansa ovat tuottaneet aivan valtavasti iloa ja hyviä hetkiä ihmisille, joten tuntuu niin pahalta se, että hän itse koki niin suurta tuskaa ja toivottomuutta lopuksi. R.I.P. Robin Williams

Vierailija
10/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko linkin tähän Parkinsonin tauti -asiaan? Ihan uutta mulle. 

Vierailija
13/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vieläkään ole päässyt yli Paul Walkerin kuolemasta. En pysty katsomaan F&F -leffoja vieläkään =(

Vierailija
14/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä hetkeen julkkiksen kuolema, joka pysäytti. Walkerit ja seymorit niin pikkutekijöitä Robinin rinnalla.

Vierailija
15/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 00:53"]Minä en ole koskaan pitänyt hänen leffoistaan lukuunottamatta Heräämisiä-Awakenings. Siinä on yksi niitä harvoja, jonka olen katsonut useamman kerran. Ironista, että tuon jälkeen näyttelijä itse sairasti parkinsonismia.

Hirttäytyisestä ovenkahvaan tulee mieleen INXS-bändin laulaja. Häntä surin kyllä oikeasti (Kykie MInoguen ex). Fanitin bändiä ennen kuin tunnettiin edes Suomessa, hankin levytkin Jenkeistä asti, kun tuttavat matkustelivat.

[/quote]

Munkin lempibändeistä tosi moni jäsen kuollut samoin kuin Williams tai addiktioihin jne. Niitä suren enemmän ja voin kuvitella että jollekin Robbie Williamsin leffat on varmaan yhtä tärkeitä kuin mulle musiikki, eli kyllähän se kolahtaa vähän vaikka ei tunnekaan kys.henkilöä.

Vierailija
16/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin Williams on ollut varmaan ensimmäinen julkkis, jota olen oikeasti surrut. Ja surettaa vieläkin. Mies vaikutti sydämelliseltä, empaattiselta ja hyvältä ihmiseltä läpeensä. Tietysti me ei koko totuutta tiedetä, mutta mielikuva on vahva.

Ja tietysti Kuolleiden runoilijoiden seura kosketti teini-iässä valtavasti. 

Vierailija
17/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän piti huolta Christopher Reevestä tämän halvaantumisen jälkeen.

http://imgur.com/gallery/cIBWG

Vierailija
18/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 01:00"]

[/quote] Vaimo sanoi haastattelussa tanaan (?) etta hanella oli alkuvaiheessa oleva Parkinsoa.

Vierailija
19/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 01:12"]

[/quote] Vaimo sanoi haastattelussa tanaan (?) etta hanella oli alkuvaiheessa oleva Parkinsoa.

[/quote] https://www.yahoo.com/movies/wife-robin-williams-had-parkinsons-disease-his-94744481702.html

Vierailija
20/21 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 01:12"]

[/quote]

No linkkiä kehiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä