Miten saan miehen kehumaan minua?
Kaipaan tsemppiä ja on huono kehumaan. Kehuvatko teidän miehenne teitä?
Kommentit (17)
Oho, aihe on ajankohtainen, sillä juuri eilen itkin miehelleni tästä. Että itsetuntoni on muilla elämänosilla hyvin - minua siis kehutaan töissä, ystävät ja sukulaisetkin ovat kehuneet niin, että tiedän olevani heidän silmissään riittävän hyvä. Olen mielestäni myös ainakin joskus hyvä vaimo, ja luulen että näytän niin hyvältä (muiden miesten kehuista päätellen) että mies voisi joskus sanoa olevani nätti tms. No mutta ei.
sovittiin sitten niin, että ilmaisen selkeästi hänelle, milloin koen tarvitsevani kehuja. Ja jos mies ei keksi mitään sanottavaa (tai epäilee valitsevansa sanansa väärin...) niin lupasin auttaa. Että esim. Kysyn, voisitko nyt sanoa mulle että olen ihana sellaisena kuin olen. Hän vaikutti tähän järjestelmään tyytyväiseltä.
Katsotaan, miten tilanne kehittyy. Näin epätoivoinen kehujen kalastelija minusta on näköjään tullut, kun 15 vuotta odottaa kiltisti eikä mitään kehitystä tunnu tapahtuvan.
Kasvata seksiä tihkuva rämemajava.
Ei kehu ja aiheesta tulee riitaa aina tasaisin väliajoin.
Jospa miehellä ei ole mitään syytä kehua?
Ei kehu, ei ainakaan mistään sellaisesta mitä olisi kiva kuulla. Joskus pari kertaa vuodessa saattaa tulla kehu hyvästä kastikkeesta tai.. No joo, enpä keksi muuta mitä kehua olisi tullut... 17 vuotta yhdessä ja todella kaipaisin edes pientä kehua, mukavaa ilmettä, vain minulle tarkoitettua hymyä tai edes jotakin. Liittomme on niin väsynyt kuin liitto voi olla. En juuri ihmettele naisia jotka laittavat tällaisessa tilanteessa eropaperit eteenpäin ja etsivät suhteen, mistä saa mukavan olon itselle, hymyn kasvoille ja silmät loistamaan.
Olen läskk ja ruma, omasta mielestäni. Läski olen oikeasti 160/90 ja mies silti kehuu :)
Kiristys, uhkailu ja lahjonta toimii. Ihan niinkun lapsillekin.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:05"]
[/quote]
Siinä tapauksessa herää kysymys, miksi hän on kanssani, eikö? Ja kyllä, voisi löytää helposti kehuttavaa jos haluaisi. Tai voisi vaikka valehdella!
mammat, kehuminen ei ole itsestäänselvyys, se pitää ansaita.,
ei pidä luulla että olette kaikki jotain timantteja automaattisesti.
jos haluat aitoja kehuja, tulee sinun ylittää jossain tilanteessa miehesi,
onko sinusta siihen vai haaveiletko vai koetko loistavasi miehesi silmissä-unelmia?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:23"]
[/quote]
Siinä tapauksessa herää kysymys, miksi hän on kanssani, eikö? Ja kyllä, voisi löytää helposti kehuttavaa jos haluaisi. Tai voisi vaikka valehdella!
[/quote]
ei kaikki miehet etsi timanttia vain tyytyvät märkään santaan..
uskollisuus ei muuta vaadikkaan.
[/quote]
[/quote]
Seksin vuoksi tietenkin. Sen takiahan naisten kanssa ollaan. ;)
mammat, kehuminen ei ole itsestäänselvyys, se pitää ansaita.,
ei pidä luulla että olette kaikki jotain timantteja automaattisesti.
jos haluat aitoja kehuja, tulee sinun ylittää jossain tilanteessa miehesi,
onko sinusta siihen vai haaveiletko vai koetko loistavasi miehesi silmissä-unelmia?
[/quote]Olipa sontaa taas kerran. Miehen ei siis tarvita tehdä ja sanoa mitään, mutta naisen pitää pokkuroida, palvella ja olla 24/7 täydellinen? Eikö miehelläkin olisi mukavampi kotona kun vaimo on iloinen ja onnellinen? Sen ilon ja onnellisuuden kun saisi ainakin meillä aika vähällä vaivalla - minun huomaamisella.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:29"]
[/quote]
[/quote]
Seksin vuoksi tietenkin. Sen takiahan naisten kanssa ollaan. ;)
[/quote]
Voisi se silti kehua, heruisi helpommin...
Mun mies kehuu. Myös isäni kehui. Äiti ei kehunut koskaan. Tykkäänkin enemmän miehistä, sattuneesta syystä ;)
Kyllä kehuu, lähes päivittäin. Ilman mieheni kehuja, en olis huomannut, miten kaunis häpykumpu mulla on. Se on sitä rakkautta, kun rakastaa puolisoaan päästä varpaisiin. 22v yhteiseloo ja tunnen olevani, päivä päivältä kauniimpi.
Ilman pillua naisella ei tekisi mitään.
Et mitenkään. Ja ei kehu. Ei tajua yhtään mitä on saanut.