Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kotitöitä 17 vuotiaasi tekee?

Vierailija
31.07.2021 |

.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselläni on 16v tytär joka huolehtii joka viikko oman huoneensa siivouksesta. Pari kertaa viikossa täyttää astianpesukoneen ja tyhjennyksen sekä vie roskat ulos. Omat pyykit pesee itse.

Vierailija
2/15 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei löydy 17-vuotiasta,mutta 15-vuotias teini löytyy. Meillä ei ole mitään tarkkaa päivää koska tekee kotitöitä mutta viikottain pyydän apua esim. Tiskien kanssa, imuroinnissa, roskien viennissä, pölyjen pyyhinnässä. Viikko rahaa saa tehdyistä kotitöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 18v tyttö asuu eikä tee juuri mitään. Ehkä oman huoneensa siivoaa ja se on siinä.

Vierailija
4/15 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian 16.v täyttävä pikkusiskoni tekee ihan kaikkea, vaihtaa verhoja, imuroi, tekee ruokaa, lämmittää saunaa, huolehtii lemmikeistä ja hoitaa tarvittaessa pienempiä lapsia, sekä menee välillä huvikseen navettaan töihin ja hakee maitoa kun huomaa sen loppuneen.

Joka toinen viikonloppu käyvä bonuslapseni 13.v siivoaa oman huoneen ja pesee itse pyykkinsä. Toisinaan täyttää/tyhjentää tiskikoneen pyytämättä, pyynnöstä vie roskat. Lemmikeistä huolehtii oma-aloitteisesti. Äidillään sensijaan kuulemma elää aika sotkuisesti, ilmeisesti ihan kiusallaan, että saa huomiota.

Vierailija
5/15 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itselläni on 16v tytär joka huolehtii joka viikko oman huoneensa siivouksesta. Pari kertaa viikossa täyttää astianpesukoneen ja tyhjennyksen sekä vie roskat ulos. Omat pyykit pesee itse.

Meitsi teki noita jo alle 10 vuotiaana. M30

Vierailija
6/15 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teinit tyhjentää ja täyttää tiskarin pari kertaa viikossa ja siivoavat omat huoneensa. Joskus, todella harvoin, imuroivat koko talon.

Vierailija
7/15 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sitä samaa mitä me aikuisetkin. On esim ensimmäisenä kotona ja tekee ruuat.

Vierailija
8/15 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia. 

Vierailija
9/15 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 18v tyttö, ei tee mitään kotitöitä, no tyhjentää jääkaappia. Lorvii kaiket päivät.

Vierailija
10/15 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä samoja mitä minä ja isänsäkin. Tietää, että rahahanat menee kiinni, jos ei osallistu. 

Vierailija
11/15 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaa huoneensa ja jälkensä, pesee pyykkinsä ja tekee ajoittain ruokaa ainakin itselleen. Käy myös kaupassa jos tarvitsee, hoitaa koiria ja myös tuunaa, sekä ompelee vaatteita.

Vierailija
12/15 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se omillaan asuvana tekee kaikki. Jos ei tee niin itse siitä eniten kärsii. Hyvin on hoitanut.

Vierailija
13/15 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 18v tyttö, ei tee mitään kotitöitä, no tyhjentää jääkaappia. Lorvii kaiket päivät.

Miksi annat aikuisen ihmisen lorvia?

Vierailija
14/15 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tuossa iässä olin jo muuttanut omilleni eli tein kaikki kotityöt ihan itse. Mulla oli myös lemmikki, josta piti huolehtia.

Vierailija
15/15 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä jotain yleissiistimistä eli esim järjestää keittiötä, pyyhkii tasoja yms.

Useamman kerran viikossa täyttää tyhjentää astianpesukoneen, pesee pyykkiä.

Tekee ruokaa / käy kaupassa, käyttää koirat ulkona.

Ihana tytär on.

Ainoa mitä ei oikeastaan tee on vessan pesu ja se on ihan ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi