Kuinka monta kertaa viikossa harrastatte seksiä? Ja montako lasta?
Eli listaukseen kerrat, lasten määrä ja kauanko olette tunteneet?
Kommentit (35)
1-3 krt/vko, 0 lasta, 11 v. yhdessä
Vaihtelee. Kolme teini-ikäistä lasta. Tuskin nykyisin tulee enää harrastettua seksiä usemmin kuin neljä kertaa viikossa, eikä sellaisia viikkoja ole montaa vuodessa. Välillä voi olla neljän viikon taukojakin.
En vaan jaksa enää kerjätä seksiä, enkä halua aina olla aloitteen tekijä ja aina se antava osapuoli. Toinen vain valikoi milloin suostuu.
Mutta muuten menee kivasti, ei se seksi ole loppupeleissä niin ihmeellistä.
t. mies
Kesälomalla 2-4 kertaa viikossa, sen jälkeen 0-1. Kolme alakouluikäistä lasta, 16 vuotta yhdessä.
0 kertaa, 2 lasta, 6 vuotta yhdessä.
Miksi kysyt, täällähän kaikki panee ainakin 5 kertaa viikossa ja kaikkien miehillä on yli 20cm ;D
Itse ehkä kerran viikkoon
Joo, samaa mieltä kanssasi no 13 ja hyvin sanottu. Meilläkin on kyllä ollut kuivempia kausia. Kun lapset oli pieniä, olin tosi väsynyt. Nyt ei ole enää alle kouluikäisiä lapsia. Joten te jotka elätte pikkulapsivaihetta: toivoa paremmasta on!
Tiedoksi 27:lle: Meillä ei joka kerran panna. Meillä on suuseksiä, käsipeliä ja leikitään seksileluilla.
3 lasta, 5x viikossa, kaksi viikkoa ;)
1-3krt, 3 alle kouluikäistä lasta, 15 vuotta tunnettu
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:30"]2 lasta, yhdessä kuusi vuotta ja seksiä on ehkä kerran kahdessa kuukaudessa.
[/quote]
Sama :(
[/quote]
Täällä samoin... keskimäärin 1-2 kuukauden välein.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:46"]
6-7 kertaa viikossa (paitsi kun on menkat niin käsipeliä mulle ja suuhoitoa miehelle), yksi lapsi ja yhdessä 10v.
[/quote]
mitä ne menkat seksiin liittyy?
0krt/vko, 0krt/kk, ?/v...
2lasta
13v.
0-2. 3 lasta (nuorin alle puolivuotias), yhdessä 6 vuotta.