Nainen, mitä haluaisit synttärilahjaksi? ;)
Kommentit (41)
Lahjakortin siivousfirmaan! Niin, että joku ammattilainen tulisi pesemään meidän talon kaikki ikkunat. Myös robotti-imuri olisi mun toivelistalla.
joo, kyllä toki ilahtuisin hierontalahjakortista, yhteisestä teatteri-illasta, yllätyslapsenvahdista jne.
Musta olisi ihanaa, kun mies hemmottelisi minua. Veisi syömään, teatteriin jne. Mutta ei tapahdu ikinä, jollen minä järjestä.
Master chief collection ja Halo 5.
Two and half men-sarjan puuttuvia kausia, irtokarkkeja ja Chanelin laukun.
Yhteistä aikaa ja hemmottelua. Kukkia maljakossa, ruoka valmistettuna, hierontaa, läheisyyttä, seksiä... Materiaa osaan ostaa itsekin. Minä olen ainakin tarkka koruistani ja laukuistani. Haluan valita ja sovitella itse. :)
Jotain hyvää leivonnaista/kakkua. Paljon halauksia ja yhdessäoloa.
Illallinen, koruja, kukkia, hotelliyö tai kylpylämatka.
Monille tuntuu ns. läheisyys olevan se lahja mitä haluaa. Eikö teidän parisuhteessanne muuten ole hellyyttä ja toisen huomioimista joka päivä?
Kirje, jossa mies kirjottaisi mitä ajattelee minusta, mitä tuntee minua kohtaan, mitä kokee saavansa minulta tms. Mutta vain positiivisia asioita, kurjista olen kyllä saanut kuulla ihan riittävästi...
sen jos saisin, olisi se suurin aarteeni ja tallettaisin sen huonojen hetkien varalle tsempiksi. Lukisin varmaan puhki aika nopeasti...
Muutaman eri budjetin vaihtoehto:
1. Kukkia ja jotain lempikarkkia/suklaata
2. Ravintolaillallinen pitkän kaavan mukaan
3. Koru, esim efva attlingin (oikeinkirjoitus saattaa pissiä) rusettikorut on mieleen
4. Viikonloppu esim Rooma, Praha tai vastaava
Ihan jos saisi nukkua pitkään, eikä tarttis siivota ja tehdä ruokaa...
Trainerin. Siis harjoitusvastuksen maantiepyörälleni. Tai sitten PolarV800.
Naisille on niin helppo keksiä lahjoja!
Jos jotain edullista niin huivin, muumimukin, kotimanikyyrisetin, hyvän romaanin tai vaikka kauniin kangaskassin. Ilahtuisin ihan kukista ja käsinkirjoitetusta kortista myös.
Jos jotain arvokkaampaa niin Tukholman risteilyn, jonkun kauniin korun, kosmetologilahjakortin esimerkiksi :)
Vanhan oven.Sellaisen mitä oli ennen esim.rintamiestaloissa.En siis tarkoira mitään lastulevy sontaa.Tekisin siitä olkkariinpöydän.Mitään muuta en nyt tällä hetkellä oikeastaan tarvitse/halua.
Ihanan lempeä leiskuvan hotelliyön. Ja suklaata.