Mitä mieltä miehestä, joka huutaa vaimolleen julkisessa paikassa
Mitä mieltä miehestä, joka huutaa vaimolleen julkisessa paikassa? Ulkopuolisena näytti siltä että vaimo pelkäsi ja yritti rauhoittaa miestä. Mies kimpaantui vaan lisää ja haukkui rumin sanoin huutaen
Kommentit (27)
Huonosti käyttäytyvä mies. Jos mun ukko tekisi noin kerrankin ero
Olen myös nähnyt vastaavan. Pariskunta illallisella. Ukko oli röyhkeä. Toivoisin, että tuollainen mies saa takaisin samalla mitalla. Vaimo selvästi pelkäsi ja häpesi pää painuksissa.
Tilastokeskuksen tietojen valossa naisten osuus parisuhteessa tehdyistä törkeistä pahoinpitelyistä on ollut keskimäärin hieman yli 40 prosenttia. Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan taas puolison tai partnerin pahoinpitelemien 20–64-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Tämä viittaa miesten korkeampaan kynnykseen ilmoittaa itseensä kohdistuneesta väkivallasta.
Mies on täysin lopullisen kyrpiintynyt vittumaiseen ämmäänsä.
Että vaimon pitäisi lähteä. Käytöstavaton mulkero huutaa julkisilla paikoilla. Mitä se mahtaakaan tehdä kotona...
Joko mulkku tai dementoitunut, ja siksi väkivaltainen/ääliö.
Nainen saa huutaa miehelle, mutta mies ei saa naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa huutaa miehelle, mutta mies ei saa naiselle.
Samat hullut hokee kaikkialla että "punch up" on hyväksytty väkivallan muoto.
Mistä ap tiedät että oli vaimo? Sanot olevasi ulkopuolinen.
Ja taas alkoi miehinen uhriutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas alkoi miehinen uhriutuminen.
ja taas alkoi miesv ihaketjujen kylväminen.
Samaa mieltä kuin naisesta joka tekee noin?
Kelpaako vastaus vai tuleeko alanuolia?
Vaihteeksi noinkin päin. Itse olen joutunut aikanaan vierestä todistamaan, kun eräs tunnettu naisnäyttelijä ripitti silloista miestään kuin vähä-älyistä keskellä katua suureen ääneen. Kävi sääliksi se mies.
Rumaa ja ikävää käytöstä joka tapauksessa tuo toiselle huutaminen ja kaikki muukin epäkunnioittava käytös, tapahtuu se sitten kotona tai julkisesti.
Mulkku, ajattelisin.
Toki ajattelisin myös, mitä hirveän pahaa nainen on voinut tehdä