Pitkäjänteisyyttä laihdutukseen?
Käyn joka päivä vaalla vaikka tiedän ettei pitäisi välttämättä..odotan kokoajan että tsädäm,paino humahtaa reippaasti alas,siis tiedän että tämä on hidasta,mutta toisaalta mieli kaipaa tuloksia nyt heti tänne. Miten säilytän pitkäjänteisyyden tai saan sitä lisää,ettei tämä muutos nyt kaadu ojasta allikkoon oman malttamattomuuden ja siitä seuraavam turhautumisen ja siitä seuraavan repsahduksen myötä. näin on käynyt nimittäin ennenkin. JA mulla on paljon pudotettavaa,joten tavoite paino saavutetaan varmaan vasta 1,5v päästä
Kommentit (4)
Mä päädyin Cambridge-ohjelmaan, koska en jaksa pudottaa painoani vuosia. Kolmessa kuukaudessa olen saanut 20 kiloa pois. Saavutettu tulos motivoi jatkamaan.
Pidennä punnitusvälejä, punnitse itsesi vain 1-2 kertaa kuukaudessa. Näin vaaka ei hallitse sua ja tuloksia pitäisi näkyä tolla punnitusvälillä.
Ehkä me teen niin että otan vaasta patterit pois hetkeksi..ja kai tämä ajatustyötä vaatii..ei ole helppo prosessi niinku ne väittää
Tähän olis varmaan Jutalla joku näpsäkkä neuvo, että "se on vaan tahdnvoimasta kiinni". Varmaan se emanta parantaisi masennuksenkin vain käskemällä ryhdistäytyä.
Nii-in, oikeasti laihduttaminen on tosiaan psyykkistä työtä. Kylä jokainen tietää millä matematiikalla laihtuu, mutta kukaan ei ole keksinyt sitä mielentilaa parantavaa lääkettä tai metodia, jolla tuloksiin päästään näppärästi ja vielä pidetäänkin ne. Korkeintaan aiheutetaan ortoreksiaa ja anoreksiaa liian kireillä ja ehdottomilla menetelmillä.