Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YHDYSVALLAT TUO PANSSARIVAUNUJA VIROON!!!

Vierailija
14.08.2014 |

Mä pelkään, en kestä. EN HALUA SOTAA!!!

Kommentit (19)

Vierailija
2/19 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei amerikkalaiset niitä vaunuja oikeasti tarvitse, niillä on sellaisia pommeja, että yksi pommi tuhoaa 5 jalkapallokentällisen alalta panssareita.

Kehitetty aikanaan venäjää varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokoot vaikka my little poneja.

Vierailija
4/19 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan oman panssarivaunun

Vierailija
5/19 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä vauhkoot..?

Vierailija
6/19 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:30"]

Tuokoot vaikka my little poneja.

[/quote]

:D

Vierailija
7/19 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun jo pommisuojassa purkkihernekeittojen ja nötköttien keskellä. Onneks netti toimii, mikäs tässä.

Vierailija
8/19 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:31"]

Mäkin haluan oman panssarivaunun

[/quote]

Se syö liikaa löpöä ainakin minun makuun. Ne on lisäksi aika äänekkäitä. Naapurit puolenkin kilometrin päässä tietää, kun lähtee liikenteeseen.

Vaikka olisihan se tyylikästä päräyttää sellaisella S-marketin pihaan. Taitaisi kuitenkin joutua koukkaamaan vähän väliä myös Abc:lla. Onko huoltoasemilla mitään kanta-asiakkuuksia suurasiakkaille, kuten panssarivaunun omistajille? Saako siinä käyttää petrolia, vai onko kaikki verot maksettava?

Vierailija
9/19 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

So onhan siellä Tallinnan lentokentällä muutenkin Naton lentokoneita. 

Vierailija
10/19 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:50"]Mä istun jo pommisuojassa purkkihernekeittojen ja nötköttien keskellä. Onneks netti toimii, mikäs tässä.

[/quote]

Heehee

Vierailija
11/19 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarkota sotaa vielä. tuo on vaan normaalia natomaitten harjoituksia tulevan varalle.

vähä sama juttu kun sinä et saa orkkua joka kerta vaikka kiihotutkin, nti imeväinen ;)

Vierailija
12/19 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:50"]

Mä istun jo pommisuojassa purkkihernekeittojen ja nötköttien keskellä. Onneks netti toimii, mikäs tässä.

[/quote]

älä vaan tule ulos sieltä.

Vierailija
13/19 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tilannetta kuvaavaa: Venäjä lähettää 140 avustusrekkaa, Usa lähettää saman määrän tankkeja Baltiaan, Niinistö menee sopimaan avustusrekkojen kuljetuksesta perille. Kuulostaa vähän Syyrian toisinnolta, jossa Usa on aloittamassa sotaa Nato joukkojen kera, kun Niinistö ehdottaa Putinin kautta, että Syyria luopuu kokonaan kemiallisista aseista. Putin esitti sen Assadille ja sota peruttiin...

Vierailija
14/19 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Ukrainan kapinalliset ovat erikoisen hyvin aseistettuja. Heillä on mm. panssarivaunuja, panssarintorjunta-aseita, ilmatorjunta-aseita ja tykistöä.

Mistähän ovat saaneet? Ja mistä saavat lisää ammuksia? Itä-Ukrainan kapinalliset ovat joutuneet perääntymään, eivätkä ole siis voineet saada täydennystä mistään Ukrainan armeijan varastosta.

Esimerkiksi Syyrian (alueella) kapinalliset ovat kusessa koska heillä ei ole ilmatorjunta-aseistusta, panssarivaunuja tai tykistöä, vaikka ovat valloittaneet monia armeijan varikkoja ja tukikohtia. Irakin alueelta ISIS on saanut haltuunsa jonkinlaista aseistusta mm. ajoneuvoja ja tykistöä, mutta heilläkin täytyy olla ongelmia saada varaosia ja ammuksia. Amerikkalaiset voivat melko riskittä pommittaa ilmasta Irakin islamisteja koska heillä ei ole "humanitääristä apua" antavaa naapuria. M40

Vierailija
15/19 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä yhtään haittaa vai ettekö te tajua että Suomi menetti nyt loputkin toiveet ulkopuolisesta avusta kun Venäjä päättää miehittää Suomen? Ei tämä ole mikään lällällää-leikki tai peli. Viro ja Puola sen sijaan ovat nyt Euroopan ja muun sivistyneen maailman suojeluksen alla. Putin on päättänyt laajentaa Venäjää. Toivottavasti Niinistö ei mokaa liikoja Ukrainassa kun puolustelee Venäjän toimia. Kaipa sen verran tajuaa ettei Putinin sanoihin voi luottaa. Ehkäpä Niinistö päähän asetettuine informaatioineen onkin se troijanhevonen tällä kertaa.

Vierailija
16/19 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:05"]

Itä-Ukrainan kapinalliset ovat erikoisen hyvin aseistettuja. Heillä on mm. panssarivaunuja, panssarintorjunta-aseita, ilmatorjunta-aseita ja tykistöä.

Mistähän ovat saaneet? Ja mistä saavat lisää ammuksia? Itä-Ukrainan kapinalliset ovat joutuneet perääntymään, eivätkä ole siis voineet saada täydennystä mistään Ukrainan armeijan varastosta.

Esimerkiksi Syyrian (alueella) kapinalliset ovat kusessa koska heillä ei ole ilmatorjunta-aseistusta, panssarivaunuja tai tykistöä, vaikka ovat valloittaneet monia armeijan varikkoja ja tukikohtia. Irakin alueelta ISIS on saanut haltuunsa jonkinlaista aseistusta mm. ajoneuvoja ja tykistöä, mutta heilläkin täytyy olla ongelmia saada varaosia ja ammuksia. Amerikkalaiset voivat melko riskittä pommittaa ilmasta Irakin islamisteja koska heillä ei ole "humanitääristä apua" antavaa naapuria. M40

[/quote]

Ukrainalla on ollut Itä-ukrainassa aika massiiviset armeijan yksiköt ja jo alkuvaiheessa uutisoitiin, kuinka kenraaleja siirtyi yksiköidensä mukana näihin joukkoihin. Löytyy edelleen helposti mm. Guardianin maalis-huhtikuun Ukraina uutisista kun kapinalliset ottavat vastaan Dnetropetrovskista saapuvia junalasteja armeijan ajoneuvoja jne. Eiköhän heillä ole varustusta melkolailla. 

Vierailija
17/19 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota tulee ja Suomi on asettautunut tällä kertaa Venäjän puolelle. Venäjä (Putin) on lähettänyt vasallinsa (Niinistö) Ukrainaan. Kohta pärähtää.

Vierailija
18/19 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jäänyt jumiin miettimään noita Valion maitoja kun te mietitte jo, että USA tuo panssarivaunuja Viroon... onks Viro muuten sama maa kuin Eesti vai sijaitseeko niistä jo jompikumpi Suomen alueella??? Auttakaa tyhmää...

Ja siis...

Katselin uutisia ja sitten Urban dictionary: MOLOKO...

The Nadsat slang for milk WITH LSD in it. Basically, a milkshake laced with powerful drugs.
The old moloko was something you could rely on to get high.

Sen mä kyllä tiesin, että MOLOK on suomalainen roskisjärjestelmä ja nyt niillä on jo noi syväroskiksetkin... niihinhän voisi laittaa mitä vain...

MOLOK on mun käsityksen mukaan joku itse paholainen, joku jumala, jolle on uhrattu lapsiakin... liittyy siis ehkä Raamattuun ja Israelin alueeseen... esiintyy kait tietokonepeleissäkin... olisko jopa joku tulen jumala??? Babylonialainen? Mikä olisi sitten joku Moloch eli Piikkipiru? Joku injektioneulako vai mikä???

Ja tästä hommasta ei pääse eroon vaikka muuttaisi kirjoitusmuotoa vaikka kuinka - kaikki tätä samaa: Molok, Molik, Molek, Melek, Milkom, Molkom...

Ja miten pippurissa tuntuu siltä kuin kaikki maailman omituisuudet olisi rakennettu jollekin "tiedolle" jostain Raamatusta... VÄÄRINKÄYTTÖÄ MITÄ SUURIMMASSA MÄÄRIN... eikö maito ja hunaja ole jotkut, joita alunperin on yhdistetty... enkä mä ymmärrä koska ja miten maito on alettu yhdistää johonkin "vastakohtaansa"... Helvettiin ja Paholaiseen... 

HUOH TÄTÄ HULLUUDEN MÄÄRÄÄ...

Jos mä olisin joku "Äiti Venäjä" niin en mä vaan tiedä mitä mä tekisin kaikkien valio-molokojen kanssa!!! Huumeilla sitä kait on ennenkin pelattu ties missä sodissa!!!???

15.8.2014

Vierailija
19/19 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viimeistään kannattaa ottaa sikarokote. ÄKKIÄ, ÄKKIÄ, ÄKKIÄ 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme