Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea löytää 34/XS koon vedenpitävää ulkoilutakkia (max. 100e) mistään :(

Vierailija
14.08.2014 |

Saisi olla pepun peittävä tai ainakin sen verran pitkä, ettei jää tuohon vyötärölle. Ehdottomasti huppu kiritysnyörillä ja korkea kaulus (vrt. laskettelutakki), hihoissa tarrasäätö, samoin helmassa kiristysnauha. Mielellään ei kahisevaa tuulipukukangasta vaan esim Softshell.

Minulla on Stadiumista aikoinaan ostettu tekninen takki, mutta on kokoa 36 ja nykyään iso :(

Tämmöinen: http://www.stadium.fi/vaatteet/naisten-vaatteet/takit/202945/everest-w-mfn-lt-ss-jkt?SelectedProductUUID=hSTCROinr58AAAFDteAif_98#.U-zP0_l_se0

Vinkatkaa, mistä saisin saman tyylisiä. Tarvitsisin syksyksi/alku talveksi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se iso. Malliltaan muotoon leikattu ja on kuin säkki mun päällä nykyään.

-ap-

Vierailija
2/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii syödä ja käydä salilla? Voi ostaa vaatteita mistä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ajatellut lihottaa itseäni, kun juuri olen saanut kilot pois. Onko se nyt niin vaikea uskoa, että jotkut on kokoa 34? Ja jos ei ole linkata takkeja, niin ei oleppa hyvä ja mene muualle katkeruutesi kanssa.

-ap-

Vierailija
4/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh itekin olin ennen tommonen ruipelo. Sitten alkoi terveellinen elämä ja terveempi s/m-koko :) Kyllä kannatti, näyttää vaatteet paremmalta

Vierailija
5/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita on melkein mahdoton löytää. Alennusmyynnistä voi joskus löytää laatua edullisesti tai katsele kirppareilta.

36 on iso 34:sta käyttävälle kun takit on usein reilunkokoisia.

T. Samankokoinen

Vierailija
6/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso nuorten osastolta?

Vierailija
7/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile ettiä lastenvaatepuolelta. varsinkaan jos et älyttömän rintava tai lanteikas ole niin löytyy usein huomattavan edullisesti. itsellänikin on mm. toppahousut ja toppaliivi lastenosastolta :)

Vierailija
8/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt xs-kokoisia Erätukusta (merkki muistaakseni NorthIce), ja Icepeakin takin jostain ihan perus urheiluliikkeestä alennuksesta reilusti alle satasen.

Vierailija
9/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy mennä kiertelemään kaikki urheilukaupat nyt sitten. Jos vaikka löytyisi. Olisi se mukava kulkea sopivissa vaatteissa, eikä sellaisissa, jotka jäätävän isot ja housut tippuu. 

Minusta kun tuntuu, että vaatteet ovat nykyään suurentuneet. Ihan kauttaaltaan S ja 36 vaatteet ovat minulle isoja. Ja en minä nyt ihan ruikuli sentään ole, 165cm/55kg :)

-ap-

Vierailija
10/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä. Halvemmissa takeissa pienin saatavilla koko on yleensä 36 ja päällä mallia säkki. Viimeksi onnistuin löytämään alennusmyynnistä merkkitakin, mutta joskus olen epätoivoisena katsellut lastenkin osastoa, koska siellä on toisinaan vanhempien tyttöjen vaatteissa sopivia. Nykyisin katselen vaatteet eBaysta tai muualta netistä.

Vierailija
11/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 18:17"]No täytyy mennä kiertelemään kaikki urheilukaupat nyt sitten. Jos vaikka löytyisi. Olisi se mukava kulkea sopivissa vaatteissa, eikä sellaisissa, jotka jäätävän isot ja housut tippuu. 

Minusta kun tuntuu, että vaatteet ovat nykyään suurentuneet. Ihan kauttaaltaan S ja 36 vaatteet ovat minulle isoja. Ja en minä nyt ihan ruikuli sentään ole, 165cm/55kg :)

-ap-

[/quote]

Mulla kaveri on sua pienempi, tosi lyhyt ja hoikka. Ei löydä sopivia vaatteita muualta ku lasten/nuorten osastolta :)

Vierailija
12/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scandinavian outdoorstoressa oli 129 euroa valkoinen jack wolfskin connemara.

Katsoisin senttikokoisetkin takit.

Vierailija
13/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 18:17"]

No täytyy mennä kiertelemään kaikki urheilukaupat nyt sitten. Jos vaikka löytyisi. Olisi se mukava kulkea sopivissa vaatteissa, eikä sellaisissa, jotka jäätävän isot ja housut tippuu. 

-ap-

[/quote]

Outoa, olen itse samanpituinen ja sinua 10 kiloa kevyempi, mutta silti koko 36 sopii ihan ok.

Vierailija
14/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä näistä jotka uikuttaa sun koosta! Perkele olkaa hiljaa jossette osaa vastata edes kysymykseen.

luhtalta löysin täydellisen toppatakin parisen vuotta sitten! Myötäilee vartaloa, korkea kaulus ja vieläpä musta! Ihan mahtava.

Vierailija
15/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 18:17"]

-ap-

[/quote]

Outoa, olen itse samanpituinen ja sinua 10 kiloa kevyempi, mutta silti koko 36 sopii ihan ok.

[/quote]

Ehkäpä sinulla leveämmät hartiat ja isommat rinnat ;)

-ap-

Vierailija
16/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiluvaatteissa kyllä tuo S/36 on usein ihan hervottoman iso. Itselläni oli käytössä pitkään Rukan 36 koon takki, ja muistaakseni Icepackin saman koon housut, vaikka mittani ovat 96-78-96, hartianleveys 38 senttiä, ja näillä mitoilla ostan muissa vaatteissa jopa L/40 -kokoa. Mutta esim. Helly Hansen onkin sitten mitoitukseltaan paljon pienempi, toki normihintaisena takkien hinnat toki yli satasen, mutta jospa noita löytyisi alesta? 

Vierailija
17/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ongelman kanssa painin minäkin, 34-kokoinen lämmin, laskettelutakin mallinen ulkoilutakki pitäisi löytää talveksi. Väri joku neutraali jossa ei lika näy helposti, eli ei valkoinen, vaaleansininen tai pinkki... :( Mulla mittaa 152cm ja painoa alle 50kg. 36 armotta liian iso, pussittaa aina selästä (oon kovin lyhytselkäinen vieläpä). Lastenosastolta kun ostaa niin sopivassa koossa on aina liian lyhyet hihat. Seuraava koko on hihoilta hyvä mutta armotta liian leveä. Lasten takit on vaan ihan eri mallisia. :(

Vierailija
18/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten puolelta löytyy 170cm asti ja itse joskus saman kokoisena ostin sieltä. Ja nykyajan lasten/nuorten vaatteet näyttävät ihan samalta kuin aikuisten.

Vierailija
19/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole kyllä koskaan ollut ongelmaa löytää takkeja. Ja jos kyseessä on puhtaasti urheilu-/ulkoilutarkoituksiin tarkoitettu takki, siinä ei niin hurjasti haittaa vaikka ei niin tyköistuvalta näyttäisikään ja olen saattanut muiden ominaisuuksien perusteella ostaa itselleni hieman ison koon 36. Sitten taas kaupungille/illanviettoon/perus arkeen niitä istuvia takkeja löytyy kyllä mielestäni ihan kiittettävästi myös koossa 34. Tosin kannattaa lähteä takkimetsälle heti syys-lokakuussa kun mallistot saapuvat, niin löytyy paremmin. Alennusmyynneistä pieniä kokoja on turha yrittää löytää.

T. 158cm/49kg

Vierailija
20/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten puolelta löytyy ja sitten jos tilaa kiinasta niin on just sopivan kokoisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä