Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksei perustulo ole jo tullut?

Vierailija
31.07.2021 |

Siis en oikeasti ymmärrä. Toimeentulotuki on taas ihan päästä sekaisin summat on mitä sattuu kun ne puhuu veronpalautuksesta minkä maksupäivää en tiedä tai määrää - ne huomio sen jonkun laskelman perusteella. En voi kuvitella eläväni Elokuuta tasaisesti kun menee aikaa näiden kanssa säätämiseen, plus mitä ne pyytää päätöksessä ensi kuussa on semmoista siansaksaa että en ymmärrä. Taas pitää ottaa yhteyttä sosiaalitoimistoon ja varmaan sulkea pankkitili koska minulle on tulossa jo tuo 49,99€ tuloa puolessa välissä kuuta jota en ole tässä kuussa oikeutettu itsenäisesti saamaan koska päätöksessä sanotaan että veronpalautus on samaa tuloa kuin tuo 50€ minkä yksinasuva saa tililleen vastaanottaa.

Ja ulkopuolella tätä toimeentulotuki fiaskoa tiedän useita ihmisiä jotka ovat töissä täysivaltaisissa työpaikoissa 1175€ - 1400€ netto kuukausipalkalla kun minä nostan toimeentulotukea 1204€

En vaan ymmärrä miten Suomi on mennyt tähän pisteeseen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei muutu. Olen kehittänyt itselleni systeemin jolla saan maksimaaliset tuet ja säännöllisesti vielä täydentävää toimeentulotukea päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi