Kerro rakkaimmasta lemmikistäsi
Laji, nimi, parhaat temput?
Minulla: kissa, Oskari, hyppäsi käskystä olkapäälle.
Kerro ne jutut, mitä kaverit ei enää jaksa kuunnella.
Kommentit (6)
Vieressä kehrää 21v kissa vanhus. Nimeä en sano ettei joku tunnista
T.Kissamies
Meillä on tosi ihmisrakas 7v mustakissa, joka rakastaa rypistettyjen paperipallojen noutamista. :)
Suomenlapinkoira. Seuraa minua joka paikkaan ja nukkuu sängyn vieressä lattialla. Ihana luonne. Oppii kaiken nopeasti ja on kuuliainen. Aktiivinen koira, joka osaa rauhoittuakin. Se tykkää vieraista ja etenkin lapsista. Jos olen pitkään pois kotoa, kotiin palatessa se laulaa minulle.
Kissa Napoleon. Ihan maatiainen. Ei sillä mitään erityisiä taitoja ole mutta nukkuu aina yöt vieressä (joko minun ja miehen tai jomman kumman lapsen). Rakastaa tulla syliin ja yleensä makaakin siinä jalat kattoa kohden onnellisesti kehräten. Kuolaa kun on äärimäisen rentoutunut/onnellinen/tms. (ja sitä kuolaa muuten tulee ihan älyttömästi :D). Välillä tulee herättämään yöllä näykkimällä leukaa kun kaipaa huomiota ja hellyyttä.
Koira: porokoiran, Lapinkoiran ja todennäköisesti myös karhukoiran sekoitus. Huhu kertoo että perimässä olisi myös labbista ja Leonbergiä. Pohjimmiltaan hirveä riiviö! Karkaa jos mahdollista mutta pysyy lähellä ja tulee hetken päästä iloisena kotiin. Perso herkuille muttei varasta ruokaa (paitsi kerran kun emäntä oli viikon reissussa ja koirarukka joutui tyytymään isännän seuraan) innostuu herkästi ja KOVASTI. Milloin vieraista, milloin herkuista, milloin leikeistä tai emännän kotiinpaluusta. Tykkää todella paljon kaikenlaisista koirakavereista eikä syrji kissojakaan. Tykkää nukkua sängyssä ja omalla paikallaan sohvalla. Todellinen mammanpoika joka ei pure koskaan ketään.
Chihuahua, Julius. Ei enää luonamme. Ikävä on kova. Osasi perus temput, istua, antaa tassua, maata. Ärhäkkä oli vieraille, mutta tuli pusuttelemaan kotiin tullessani :)