Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SÄhköhammasharjoista - tyhmä kysymys, mutta

Vierailija
14.08.2014 |

uudessa kylppärissä (vanha talo, pieni vessa) ei ole sähköpistoketta ollenkaan. Vaatiiko sähkäri aina sellaisen, onko patterikäyttöisiä malleja paljonkin ja millainen harja teillä itsellänne on jos wc on sähkötön?

Olen käyttänyt aina tavallista harjaa, mutta hampilääkäri on voimakkaasti suositellut sähkökäyttöistä, jotta hampaideni vihlonta saataisiin vähenemään. Sähkö on hellävaraisempi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harja asuu keittiössä.

Vierailija
2/7 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne patterikäyttöiset on todella surkeita, en suosittele. Voithan sä ladata sen muuallakin kuin kylppärissä, uutta harjaa ei kuitenkaan tarvi ladata kuin ehkä kerran viikossa sen yön ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei sitä ole pakko siellä vessassa ladata

Vierailija
4/7 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sähköhammasharjan laturin voi laittaa muuhun huoneeseen, jossa pistorasia on. Ja itse hammasharjaa pitää muulloin kylppärissä. Eihän ne johtoa tarvitse käytössä vaan tosiaan vain laturi tarvii johdon.

Vierailija
5/7 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos :-) Mähän sanoin, että tämä on tyhmä kysymys. En ole vaan koskaan ajatellut koko asiaa, ei kokemusta noista.

ap

Vierailija
6/7 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampilääkäri?

Vierailija
7/7 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai voi ladata sen vaikka työpaikallasi niin ei kotona kulu kallista sähköä. Ihan oikeasti olen kuullut pienituloisen lääkärin lataavan kännykkänsä töissä em syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi