Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia veikkauksen peleissä ei koskaan voita? 10v pelaamista takana

Outoa999999
31.07.2021 |

Olen pelannut Kenoa, Kaikki tai ei mitään, Synttäreitä, Lomatonnia, Jokeria, Lottoa, Viking Lottoa, Eurojackpottia.. olen ostanut nettiarpoja, Flaxi-arpoja, euron arpoja, Luonto-arpoja...

Suurin voittamani summa 10 vuoden ajalta.. 50 euroa. Eikö tämä ole jo jotenkin rikollista. Joskus saa "omansa takaisin" tai pari euroa sen päälle, esim kolmen euron arvasta voittaa viisi euroa.

Olenko poikkeuksellisen huonotuurinen vai onko mahdollisuus voittaa suurempia summia oikeasti näin pieni. Jos 10 vuottakin pelaa niin luulisi edes joskus kokeneensa aidon riemun tunteen, että "kaksisataa euroa, oho"... Joo rikkaille summa on varmaan tosi pieni mutta minulle ei.

En jaksa mitään "tyhmä kun pelasit" tai muita vastaavia kommentteja, ehkä itselläsi on jokin muu pahe, alkoholi, sukupuolitautien keräily, itsekkyys, luonnon roskaaminen, ahmiminen... Se ei niinkuin ole tässä se pointti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän peleistäni kirjaa. Silloin tietää mitä on oikeasti voittanut ja onko ollu huonompi vai parempi tuuri kuin odotettu. Ei me voida tietää montako arpaa oot oikeasti ostanu.

Vierailija
2/2 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen itsekkin ihmetellyt. Epäilen olevani jollain mustalla listalla eli ei voittoja tuolle veikkauskorttilaiselle! Tiedetäänhän nykyaikana muutenkin jo kaikki: katsoppa esim tästä lehdestä jotain mainosta klikkaamalla niin jopa alkaa sähköpostiin tulla mainoksia vastaavia tuotteita.

Kerran oli lottovoittoni 5 € maksettu tililleni kahteen kertaan vahingossa,niin veikkaus pyysi palauttamaan sen. Laitoin viestin että kuinka kehtaatte pyytää takaisin, niin sen jälkeen ei ole mistään pelistä tullut euronkaan voittoa kun olen tunnistautuneena pelannut...olen siis harvinaisen tyhmä,kun silti pelailen välillä luullen että jospa sittenkin voittaisin ja vaan kuvittelen, että joku on laittanut minut häviäjien osastoon ja nyt en tarkoita Jumalaa vaan veikkauksen henkilökuntaa ja supertietokonetta. Eli 9 v sitten palautin ylimääräsen voittoni,sen jälkeen ei senttiäkään. Voiko näin huono-onnista ollakkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme