Mies valitsi kaverinsa minun ja parisuhteen sijaan
Yli vuoden jaksoin sitä, että kävi noin joka toinen viikonloppu baarissa tämän parhaan kaverinsa kanssa, joka itse on sinkku. Sanoin lopulta miehelleni, että haluaisin meillä olevan enemmänkin yhteisiä viikonloppuja kuin vain joka toinen. Totesin, että nyt hänen on tehtävä valinta minun ja kaverinsa väliltä. Ei kuulemma voinut jättää henkilöä, joka on hänelle kaverina kuulemma henkireikä. Nyt sitten olemme eronneet ja olo on tyhjä 😔
Kommentit (121)
Mitä kuvittelit? Jos olette nuoria, perheettömiä, ette asu yhdessä niin tottakai ihmiset haluaa viettää aikaa myös ystävien kanssa! JA toki sen jälkeekin kun on perhe.
2 viikon välein yksi ilta? MIkä hemmetin nihlisti olet? Jos mulle annettais tollasia ehtoja, niin tekisin samat ku tämä sun poikaystävä.
Ei jaksanu tehdä oikeen mitään sunnuntaina? MItä sillo pitäis tehdä? Sinäkö päätät , saako sunnuntain viettää rauhassa ? Oli sitte juonut tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on niin, että elämässä saa helpommin uuden naisen kuin kunnon kaverin/ystävän.
Uuden naisen saa ehkä, mutta sitä hyvää ja syvää parisuhdetta saakin sitten tuolla mentaliteetillä odotella...Jos ei panosta ei voi voittaa. Kyllä uskoisin, että miehetkin arvostaa sellaista miestä, joka osaa pitää naisen onnellisena ja pystyy ylläpitämään hyvää parisuhdetta. Mutta juu, onhan noita kaverien kanssa roikkujia sitten pilvin pimein, muttei ne mitään kunnon suhdetta naisen kanssa sitten saa.
Mutta joo, aloituksen kanssa kyllä kuitenkin olen sitä mieltä, että kyllä ap nyt oli ihan turhan vaativa, turhan melodramaattinen ja siten ihan turhasta ero. Ihanko oikeasti noin paljon haittasi että mies näkee ystäväänsä kahtena päivänä kuussa? lapsellisia muutenkin tuollaiset uhkavaatimukset, varsinkin jos ei todella, todella tarkoita asiaansa ja ole sanojensa takana.
No ne voivat siellä keskenään sitten muun rellestyksensä lomassa aina kertoa, miten muija valittaa ja on hankala jne. Eivät tajua katsoa peiliin.
Yksikään täysjärkinen itseajatteleva ihminen ei valitse puolisoa ystävien sijaan. Kyllä on ylimielistä esittää edes asia toiselle. Mitähän tuollaiset ihmiset kuvittelee olevansa?
Vierailija kirjoitti:
Yksikään täysjärkinen itseajatteleva ihminen ei valitse puolisoa ystävien sijaan. Kyllä on ylimielistä esittää edes asia toiselle. Mitähän tuollaiset ihmiset kuvittelee olevansa?
Ilmeisesti meitä on kahdenlaisia ihmisiä ja hyvä, että nämä eroavaisuudet tulevat esille jo seurustelun varhaisessa vaiheessa. Äkkiä ajateltuna ei tule mieleeni yhtäkään pariskuntaa, jossa ystävät menisivät puolison edelle. Tai siis tulee, ne ovat jo eronneita.
Näin on ihmiset erilaisia. Kun tässä ollaan oltu yhdessä kotona koko viikko etätöissä, on helpottavaa voida potkia mies kaverinsa luokse viikonloppuisin, pistää se vierashuoneeseen nukkumaan (hyvä sänky sielläkin) ettei suotta herättele mua kotiin tullessaan, ja nauttia yksin olemisen vapaudesta.
Saa tehdä just mitä itseä huvittaa, eikä tarvi yhtään miettiä toista. Pää hajoaisi ilman viikonlopun omaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, jos eroja tulee. Eikä perhettä perusteta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
mitä se kertoo sinusta?
Kertoo ap:sta, että hän haluaisi perheen ja mies tapailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti meitä on kahdenlaisia ihmisiä ja hyvä, että nämä eroavaisuudet tulevat esille jo seurustelun varhaisessa vaiheessa. Äkkiä ajateltuna ei tule mieleeni yhtäkään pariskuntaa, jossa ystävät menisivät puolison edelle. Tai siis tulee, ne ovat jo eronneita.
Sä et vaan toista laita valitsemaan. Ystävät kuuluu elämään eikä kenelläkään ole oikeutta laittaa sellaisen valinnan eteen. Jättäisitkö itse ystäväsi toisen vaatimuksesta? Sellaiselle ihmiselle on adjektiivi. Yksinäinen. Mitä järkeä on muutenkaan perustaa koko elämä yhteen ihmiseen, eli siihen puolisoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et vaan toista laita valitsemaan. Ystävät kuuluu elämään eikä kenelläkään ole oikeutta laittaa sellaisen valinnan eteen. Jättäisitkö itse ystäväsi toisen vaatimuksesta? Sellaiselle ihmiselle on adjektiivi. Yksinäinen. Mitä järkeä on muutenkaan perustaa koko elämä yhteen ihmiseen, eli siihen puolisoon?
Niin. Yrittikö ap saada miehen jättämään ystävät kokonaan (ei pidä suostua vaan erota, jos toinen yrittää kontrolloida ja eristää) vai oliko kyse vaan ajankäytöstä (jos ne eivät osu yksiin, on parempi erota ja etsiä sopivampi tai sitten löydetään molempia tyydyttävä tapa toimia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Yrittikö ap saada miehen jättämään ystävät kokonaan (ei pidä suostua vaan erota, jos toinen yrittää kontrolloida ja eristää) vai oliko kyse vaan ajankäytöstä (jos ne eivät osu yksiin, on parempi erota ja etsiä sopivampi tai sitten löydetään molempia tyydyttävä tapa toimia).
"Totesin, että nyt hänen on tehtävä valinta minun ja kaverinsa väliltä". Aika suoraanhan tuo on tuossa.
Ja lopputulos on ainoa oikea: Ero.
Sama homma muuten jos ystävä laittaisi valitsemaan hänen ja muijan väliltä. Jättäisin muijan.
Vierailija kirjoitti:
Sama homma muuten jos ystävä laittaisi valitsemaan hänen ja muijan väliltä. Jättäisin muijan.
Oletko jollain tavoin läheisriippuvainen? Ystäväsi narsisti ja sinä kiltti hovipoika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jollain tavoin läheisriippuvainen? Ystäväsi narsisti ja sinä kiltti hovipoika?
Ei ja ei. En vain arvosta naisia yhtään, kulutustavaraa.
Vierailija kirjoitti:
mitä se kertoo sinusta?
Osa miehistä aikuistuu todella myöhään. Sitten 40 v. ihmetellään missä kaikki lapsettomat vapaat naiset on ja pörrätään vaivoina setämiestyyliin parikymppisten vaivoina, joiden isäksi lähinnä sopisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako äitiä sinulla on ollut? Ei yhtään vai kymmeniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaikilla on vain yksi äiti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuvittelit? Jos olette nuoria, perheettömiä, ette asu yhdessä niin tottakai ihmiset haluaa viettää aikaa myös ystävien kanssa! JA toki sen jälkeekin kun on perhe.
2 viikon välein yksi ilta? MIkä hemmetin nihlisti olet? Jos mulle annettais tollasia ehtoja, niin tekisin samat ku tämä sun poikaystävä.
Ei jaksanu tehdä oikeen mitään sunnuntaina? MItä sillo pitäis tehdä? Sinäkö päätät , saako sunnuntain viettää rauhassa ? Oli sitte juonut tai ei.
Nihilismi ei kuulu tähän lainkaan, mutta muuten olen samaa mieltä. Kaksi päivää kuussa ei ole liikaa vaadittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaikilla on vain yksi äiti.
Ja äiti on nainen. Ja nainen on kulutustavaraa?
Koet tarpeeksi haukkua miehiä.
Miksi päättelet että ko. nainen olisi mitenkään panostamisen arvoinen?