Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valitsi kaverinsa minun ja parisuhteen sijaan

Vierailija
31.07.2021 |

Yli vuoden jaksoin sitä, että kävi noin joka toinen viikonloppu baarissa tämän parhaan kaverinsa kanssa, joka itse on sinkku. Sanoin lopulta miehelleni, että haluaisin meillä olevan enemmänkin yhteisiä viikonloppuja kuin vain joka toinen. Totesin, että nyt hänen on tehtävä valinta minun ja kaverinsa väliltä. Ei kuulemma voinut jättää henkilöä, joka on hänelle kaverina kuulemma henkireikä. Nyt sitten olemme eronneet ja olo on tyhjä 😔

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan niillä salasuhde. Eivät vain uskalla tulla ulos kaapista. 

Vierailija
22/121 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit miehen tekemään valinnan ja hän valitsi.

Mitä haluat asiasta keskusteltavan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia saa helpommin kuin hyviä kavereita.

Vierailija
24/121 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies vuorotyössä ja harrastaa metsästystä. Ei tehdä mitään yhdessä. Ehkä lähden pois.

Vierailija
25/121 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun pystyt selittämään miksi pizza leivotaan pyöreäksi, pakataan nelinkanttiseen laatikkoon, ja syödään kolmioina...

Sitten ymmärrät naisia

Vierailija
26/121 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin mies vuorotyössä ja harrastaa metsästystä. Ei tehdä mitään yhdessä. Ehkä lähden pois.

Mitäpä jos kiirehtisit?

Vierailija
27/121 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävät on ja pysyy, puolisot vaihtuu... Useimmat onnellisen elmän eläneet iäkkäät tuttavani ovat ymmärtäneet pitää ystävät lähellä. Moni toki on pitänyt lähellä myös puolison - mutta nämä puolisot ovat itsekin ymmärtäneet panostaa myös ystäviin. Meneeko siellä baarissa todella ihan koko viikonloppu? Silloin ongelma on ehkä enemmäb baareilu kuin ystävä.

Mutta, noin yleensä ultimatumien esittäminen on aika huono veto.

No mitä siinä on alkoholismia jos juo ja käy baarissa pari kertaa kuukaudessa? Minä kävin nuorempana lähes joka viikonloppu pimppejä kattelemassa ja joka sunnuntai oli krapula. Ikinä en silti juonut kuin yhden päivän viikonlopusta eikä kahta päivää olisi tehnyt mieli edes juoda. Nyt edelleenkään 15 vuotta myöhemmin ei tee mieli juoda kuin satunnaisesti se yksi päivä. Suurempi riski alkoholisoitua on niillä, jotka juovat alkoholia usein, jopa monena päivänä viikossa. Ihan sama määrälle, mutta he eivät voi olla sitä ilman. Heille kuukausikin ilman olisi koettelemus, minulla se menisi helposti.

Vierailija
28/121 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä naisten homottelu-"läppä" oikeasti on? 

Niin ala-aste-tier sössötystä, että hävettää puolestanne. 

Ja kyllähän se ottaisi prinsessaharhaisilla ämmillä toki koville, jos mies olisikin teidän reikäänne kiinnostavampi ja parempi vaihtoehto seksiin. 

Vierailija
29/121 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaiset ovat sit ihania. :3 Et ny pitäs luopuu kavereistaan akan takii…

Vierailija
30/121 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Täällähän onkin bros before hoes runkkuringin kokoontumisajot käynnissä. Onks nää aia heinäkuun vika? No mitäs me 💪🏻🍆🍑 naisilla tehtäiskään? Heh.

Vierailija
31/121 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on niin, että elämässä saa helpommin uuden naisen kuin kunnon kaverin/ystävän.

Vierailija
32/121 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun pystyt selittämään miksi pizza leivotaan pyöreäksi, pakataan nelinkanttiseen laatikkoon, ja syödään kolmioina...

Sitten ymmärrät naisia

No eikö tuo ole nyt ihan selvää. Pitsa muotoutuu nopeammin pyörittämällä pyöreäksi kuin kaulimalla neliöksi. Neliskulmainen laatikko on kätevämpi taitella kuin pyöreä laatikko. Jos haluaa leikata samakokoisia palasia, niin kolmioita niistä tulee, tosin voihan sen syödä yhtenä kappaleenakin tai puolikkaana. 

Vierailija
33/121 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävät on ja pysyy, puolisot vaihtuu... Useimmat onnellisen elmän eläneet iäkkäät tuttavani ovat ymmärtäneet pitää ystävät lähellä. Moni toki on pitänyt lähellä myös puolison - mutta nämä puolisot ovat itsekin ymmärtäneet panostaa myös ystäviin. Meneeko siellä baarissa todella ihan koko viikonloppu? Silloin ongelma on ehkä enemmäb baareilu kuin ystävä.

Mutta, noin yleensä ultimatumien esittäminen on aika huono veto.

No mitä siinä on alkoholismia jos juo ja käy baarissa pari kertaa kuukaudessa? Minä kävin nuorempana lähes joka viikonloppu pimppejä kattelemassa ja joka sunnuntai oli krapula. Ikinä en silti juonut kuin yhden päivän viikonlopusta eikä kahta päivää olisi tehnyt mieli edes juoda. Nyt edelleenkään 15 vuotta myöhemmin ei tee mieli juoda kuin satunnaisesti se yksi päivä. Suurempi riski alkoholisoitua on niillä, jotka juovat alkoholia usein, jopa monena päivänä viikossa. Ihan sama määrälle, mutta he eivät voi olla sitä ilman. Heille kuukausikin ilman olisi koettelemus, minulla se menisi helposti.

Alkoholismista puhuit sinä, enä minä. Lisäksi nimenomaan kysyin, meneekö siellä baarissa tosiaan ihan koko viikonloppu, jolloin minusta ongelma alkaa olla kyllä jo alkoholin käyttökin. Jos menee kaksi lauantaita kuukaudessa, niin ongelma ei ole vielä suurensuuri, joskin itsestäni kaksi krapulakänniä kuussa olisi enemmän, kuin mitä viitsisin aikuiselta ihmiseltä samoissa nurkissa sietää. Jokainen päättää itse, mihin määrään sopeutuu. Mutta kaverin näkeminen kahtena lauantaina kuussa ei kyllä nähdäkseni ole mikään ongelma, enkä itsekään sietäisi puolison puuttumista siihen.

Vierailija
34/121 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mä oisin kattonu moista vaan yhden kvartaalin verran ja sitten hiipunu kuvioista. Se mies vaan ei ollut niin kovasti ihastunu suhun..

Vierailija
35/121 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominaiset ovat sit ihania. :3 Et ny pitäs luopuu kavereistaan akan takii…

Mut ei sul mitään hätää, ku ei sul oo sitä suominaista. Meehän taas poikien kanssa sitä mopoo rassaa.

Vierailija
36/121 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljet ennen narttuja.

Vierailija
37/121 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou nou, voimia ja jaxuhalit sulle , ehkä näin oli tarkoitus, ja parempaa on tulossa.

Vierailija
38/121 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Täällähän onkin bros before hoes runkkuringin kokoontumisajot käynnissä. Onks nää aia heinäkuun vika? No mitäs me 💪🏻🍆🍑 naisilla tehtäiskään? Heh.

Ei sovi teidän narratiiviin että mies on mielummin "yksin" kuin paskan naisen kanssa?

Vierailija
39/121 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvä. Kenenkään ei tarvi luopua kavereistaan parisuhteen vuoksi.

Ei kannata ihmetellä, jos niitä parisuhteita ei ole tai ne ovat kovin lyhyitä.

Vierailija
40/121 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljet ennen narttuja.

Tuolla asenteella ollaan veljien kanssa sitten yhdessä katkeria ja/tai alkoholisoituneita, jos ei nyt sitten aikuistuta jossain vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän