Miten päästä eroon sokerista?
Anna vinkkisi ja keinosi! Kesällä herkuttelu jäi päälle, kun koko ajan söin jäätelöä, pullaa kahvin kanssa, karkkia iltaisin jne. Nyt huomaan, etten tahdo päästä sokerin mussuttamisesta eroon. Laihduttaa minun ei tarvitse, mutta turhanpäiväisestä sokerista täytyisi päästä irti!
Kommentit (12)
Lopettamalla kaiken sokerin syönnin.
Mulla auttaa puhdistuspaasto. Kolme päivää tankkaan vitamiineja vihannesmehuista. Sitten aloitan syömisen hyvin kuitupitoisesti, mikä auttaa tasaamaan verensokeria. Paasto herkistää makuaistia ja makean nälkään riittävät oikein hyvin marjat ja hedelmät.
Mä karsin ensin pois tavalliset sokerijogurtit, sokerin puuron päällä ym. ja jatkoin vielä maltillista herkuttelua. Viikossa-parissa alkoi himo karkkiin hiljalleen vähetä ja nyt on mennyt viikko ilman turhaa sokeria.
Onko jotain korvaavaa, terveellistä herkkua, jota voisi syödä karkin sijaan iltaiisin?
lOPETA NAPOSTELU. vAIHDA KAHVI RAAKAAN KAAKAOON JA SYÖ BANAANI MAKEANNÄLKÄÄN
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:52"]
Onko jotain korvaavaa, terveellistä herkkua, jota voisi syödä karkin sijaan iltaiisin?
[/quote]
On, voita ja kermaa
Tiedät itse parhaiten. Joko kerrasta poikki tai vähitellen vähentämällä. Tai korvaamalla sokerin muilla makeilla jutuilla. Tai hypnoosilla. Tai meditoimalla. Tai jollain muulla.
Eri asiat toimii eri ihmisillä, eikä muiden mammojen kokemukset päde sinuun, ap. Jos kysyt keskustelupalstan sadoilta satunnaisilta kävijöiltä, se on sama kuin lukisit horoskooppia tai katsoisit kristalleista. Pelkkää skeidaa. Itse joudut oman tapasi silti etsimään.
Onnea yritykseen!
ww, joka pääsi sokerista eroon kertarysäyksellä kolmen kuukauden sokeripaastolla
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:56"]
Tiedät itse parhaiten. Joko kerrasta poikki tai vähitellen vähentämällä. Tai korvaamalla sokerin muilla makeilla jutuilla. Tai hypnoosilla. Tai meditoimalla. Tai jollain muulla.
Eri asiat toimii eri ihmisillä, eikä muiden mammojen kokemukset päde sinuun, ap. Jos kysyt keskustelupalstan sadoilta satunnaisilta kävijöiltä, se on sama kuin lukisit horoskooppia tai katsoisit kristalleista. Pelkkää skeidaa. Itse joudut oman tapasi silti etsimään.
Onnea yritykseen!
ww, joka pääsi sokerista eroon kertarysäyksellä kolmen kuukauden sokeripaastolla
[/quote]
Ei mitään järkeä korvata sokeri sokerilla
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:58"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:56"]
Onnea yritykseen!
[/quote]
Ei mitään järkeä korvata sokeri sokerilla
[/quote]
Mietinkin että menikö tuossa nyt jotain pieleen. Olin siis 3 kk ilman sokeria. Hyvä huomio, älypylly! Yläpeukku.
ww
Vähennä vaan asteittain herkkuja. Älä ota aina kun tekee mieli. Kokonaan eroonhan sokerista ei tosiaan tarvitse eroon päästä, mutta toki jos kesällä on mennyt herkuttelu överiksi, kohtuuteen on hyvä palata.