Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sairaanhoitaja, en ole akateeminen ja tienaan kolmivuorotyötä 2468 brt, työ on helppoa!

Vierailija
31.07.2021 |

Työ helppoa ja koulu oli amis (AMK).Ryhmätöitä tehtiin, meitä ei edes saanut arvostella yksittäin!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruttotulotiedoilla tee mitään...

Mun netto helposta virka-aikaan suoritettavasta työstä on 3500(ei viikonlopputöitä) ja sen lisäksi saan joka kk tonnin pääomatuloja. Ja joka vuosi tulot nousee.

Kyllä opiskelu kannattaa.

Vierailija
22/31 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää työniloa sinulle. Asiaan liittyen, minulla tulee siittimeen ajoittaisia paisuuntumisia. Mitä lie? Voisitko katsoa?

Tähän auttaa kotiamputaatio.

Sido peniksen juureen tiukasti naru, tai pari kierrosta kalastussiimaa.

Anna vaikuttaa yön yli, kun penis on tummunut riittävästi, voit vielä kiristää narua uudelleen jolloin tarpeeton penis irtoaa kätevästi. Lajitellaan biojätteeseen.

T. Lähäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bruttotulotiedoilla tee mitään...

Mun netto helposta virka-aikaan suoritettavasta työstä on 3500(ei viikonlopputöitä) ja sen lisäksi saan joka kk tonnin pääomatuloja. Ja joka vuosi tulot nousee.

Kyllä opiskelu kannattaa.

Opiskelu kannattaa.

Jos sinäkin opiskelisit riittävästi, tietäisit miksi tuloista puhuttaessa yleensä aina puhutaan bruttotuloista.

Näköjään joku hoitsukin sen tietää, mutta sinä et.

Vierailija
24/31 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajan palkka on aivan tähtitieteellisen ja käsittämättömän suuri ottaen huomioon, kuinka mitätön koulutus alalle on. Valmistuttuaan voi lompsia mihin tahansa alansa työpaikkaan ja sanoa, että tulin tänne töihin nyt. Samaisessa suojatyöpaikassa voi notkua halutessaan eläkeikään asti.

Vierailija
25/31 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää työniloa sinulle. Asiaan liittyen, minulla tulee siittimeen ajoittaisia paisuuntumisia. Mitä lie? Voisitko katsoa?

Tähän auttaa kotiamputaatio.

Sido peniksen juureen tiukasti naru, tai pari kierrosta kalastussiimaa.

Anna vaikuttaa yön yli, kun penis on tummunut riittävästi, voit vielä kiristää narua uudelleen jolloin tarpeeton penis irtoaa kätevästi. Lajitellaan biojätteeseen.

T. Lähäri

Kiitos! Harjoittelen vaimon kaulaan ensiksi.

Kamalan näköinen vaimo, jos on kuin kikkeli jolla korvat.

Vierailija
26/31 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä maksetaan noin huonosti?! Minulla lähihoitajana peruspalkka tuo bruttona. Siihen ku tulee vuoro-ja pyhälisät nii nousee brutto huimasti. Vaihda ihmeessä työpaikkaa.

Ei missään. Typerä provo.

Kylläpä vaan maksetaan! Minulla on 2529e/kk peruspalkka sairaanhoitajana erikoissairaanhoidossa leikkaussalityössä. Peruspalkkaani nostaa maksimi kokemuslisät eli 202e/kk tuohon päälle sekä vaihtelevat vuorotyökorvaukset 0 - 200e/kk.

Ei varmaan käy kateeksi.

Vierailija
27/31 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä maksetaan noin huonosti?! Minulla lähihoitajana peruspalkka tuo bruttona. Siihen ku tulee vuoro-ja pyhälisät nii nousee brutto huimasti. Vaihda ihmeessä työpaikkaa.

Ei missään. Typerä provo.

Kylläpä vaan maksetaan! Minulla on 2529e/kk peruspalkka sairaanhoitajana erikoissairaanhoidossa leikkaussalityössä. Peruspalkkaani nostaa maksimi kokemuslisät eli 202e/kk tuohon päälle sekä vaihtelevat vuorotyökorvaukset 0 - 200e/kk.

Ei varmaan käy kateeksi.

Aloittaja sanoi tekevänsä kolmivuorotyötä, ja väitti palkakseen peruspalkan suuruista palkkaa. Ei ole mahdollista, kolmivuorotyöstä tulee kyllä isot lisät.

Vierailija
28/31 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska palkka vuorotyöstä.

Vierailija
29/31 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskakuskina tienaisit yli kolme tonnia virka-ajalla tehtävästä työstä. Aliarvostaa ne ihmiset sairaanhoitajia, mutta aliarvostavat ne roskakuskejakin.

Vierailija
30/31 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattikorkeakoulutettu on akateeminen. Tosin korkea-asteen tutkinto ei takaa korkeatasoista ajattelua.

Trollipoju ei tainnut päästä opiskelemaan?

Yliopistotutkinnon suorittanut on akateeminen. Amk ei ole lähelläkään maisteritutkintoa, esim. ne "lopputöiden" vaatimukset ja taso on ihan naurettavia.

Vierailija
31/31 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattikorkeakoulutettu on akateeminen. Tosin korkea-asteen tutkinto ei takaa korkeatasoista ajattelua.

Trollipoju ei tainnut päästä opiskelemaan?

No ei todellakaan ole akateeminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan