Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi olisit kaunis ja yksinkertainen vai tavallinen ja fiksu?

Vierailija
14.08.2014 |

Enpäs tiedä. Tavallinen ja fiksu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja yksinkertainen. Elämä olisi niin helppoa... Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

Vierailija
2/10 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja fiksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen ja tavallinen.

Vierailija
4/10 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen ja fiksu. Kauneus katoaa iän myötä, mutta fiksuus yleensä säilyy.

Vierailija
5/10 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:54"]Kaunis ja fiksu.

[/quote]

Vierailija
6/10 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja yksinkertainen. Olen ruma ja varsin älykäs tosielämässä, ja tuntuu ettei naisen älyllä ole oikein mitään merkitystä minkään oikeasti tärkeän asian kannalta. Tarkoitan lähinnä sitä, etten ole tällaisenani saanut miestä enkä lapsia, ja se että minulla on hyvä koulutus ja ammatti ja ihan hyvä palkka ei tätä tyhjyyttä oikein täytä.

Vierailija
7/10 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:00"]

Kaunis ja yksinkertainen. Olen ruma ja varsin älykäs tosielämässä, ja tuntuu ettei naisen älyllä ole oikein mitään merkitystä minkään oikeasti tärkeän asian kannalta. Tarkoitan lähinnä sitä, etten ole tällaisenani saanut miestä enkä lapsia, ja se että minulla on hyvä koulutus ja ammatti ja ihan hyvä palkka ei tätä tyhjyyttä oikein täytä.

[/quote]

Kuinkahan kauhea sä sitten muka olet? Jos olet liikkunut kodin ulkopuolella näkee, että ihan kaikennäköiset ihmiset on parisuhteissa.

Vierailija
8/10 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:03"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 10:00"]

[/quote]

Kuinkahan kauhea sä sitten muka olet? Jos olet liikkunut kodin ulkopuolella näkee, että ihan kaikennäköiset ihmiset on parisuhteissa.

[/quote]

En omasta mielestäni ole ekstrakauhean näköinen. On mulla jotain melko rumia kauneusvirheitä kuten isot ulkonevat hampaat, munanmuotoinen alaspäin levenevä naama ja iso nenä, mutta toisaalta kroppa on minusta ihan ok ja kovalla laittamisella minusta saa melkein taviksen näköisen. Ehkä jos olisin hyvin iloinen, avoin ja sosiaalinen nin olisin tälläkin ulkonäöllä kyllä jonkun saanut. Mutta kun rumuuteen yhdistyy vakavamielisyys ja introverttiys, niin "no hope in hell".

Vierailija
9/10 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lohduttaa. Näin komean miehen ja sil mitäänsanomaton nainen.

Vierailija
10/10 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja yksinkertainen. Kaunis ja fiksu on todella huono yhdistelmä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme