Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko töllaiset legginssit syksyn juhlissa hameen kanssa kaameat?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ne sukkahousut mielummin. Nuo eivät toimi hameen kanssa ellei sinulla ole vähintään nilkkureita.

Osta vaikka täältä sukkikset http://www.cybershop.fi/category/156/sukkahousut

Vierailija
22/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

legginssit on niin nolot. niiden kanssa tarvii sukat. miksei voi käyttää sukkiksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika seksyt. Jos on hyvä kroppa niin minusta sopivat hyvin yksinkertaisen hameen kanssa.

Vierailija
24/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo olisi paksumpaa kangasta, niin olisi hienot ilman hametta. Jotenkin hame ei sovi noihin mun mielestä. Ehkä joku pitkä löysä toppi tms. paremmin menis.

Mutta en mä sua kotiinkaan ajais, jos tulisit mun juhliin noissa ja hameessa. :) Mä olen sitä mieltä, että jokainen pukeutuu just niin kuin haluaa ja siihen mikä on sitä omaa tyyliä.

Vierailija
25/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tosi kiva baariin, yksinkertaisen hameen kanssa juuri sopivat.

Vierailija
26/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 09:32"]

Voi kulta, nuo leggarit on aivan liian "rikotun" ja väkivaltaisen näköiset. Ne korkeintaan toimisivat jonkin erittäin kalliin näköisen pikkumustan kanssa erittäin kalliilla koruilla varustetun henkilön yllä. NÄin muun asun "yläluokkaisuus" kompmensoisi sitä epämiellyttävää teinimäistä grungemaisuutta, jota läpikuultavaa ja peittävää pintaa yhdistävä, sillä tavoin rikotun oloinen pinta edustaa.

Minusta tuntuu, että katsot lähinnä tuon todella kauniin naisen naamaa ja alitajuisesti toivot olevasi kuin hän ja nuo kamalat sukkikset päälle laittamalla luulet saavasi osan mimmin aurasta. Et saa. Tuossa kuvassa hirveinä on muodoton säkkipaita, sitten nuo leggarit. Ainoa ihana osa on tuo naama, mutta se ei ole kaupan.

Ei töihin luntahtavia, teinahtavia leggareita.

[/quote]

Täähän oli hauska vastaus. Ilmeisesti sua vituttaisi ihan täysillä jos joku tuollaisilla eteesi ilmestyisi, jonkinlainen alemmuuskompleksi? Kaikkien pitää pukeutua mahdollisimman tylsästi ja herranjesta jos joku vielä erehtyy luulemaan itsestään jotain ;D Oli oikein perisuomalainen vastaus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme