Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö sinulle joskus niin, että

Vierailija
14.08.2014 |

Olet päättänyt tehdä miehelle seksialoitteen kunhan vauva nukkuu, mutta sitten se ei nukukaan?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellekäänkö ei ole käynyt?

Vierailija
2/4 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti ihan yleistä. Mä olen monta kertaa päättänyt yllättää mieheni seksihommissa, mutta sitten olenkin liian väsynyt siihen ja kaadun sänkyyn nukkumaan. Noissa täytyy muistaa se, että etukäteen ei kannnata mainostaa, että illalla saat sitten elämäsi kyytiä, kun lapsiperheessä on niin paljon muuttujia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 08:40"]Ihan varmasti ihan yleistä. Mä olen monta kertaa päättänyt yllättää mieheni seksihommissa, mutta sitten olenkin liian väsynyt siihen ja kaadun sänkyyn nukkumaan. Noissa täytyy muistaa se, että etukäteen ei kannnata mainostaa, että illalla saat sitten elämäsi kyytiä, kun lapsiperheessä on niin paljon muuttujia.

[/quote] no niinpä. Mä tein juuri niin eli lähetin viestin (anaalia vieläpä) ja sitten ei ollutkaan mitään kun vauva valvoi niin myöhään. Mutta isompi menetys se mulle oli kuin miehelle, meillä on käänteiset sukupuoliroolit seksin suhteen. ..

Vierailija
4/4 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed siis ap