Läppäri tipahti lattialle ja kieltäytyy nyt toimimasta. Olen surullinen...
Onko kohtalotovereita? Heitänkö pois vai yritänkö vielä?
Kommentit (12)
Katkaise siitä virta pois ja ota johdot irti. Irroita sitten akku minuutiksi ja koeta käynnistää läppäriä.
Jos ei lähde toimimaan niin viet sen aamulla huoltoon.
No et heitä pois, vaan jaksat vielä yrittää. Ehkä jotain on irronnut tms. Haluatko, että etsin sulle vanhan ketjuni tyttäreni läppäristä? Se ei ole ihan vastaava, mutta osoittaa että läppärit on joskus sinnikkäitä ;)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 02:14"]No et heitä pois, vaan jaksat vielä yrittää. Ehkä jotain on irronnut tms. Haluatko, että etsin sulle vanhan ketjuni tyttäreni läppäristä? Se ei ole ihan vastaava, mutta osoittaa että läppärit on joskus sinnikkäitä ;)
[/quote]
Joo, haluan. :D
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 02:14"]Katkaise siitä virta pois ja ota johdot irti. Irroita sitten akku minuutiksi ja koeta käynnistää läppäriä.
Jos ei lähde toimimaan niin viet sen aamulla huoltoon.
[/quote]
Tämä ainakin kuulostaa hyvältä neuvolta. Taidan kokeilla aamulla. Kiitos!
RIP. Sielu on nyt paremmassa paikassa. Toivottavasti tappaja joutuu vastuuseen.
Tavaroita ei pitäisi pudotella, ne eivät tykkää semmoisesta.
Minä tiputin vahingossa uudenkarhean Macbookini lattialle, tuuletin meni paskaksi ja alakuoreen tuli lommo juuri sen tuulettimen kohdalle. (Kone lähti kyllä käyntiin ja toimi muuten, mutta tuuletin raapi siellä jotain ja piti jumalatonta meteliä). Korjaus (tuulettimen ja kuoren vaihto) maksoi lähes 350 euroa, (laaja) kotivakuutus korvasi onneksi suurimman osan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 02:28"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 02:14"]
[/quote]
Hmph... päätinkin tomerana kokeilla heti, mutta olen niin tyhmä, etten osaa irroittaa akkua.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 02:38"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 02:28"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 02:14"]
[/quote]
Hmph... päätinkin tomerana kokeilla heti, mutta olen niin tyhmä, etten osaa irroittaa akkua.
[/quote]
Mikä läppäri? Esim. Maceista sitä ei ite saa irti.
Tee läppäristäsi leija. Heitä se parvekkeelta alas ja katso kuinka se liitää komeasti ilman halki. Ou Jeah!!!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 02:14"]
No et heitä pois, vaan jaksat vielä yrittää. Ehkä jotain on irronnut tms. Haluatko, että etsin sulle vanhan ketjuni tyttäreni läppäristä? Se ei ole ihan vastaava, mutta osoittaa että läppärit on joskus sinnikkäitä ;)
[/quote]
Anteeksi että kesti, tuli muuta. Tämä ei ole lainkaan samanlainen tapaus, mutta mielestäni osoittaa että läppärit ovat aika sitkeitä.
http://www.vauva.fi/keskustelu/1537205/ketju/apua_lapparin_paalle_kaatui_tuhkis_jossa_pohjalla_
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 03:10"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 02:38"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 02:28"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 02:14"]
[/quote]
[/quote]
Mikä läppäri? Esim. Maceista sitä ei ite saa irti.
[/quote]
Joku halpis fujitsu.