Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravaan koko ajan vessassa.. mikä voi olla syynä?

Vierailija
13.08.2014 |

Tänään olen joutunut ravaamaan vessassa ihan taukoamatta. 5 tunnin aikana varmaan 8 vessakäyntiä. Ulos kun pääsee niin jo tuntuu taas, että hätä olisi. Normaalisti päivisin tilanne on ollut ihan ok, mutta yöllä kun menen sänkyyn niin ehdin nousta ainakin 4 kertaa vessaan ennenkuin uni tulee.

Ruoka ei myöskään ole maistunut tänään. Nälkä olisi, mutta ruokaa kun saan eteen niin ei vaan mene alas. Etoo tosi paljon. Raskaana en ole. Eikä ole mitään kirvelyä tai muutakaan vessassa käydessä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusitulehdus, sukupuolitauti tai joku muu härö?

Vierailija
2/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:59"]

kusitulehdus, sukupuolitauti tai joku muu härö?

[/quote]

Juuri kävin sukupuolitauti testeissä ja negatiiviset olivat.

Vierailija
4/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko liikaa nesteitä? Ei ihme, ettei ruoka maistu jos on maha täynnä nestettä.

Vierailija
5/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkamassa?

Vierailija
6/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

cola juomia juon, sitäkin mietin että eikö se pistä kans ravaamaan vessassa? Menkat juuri alkaneet/loppumassa (kestävät siis sen pari päivää, eilen alkoi ja tänään hädin tuskin tullut mitään)

Vierailija
7/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy testaamassa tuo pissatulehdus, ei aina aiheuta kirvelyä mutta sen takia saa ravata vessassa ja voi aiheuttaa pahoinvointia.

Vierailija
8/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliaktiivinen rakko? Itsellä oli se vaiva, kun join paljon teetä.  Lopeta heti colajuomat, venytä rakkoa vettä juomalla.  Lääkäri voi määrätä lääkettä, en muista nimeä, mutta se kuitenkin auttaa.  Kahvi ja tee pois myös.

Vierailija
9/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minulla on oireet ihan samanlaiset.

Lääkäri kertoi, rakko on kai niin pieni, että jo ihan pienikin määrä pissaa aiheuttaa pissahädän tunteen.

Lisäksi, yksi tuolla ylhäällä epäili diabetesta. Minulla on diabeteksen esiaste.

Vierailija
10/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 00:10"]cola juomia juon, sitäkin mietin että eikö se pistä kans ravaamaan vessassa? Menkat juuri alkaneet/loppumassa (kestävät siis sen pari päivää, eilen alkoi ja tänään hädin tuskin tullut mitään)

[/quote]

Cola pistää minutkin ravaamaan vessassa vaikka en juo usein ja sillon harvoinkin melko vähän. Diabetes olis yks mikä tulis kanssa mulle mieleen, ja siitähän oli pari muutakin jo maininnut.

Vierailija
11/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tulossa flunssaan.

Mä ravaan aina silloin vessassa kun alkaa oleen vähänkin flunssanen olo.

Aina ei sit kuitenkaan tuu flunssa.

Vierailija
12/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetusta ja hellität painetta. Yksi vaihtoehto on tulehdus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan