Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkki napapaitoilijoille ja miksei muillekin

Asiantuntija
31.07.2021 |

Kun käytätte napapaitoja tai muita minimaalisia toppeja tai oikeastaan ihonmyötäisiä paitojakin, näkyy selvästi, että pienennätte eli "laihistatte" vatsaanne. Tästä kannattaa opetella pois, jos ei halua ongelmia. Antaahan se myös vääristyneen kuvan siitä minkälainen vatsa tytöillä ja naisilla saa olla.

Mutta laihistamisesta infoa: kun laihistatte vatsaanne, pallea ei mahdu enää liikkumaan siten kuin sen kuuluisi ja hengityksenne muuttuu pinnalliseksi. Ylijännittynyt pallea ja pinnallinen hengitys tuo mukanaan valtavan määrän terveyshaittoja, karkeasti sanoen paniikkikohtauksista verenkierron häiriöihin.

Lopettakaa vatsan pienentäminen, olkaa luonnollisia omia itsejänne. Jos ette pysty antaa vatsan olla mitä on, suosittelen miettimään onko napapaidat ym. todella sen arvoisia, että ette edes hengitä kunnolla. Koska trust me, sen kyllä näkee helposti. Kokeilkaa miten ihanalta tuntuu, kun antaa vatsan olla rento. Siitä rentoutuu hiljalleen oma mielikin, kun jännitys on poissa ja hengitys kulkee. <3

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ihonmyötäisiä ja lyhyitä paitoja. Minulla ei ole pömpöttävää mahaa.

Vierailija
2/15 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla naisilla on kohtu. Minne sen supistat? Väitän, että et enää edes tunnista miten jännittynyt olet koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla naisilla on kohtu. Minne sen supistat? Väitän, että et enää edes tunnista miten jännittynyt olet koko ajan.

Kohtua ei voi vetää sisään :D

Itse käytän napapaitaa ja olen aika hyvin treenannut vatsalihakset ja maha pysyy aika litteänä normaalistikin. Kuitenkin, kyl mä vedän sittenkin vielä vatsaa sisään kävellessä, sillä sekin treenaa lihaksia.

Vierailija
4/15 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka ja vatsani on aivan litteä, kerran synnyttäneenä tiedän myös että kohtuni on taakse kääntynyt.

Ei kaikilla ole näkyvää vatsaa. Usko jo.

Vierailija
5/15 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kohtu painuu sisään siinä missä suolistokin, jos laihistaa vatsaa. Älykkö!

Vierailija
6/15 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin timmi vatsa

N 22

Vierailija
7/15 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän napapaitaa juoksulenkillä. Pidän oikeanlaisen juoksuasennon ja hengitän normaalisti. En ymmärrä ohjettasi.

Vierailija
8/15 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka ja vatsani on aivan litteä, kerran synnyttäneenä tiedän myös että kohtuni on taakse kääntynyt.

Näkyvää vatsaa? Onko tavoitteena näkymätön vatsa? Kyllä se vatsa näkyy, varsinkin napapaidoissa.

Vierailija
9/15 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyvää vatsaa? Onko tavoitteena näkymätön vatsa? Kyllä se vatsa näkyy, varsinkin napapaidoissa.

Ehehehe

Vierailija
10/15 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat vatsalihakset saattaa antaa vaikutelman vatsan "tikistelystä" eli sisälle vetämisestä, joilla vain on timmi vatsa. Itsekin tunnen sen kireyden, joten joutuu venyttää niitä, kun tiukalle/kireälle vatsassa tuntuu. Ja todella saattaa myös hengitykseen vaikuttaa, jos liian kireäksi pääsee.

Vierailija
11/15 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän napapaitaa juoksulenkillä. Pidän oikeanlaisen juoksuasennon ja hengitän normaalisti. En ymmärrä ohjettasi.

Minkä luulet olevan normaalia hengitystä, lähdetäänkö vaikka siitä.. Jos asentoa täytyy pitää, puhutaan jo kehon jännittämisestä.

Ihmeellistä vastaan väittämistä, olen näistä asioista koulutettu ja vastaanotolleni tulee jatkuvasti naisia, jolla ongelmia mm.hengityksen kanssa. Lähes kaikki nämä laihistavat vatsaansa, moni ei edes tunnista sitä enää kuin vasta tapaamisten edetessä.

Mutta mitä tästä opin; älä jaa ilmaisia vinkkejä vauva palstalla, koska naiset luulevat tietävänsä sua paremmin. Vastaanotolla nähdään sitten!

Vierailija
12/15 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama litteä vatsa ja kohtu kallistunut taakse.

Vierailija
13/15 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä luulet olevan normaalia hengitystä, lähdetäänkö vaikka siitä.. Jos asentoa täytyy pitää, puhutaan jo kehon jännittämisestä.

Ihmeellistä vastaan väittämistä, olen näistä asioista koulutettu ja vastaanotolleni tulee jatkuvasti naisia, jolla ongelmia mm.hengityksen kanssa. Lähes kaikki nämä laihistavat vatsaansa, moni ei edes tunnista sitä enää kuin vasta tapaamisten edetessä.

Mutta mitä tästä opin; älä jaa ilmaisia vinkkejä vauva palstalla, koska naiset luulevat tietävänsä sua paremmin. Vastaanotolla nähdään sitten!

Sinä kuvittelet tietäväsi kaikkien puolesta. Ihmiset on erilaisia.

Vierailija
14/15 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhmäliikuntatunneilla opetetaan vetämään vatsaa sisäsään ja pitämään korsetti tiukkana. Sieltä se jää helposti päälle.

Vierailija
15/15 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenatkaa vatsa litteäksi. Kotona voi tehdä vatsarutistuksia ja lankuttaa 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi