Uusi naapuri ärsyttää jo nyt!
Olen nuori 21v nainen ja asun pienessä kerrostalossa, asuntoja ei siis montakaan.
Ennen naapurissa asui lapsiperhe johon kuului n.7 henkeä. Eivät aiheuttaneet mitään ongelmaa ja vain elämisen ääniä kuului. Tuo perhe muutti vasta pois ja nyt asuntoon on ilmeisesti muuttanut joku nuori likka.
En yleensä välitä naapureista erityisemmin, moikkaan rapussa ja joskus jään juttusille kun naapurin yksinäinen nainen haluaa puhua säästä. Mutta nyt alkoi ärsyttämään tuo uusi!
Likka ei selvästikkään osaa puhua vaan huutaa. Ja siis kamalaa kälätystä. Tiedättehän, sellainen ärsyttävä pissismäinen puhetyyli. "Siis oooämgee voi vittu hei ja hihihihihi vähäx noloo". !!!. D:
En tajua miten tuo voi noin kovaa pölöttää tuolla kun entisten naapurien lasten kiljuminen kuului vain jonkinverran. Tässä tulee todellakin ikävä niitä edellisiä :D
Ja kyllä, minulla on kaikki mahdollinen pissiksiä vastaan. Mutta tuo puhetyyli on jotain mikä saa korvat palamaan, yyh. Jospa siihenkin sitten tottuisi aikanaan :) Ehkä on vain niin kummallista saada uusi seinänaapuri kun vanhoihin oli jo tottunut.
Muita joita on alkuun ärsyttänyt uudet naapurit?
Kommentit (23)
Tuostahan saa päivittäin hyvät naurut :D
Minulla itsellänikin tuollainen pissistypy naapurina ja minulla ei ole oikeastaan mitään pahaa sanottavaa. Päin vastoin saan yleensä päivän naurut sen ja sen kavereiden jutuista. Ne on joskus oikeasti todella hauskoja ja joskus niin helvetin typeriä, että nauran pisut housuissa.
Mulla on naapurissa samanlainen. Kaiketi muuttanut vanhemmilta ensimmäistä kertaa omilleen. Viikon verran jaksoivat samanhenkisten kavereidensa kanssa aamusta iltaan siellä rääkyä ja soittaa musiikkia kovalla volyymilla. Nyt uutuudenviehätys on ilmeisesti hiipunut ja rauha on palannut. :)
Toivottavasti sulla käy samalla tavalla. Sitä odotellessa korvatulpat on hyvä ratkaisu!
Muutto on kyllä edessä mutta ei paljoa lohduta kun muutan itse viereiseen asuntoon, tosin ei sentään sinne voi seinien läpi kuulua tuo kälätys. Sitten odotankin kauhulla millainen naapuri tähän muuttaa :D
ap
Tänäänkin kuuntelin parvekkeella vakavaa keskustelua jonkun Janin käyrästä munasta ja pohdintoja kuinka saisivat kyydin Weekend festivaleille antamalla piparia jollekin...
Itse ostin korvatulpat siksi, että alakerrassa pidettiin "bileitä" pitkälle yöhön. Varoituksiahan heille on tullutkin, ovat hiljentäneet hieman tahtia. Ehkä asun huonolla alueella, kun täällä on paljon nuoria ja ulkomaalaisia kännäämässä ja mitä milloinkin huutelemassa. Muutankin pois, en kestä tätä seutua, rasisteja, juoppoja,mielisairaita ja muuten vain typeriä ihmisiä.
Mun naapurin kaverilla on eri kokoiset tissit ja jonkun poikaystävällä on tosi pienet vehkeet ("siis hyi!!!1!!11") mutta onneksi kaikkien muiden poikaystävillä on keskimääräistä isommat ja ilmeisesti tuo yksikin on ymmärtänyt ansaitsevansa vastaavaa.. :'D
Mun yläkerran naapuri istuu parvekkeellan munasillaan, odottaa jotain naista kylään kohtapuoliin, on saunonut koko illan ja on muuten munasillaan. Kaiken tämän joudun tietämään vain siksi, että haluaa huutaa nuo tiedot jollekin jonka kans puhuu puhelimessa. Kaikki kuuluu tänne kun tuuletusikkuna on auki. Tiedän mm. myös hänen lempipitsansa ja sen, että Mikko teki kerran oharit eikä tullutkaan Nesteelle Subarulla silloin kun oltiin sovittu.. Ainakin tunnin oli kuulemma oottanut turhaan. Sitten piti alkaa juoda kaljaa. Homma rauhoittunee talven tullen kun tyyppi tuskin viitsii istua parvekkeellaan munasilteen pakkasessa.
Luhtitalo <3
Meillä asuu yläkerrassa narkkaripariskunta, voisin vaihtaa ne ja niiden luona ramppaavat höyrypäät vaikka heti kälättävään pissikseen! No, häätö noillekin varmaan pian tulee. Tässä talossa asuu paljon lapsiperheitä ja varmaan nekin kyllästyneet joka viikkoisiin narkkitappeluihin tossa pihalla. Ite katotaan koko ajan asuntoja muualta, muut naapurit vaan on niin mukavia ja sijainti hyvä.
Tsemppiä kälätykseen! :D
Kyllä ne jutut siitä rauhottuu, toivottavasti!
7 henkeä sopi asuntoon, missä asuu nykyisin yksin "nuori likka"? Mielenkiintoista
Itse olen joskus herännyt luhtitalossa asuessani siihen, kun joku ulisee pihalla "Jonnan" perään.
"Jonnaaaaaaaaa, mä rakastan sua, älä jätä mua pihalle jäätymäääääään!"
Oli onneksi huhtikuu, ei se kaveri paleltunut, vaikka Jonna ei sisälle päästänytkään. Mun ymmärryksen mukaan Jonna oli mennyt naapurin jampan luo ja tuo pihalle jäänyt kaveri ei ollut saanut tietoa siitä, että hänen suhteensa Jonnan kanssa oli nyt ohi.
Äänitä sen kälätys ja laita äänite postiluukusta sisään. Josko se tajuaisi, kuinka tyhmältä se kuulostaa.
Asuin viikonlopun vilkkaassa ja sosiaalisessa kerrostalosa (asun siis normaalistikin kerrostalossa, mutta se ei ole vilkas eikä sosiaalinen). Se oli mielenkiintoista. Irmalla oli jääkaapissa kymmenen olutta, siis KYMMENEN olutta, rikkaalla naisihmisellä, ja naapurin Ossi ois saanut niistä yhden mutta ei voinut tulla kun piti lähteä jonnekin (oli aamu), eikä kertonyt minne, mistä Irma hermostui. Sentään kymmenen olutta ja niistä ois yhden kaverille tarjonnut. Eikä Ossille kelvannut.
Irma jollotti sitä kymmentä olutta pitkin päivää tuhannen tuppena päissään, ja ihmettelin onko ne jotain siunattuja oluita kun sikiävät itsekseen vaikka emäntä vetää niitä kaksin käsin ja hoilottaa samalla parvekkeella. Ja tulihan se Ossikin sieltä ja nyt kyllä kelpasi naaprin olut ja vähän muukin. Kyllä kelpasi Irman pistää tupakaksi hyvän päivän päätteeksi.
Minusta tuo oli hirveän viihdyttävää ekan tunnin. Sen jälkeen säälin syvästi jo naapureita. Tuommoista se kuulemma on, joka päivä. Ossin ja Irman kanssa eläminen.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:31"]
7 henkeä sopi asuntoon, missä asuu nykyisin yksin "nuori likka"? Mielenkiintoista
[/qquote
ei sopinut ja muutti isompaan ... Näin mä maalaisjärjellä arvelisin.
Hih! Mun alapuolella asui tempperamentikas pariskunta. Kerrankin rouva oli rientämässä parvekkeelta alas, siis kolmannesta kerrokesta. Onneksi aietta hidasti runsaa hameenhelma, jota ei ihan niin vain kaiteen yli heilautettukaan. Mutta kyllä jo jalka ylettyi kaiteen toiselle puolelle. Siinä vaiheessa Leif sai kiinni. Sovintokin tuli. Joskus Leif ei ennättänyt avata alakerran ovia, vaan esimerkiksi pyörätelinettä apuna käyttäen teki ikkunasta kulkuväylän. Oi niitä aikoja. Nykyisin omakotitalo ja huomattavasti tylsempää.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:31"]
[/qquote
ei sopinut ja muutti isompaan ... Näin mä maalaisjärjellä arvelisin.
[/quote]
Tätä mäkin eniten ihmettelin.
Kuinka ahtaasti ne 7 asui?
Tai kuinka varakas pissis naapurissa nyt asuu, jos yksin hankkinut esim. kolmion (sekin pieni 7 heneglle) tai isomman asunnon? Ainakin Helsingissä nuori sinkku asuu yleisesti yksiössä/kaksiossa.
16; Leif on varmaan sukua meidän entiselle naapurille, joka yritti opetella lentämään (ei siis yrittänyt itsaria vaan arveli osaavansa lentää) ettei tarvitse portaita käyttää. Mutta meni sen verran laskelmat pieleen, että hyppäsi vaan toisen kerroksen parvekkeelta, ja kun eihän siinä saa kunnolla tuulta siipien alle, niin pernahan siinä repesi. Tämän muistoksi hän lauloi mielellään laulua "kotkanpoikii ilman siipii...". Kukaan meistä ei uskaltanut ikinä mennä sanomaan että ole jumalauta hiljaa, lopeta laulaminen ja mee sisälle parvekkeelta, on aamuyö!
Meidän naapurissa asuu vanha aasialaistaustainen nainen. Hänellä on ilmeisen huono kuulo ja kova ääni. Soittelee aina aamuyöstä oletettavasti sukulaisilleen ja ystävilleen. Huippua herätä tähän yöllä kun muutenkin on hiljaista..
korvatulpat