Uusi naapuri ärsyttää jo nyt!
Olen nuori 21v nainen ja asun pienessä kerrostalossa, asuntoja ei siis montakaan.
Ennen naapurissa asui lapsiperhe johon kuului n.7 henkeä. Eivät aiheuttaneet mitään ongelmaa ja vain elämisen ääniä kuului. Tuo perhe muutti vasta pois ja nyt asuntoon on ilmeisesti muuttanut joku nuori likka.
En yleensä välitä naapureista erityisemmin, moikkaan rapussa ja joskus jään juttusille kun naapurin yksinäinen nainen haluaa puhua säästä. Mutta nyt alkoi ärsyttämään tuo uusi!
Likka ei selvästikkään osaa puhua vaan huutaa. Ja siis kamalaa kälätystä. Tiedättehän, sellainen ärsyttävä pissismäinen puhetyyli. "Siis oooämgee voi vittu hei ja hihihihihi vähäx noloo". !!!. D:
En tajua miten tuo voi noin kovaa pölöttää tuolla kun entisten naapurien lasten kiljuminen kuului vain jonkinverran. Tässä tulee todellakin ikävä niitä edellisiä :D
Ja kyllä, minulla on kaikki mahdollinen pissiksiä vastaan. Mutta tuo puhetyyli on jotain mikä saa korvat palamaan, yyh. Jospa siihenkin sitten tottuisi aikanaan :) Ehkä on vain niin kummallista saada uusi seinänaapuri kun vanhoihin oli jo tottunut.
Muita joita on alkuun ärsyttänyt uudet naapurit?
Kommentit (23)
Mulla on yläkerrassa iäkäs rouva joka on TODELLA isorintainen, utelias ja äänekäs. Hänellä on tapana oleilla parvekkeella päivät pitkät, ilman puseroa tai rintaliivejä. En tiedä kuvitteleeko parvekelasien estävän näkyvyyttä vai eikö vain välitä :D Mutta, hänellä siis on tapana aina alkaa juttelemaan/utelemaan asioita kun menen parvekkeelle. Kerran hän sitten käski kurkkaamaan kun oli ostanut uuden kukan. Minä kilttinä tein kuten pyydettiin ja kurkotin katsomaan, ja mitä näinkään... Ne valtavat rinnat roikkumassa kaiteen yli!! En oikeasti tiedä yhtään millainen se kukka oli, sen verran kiire tuli vetää pää takaisin omalle parvekkeelle. Mahtaa siinä talon lapsilla olla ihmettelemistä kun leikkipaikalla ovat, kuulin nimittäin ettei ollut eka eikä vika kerta kun ne tisut sieltä roikkuu.
Ehkä tollanen perusteini ois ihan tervetullutta vaihtelua meillekin naapuriksi :D
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:31"]7 henkeä sopi asuntoon, missä asuu nykyisin yksin "nuori likka"? Mielenkiintoista
[/quote]
kolmio tuo asunto on. Ja tosiaan just siks ne edelliset muuttikin pois kun ahdasta oli. 2 aikuista, 3 pienempää poikaa, 17v poika ja sen 2v lapsi :) Ja tällä paikkakunnalla ei todellakaan ole törkeän kalliita vuokria kolmioissa joten helposti voi tommosella likalla olla varaa asua yksin
ap
Tänään nautiskellessani illan AV tarjonnasta tuolla rapun oven edessä joku narkki huutaa naiselleen "KUN VITTU PITÄÄ MENNÄ MAKSAMAAN NE GRAMMAN PIRIVELAT".