miksi housut rullautuvat alaspäin
Niin miksi housut rullautuvat alaspäin? Pikiuhousutkin rullautuvat aina tosi alas, että vak vilkkuu rullautumis suunta on aina ylhäältä alas mikä voisi olla syynä? Vaikka minkä mallisia ja kokoisia housuja käyttää aina sama juttu
Kommentit (28)
Litteä peppu ja killivatta rullauttavat kyllä ihan oikean kokoisetkin alkkarit. Muistuupa mieleen viime kesä. Lähdin ajelemaan lähikaupungin Prismaan. Minulla jäi kuminauhavyötäröiset pitkikset jalkaan ja niilläkin on taipumusta liukua takaa alas. Parkkipaikalla nousin autosta ja silloin pöksyt (alus- sekä päällys-) alkoivat luistaa. Kohensin niitä ja lähdin kävelemään kauppaan. Kun olin päässyt sisälle, niin tunsin, kuinka alkkarit rullautuivat kokonaan alas. Mitä nyt? Satuin olemaan sovituskopin lähellä, joten puikahdin sinne ja nostin alkkarit ylös. Nauratti, kun ajattelin, että valvontakameran kuvaa katseli ehkä joku kyttä ja kummasteli, mitä tuo akka siellä kopissa oikein teki. Odotin, milloin vartijan käsi pysäyttää ja vie takahuoneeseen. No, pääsin kunnialla ulos ostokset tehtyäni, mutta on tälle naurettu monesti. Sloggin Basic maxi pysyy mulla hyvin ylhäällä.
Upp ja uusi , mutta pylly pitää olla. Miksi ihmeessä se on ihan litteä? Mikä on syynä litteä lle perälle?
Miten pepun saa pyöreäksi. Miksi jollain on pyöreä peppu. Vaikkei ole koskaan harrastanut liikuntaa?
Osta maxipöksyt eli (hui kauhistus!) mummohousut, ei rullaudu vyötäröltä lättäpersettä kohti istuessa, kävellessä tai juostessa. Plussaa maxipöksyille myös siitä, ettei mene kangasta myöskään etu- tai takavakoon! Problem solved. :D
Mulla monet housut rullautuu alaspäin koska pohkeet, reidet ja perse on niin hiton muhkeet, ja vyötäröstä on väljää. Jos ostaa vyötäröstä sopivat housut niin varsinkaan reidet ei mahdu. Ainoat pikkuhousut mitkä ei valu on semmoset vatsaa litistävät jotka ulottuu rintojen alle.
BMI on n 20 ja harrastan lenkkeilyä ja pyöräilyä ja peittoan monet ukot voimassa niin pelkästä läskistä ei ole kyse.
Syytän siis suomalaisuuttani.
Mulla ainakin suurin syy on pömppö maha. Olen lihonut viitisen kiloa nopeaan tahtiin (mahasta) ja jestas, miten on pikkarit alkaneet rullautua.
Miksi joillain on jo lapsena pyöreä pylly, vaikkei harrasta mitään liikuntaa? Minulla ollut littana pannukakku pylly lapsesta asti, vaikka olen harrastanut urheilua koko ajan. Miksi ihmeessä?