Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vantaan kaupungilla työskentelevät joilla palkkapvä kuun 14pvä?!

Vierailija
13.08.2014 |

Pitäisikö palkkalaskelman näkyä tänään verkkopankissa? kun huomenna palkkapäivä, vakituisilla siis?!

Mulla ei näkynyt ja olin ymmärtänyt että näin olisi, siis että palkkakuittiaan voisi 1-2vrk ennen varsinaista palkanmaksupäivää katsoa netistä.

Aloitin työt reilu vko sitten ja toimittanut verokortit sun muut sitä ennen ja tosiaan vakituinen työsopimus ja palkkapäivä jokaisen kuun 14.pvä

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:49"]

Pitäisikö palkkalaskelman näkyä tänään verkkopankissa? kun huomenna palkkapäivä, vakituisilla siis?!

Mulla ei näkynyt ja olin ymmärtänyt että näin olisi, siis että palkkakuittiaan voisi 1-2vrk ennen varsinaista palkanmaksupäivää katsoa netistä.

Aloitin työt reilu vko sitten ja toimittanut verokortit sun muut sitä ennen ja tosiaan vakituinen työsopimus ja palkkapäivä jokaisen kuun 14.pvä

[/quote]

Jos aloitit työt reilu vko sitten, saat palkkasi vasta ensi kuun 14pv

Vierailija
2/17 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tulee eka palkka vasta seuraavan kuun 14. pv jos työsuhde vasta alkanu viime vkolla. Eihän ne etukäteen koko kk maksa tietenkään, koska jos vaikka irtisanoudut huomenna koeajalla. Silloinhan et oo saanu kk sisään vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin että elokuun palkka tulee 14.8, syyskuun 14.9, lokakuun 14.10 jne.jne

ap

Vierailija
4/17 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:53"]Minulle sanottiin että elokuun palkka tulee 14.8, syyskuun 14.9, lokakuun 14.10 jne.jne

ap

[/quote]

Noinhan se menee mutta ens kuussa sullaon sit isompi tili.

Vierailija
5/17 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on näkynyt aina 3 arkipäivää ennen. Ja myös silloin kun aloitin tässä työssä. Kuun 3. Pvä aloitin, palkka tuli 14. Pvä ja näkyi 3 päivää ennen. Kannattaa soittaa palkkoihin.

Vierailija
6/17 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, eka palkka tulee vasta syyskuussa. Eihän tiedot sun tunneista ym. oo edes vielä ajettu järjestelmään, se tehdään aina loppukuusta.

Vierailija
7/17 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko näitä, jotka sanoo ettet saa tässä kuussa rahaa. Ei sitä palkkaa pantata.. -6

Vierailija
8/17 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausipalkalla olevat saa palkan ja mahdolliset tulevat miinukset ja plussat työajoissa huomioidaan sitten seuraavassa paikassa.

Vierailija
9/17 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hevonperse, jaksaisi soitella mihinkään perään varsinkaan kun ei työnkuva sitä oikein sallisi, siis puh istumista. Verkortinkin toimitin ennen kuun vaihdetta ja se laitettiin samantien sisäisessä postissa eteenpäin.

Enkä näe logiikkaa tuossa että nämä rahat tulisivat 14.9 liksassa, sehän meinaisia että saan paria päivää vaille 2kk liksan silloin 14.9 ja aika pitkä aika on odotella rahoja kun ed kerran sain muutaman satasen vko sitten ansiosidonnaista. Ja tosiaan nuo liksat tulee noin että kuluvan kuun palkka sen kuun 14.pvä.

ap

Vierailija
10/17 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän on hyvä asenne.. meidän palkkaihmisen ainakin saa helposti kiinni ilman puhelimessa roikkumista.

Yhdellä duunikaverilla oli jotain häikkää henkilönumeron kanssa kun aloitti ja rahoja ei siksi näkynyt. Homma selvisi yhdellä soitella ja rahat seuraavana päivänä tilillä. Mutta kun et kerran halua soitella niin kannattaa ehkä sitten vain täällä ihmetellä.

Vierailija
11/17 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ulkoistettu palkkahallinto ja vaikka palkkapäivä on 15. päivä niin tiedot on pitänyt toimittaa toimittajalle jo 7 arkipäiväää ennen palkanmaksua.

Meillä uusille kesken kuukauden tulleille maksetaan ensimmäisen kuukauden palkka aina 30. päivä ja sen jälkeen palkka joka kuun 15. päivä. Riippumatta siitä onko työsuhde alkanut ennen 15. päivää.

Vierailija
12/17 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse aloitin Vantaalla erään kuun alkupuoliskolla mutta en ihan kuun alussa, sain ekan kuun palkan kuun lopussa, ja sen jälkeen sitten aina 14. päivä. Tästä on kyllä jo vuosia aikaa.

Vierailija
13/17 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat huomenna palkan, et vasta syyskuussa.

En kyllä muista miten meni verkkopalkan kanssa, pitikö siitä tehdä joku sopimus vai miten? Pitäisi kyllä näkyä edellisenä päivänä.

Vierailija
14/17 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyi tilinauha verkkopankissa jo maanantaina, eli pitäisi kyllä näkyä, jos on sopimus. Toisaalta voi olla ettei ole ehtinyt vielä tuo sopimus astua voimaan, saat palkan ja tilinauhan paperisena tai jälkikäteen verkkopankkiin.

Vierailija
15/17 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Vantaalla olla palkkapäivä myäs 30. tai 31. päivä?

Vierailija
16/17 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Itsellä on vika päivä, koska teen viransijaisuutta.

Vierailija
17/17 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti tiedosta!

T. Toinen viransijainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan