Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä? 20-vuotias siskoni seurustelee 29-vuotiaan miehen kanssa.

Vierailija
13.08.2014 |

Olen itse 24 ja 19-20-vuotiaana kaikki yli 25-vuotiaat olivat ikäloppuja. Ei ole mitään järkeä pyöriä yli 2 vuotta vanhempien kanssa noin nuorena. Kyllä tuon ikäisille jokaisella vuodella on merkitystä, se vuosien merkitys vähenee vasta iän myötä. Tuon ikäiset ovat todella tarkkoja ja kriittisiä siitä kenen seurassa pyörivät ja kelle puhuvat. Itselleni ei olisi 20-vuotiaana tullut mieleen edes vilkaista ketään noin vanhaa saati puhua hänellä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

????? So??? Mä olin ton ikäisenä 36-vuotiaan kanssa ja hyvin meni.

Vierailija
2/8 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en tykkä 20-25 miehistä pentuja? Siskosi on fiksu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-vuotias on aikuinen, 20-vuotias melkein lapsi.

Vierailija
4/8 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä oot ollut ilmeisesti aika lapsellinen parikymppisenä, Siitä se varmaan johtui.

Vierailija
5/8 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko bf täyttää marraskuussa 30v ja siskoni on 23v. Pitäiskö huolestua? Tyyppi on kyllä upea sille. Upea tyyyppi kaikinpuolin, sosiaalinen, mukava ja pitää siskostani huolta. Treenattu, korkeakoulutettu ja ties mitä muuta päälle.

Vierailija
6/8 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis :D :D

Tietääkö muuten sun lapset tästä palstatykityksestä? Jos, mitä ovat mieltä?

Vierailija
7/8 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Mahtaa sun siskoa vituttaa kun on tollanen kyylä siskonaan, joka puuttuu asioihin jotka ei hänelle kuulu millään muotoa. Oletko kateellinen siskollesi? Onko hän teistä se kauniimpi? Vai mistä moinen katkeruus aikuisen ihmisen valintoja kohtaan?

Vierailija
8/8 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:39"]Olen itse 24 ja 19-20-vuotiaana kaikki yli 25-vuotiaat olivat ikäloppuja. Ei ole mitään järkeä pyöriä yli 2 vuotta vanhempien kanssa noin nuorena. Kyllä tuon ikäisille jokaisella vuodella on merkitystä, se vuosien merkitys vähenee vasta iän myötä. Tuon ikäiset ovat todella tarkkoja ja kriittisiä siitä kenen seurassa pyörivät ja kelle puhuvat. Itselleni ei olisi 20-vuotiaana tullut mieleen edes vilkaista ketään noin vanhaa saati puhua hänellä.

[/quote]

Mikä perkele sinua vaivaa.

Vetäydy jonnekin luolaan, missä voit laskea vuosia. Vetele kivellä viivoja seinään jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme