Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaminen on noloa

Vierailija
04.08.2014 |

Suhteet, jotka päättyvät ovat noloja. Pysyvä avo- tai avioliitto kertoo siitä, että tasapainoiset ihmiset ovat päätyneet yhteen.

Olen normaalipainoinen ja elän terveellisesti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin on todella noloa.. kehtaankohan ees nyt kirjottaa tähän kun hävettää niin perkeleesti. Oon ihan hirveen nolo kun erosin miehestä, joka hakkasi minua monta vuotta ja petti. Kyllä mä olen nolo!!

Vierailija
2/11 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet muuten syvästi sairas jos olet sitä mieltä että normaali painosi, terveet elämäntapasi tai pitkä parisuhteesi tekevät sinusta ja elämästäsi yhtään muita arvokkaamman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aikas katkera kun sut jätettiin? ;)

Vierailija
4/11 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että ap (tai hänen miehensä) haluaa erota, mutta ei uskalla/pysty joko taloudellisista tai muista syistä. Mielestäni ainoan elämänsä eläminen onnettomassa suhteessa on no, ei ehkä noloa mutta hemmetin surullista. 

Vierailija
5/11 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, meilläkin on tuollainen pysyvä avioliitto, mutta kyllä tässä on heiluttu moneen suuntaan (en tarkoita pettämistä tms)! Tasapainoiset aikuiset ... hih!

Pitkässä avioliitossa tulee varmasti joka parille enemmän tai vähemmän kriisejä, riitoja, pysähdyksiä ja suunan tarkistamisia. Ei ole mikään tae, että on ns tasapainoiset aikuiset, sellainenkin liitto voi kariutua alkuunsa, ja toisaalta myrskyinen liitto kestää kaikki myrskyt! Sitoutuminen on se avainsana, eikä sitä voi toiselta vaatia, mutta itse voi omalta osaltaan päättää sitoutua ja pysyä päätöksessään.

t. neljäkymmentä vuotta yhdessä soudettu ja välillä huovattu, myös eri tahtiin :D

Vierailija
6/11 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 11:54"]Mustakin on todella noloa.. kehtaankohan ees nyt kirjottaa tähän kun hävettää niin perkeleesti. Oon ihan hirveen nolo kun erosin miehestä, joka hakkasi minua monta vuotta ja petti. Kyllä mä olen nolo!!

[/quote]

Sinä itse valitsit tuon upean miehen.

Vierailija
7/11 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 11:54"]Mustakin on todella noloa.. kehtaankohan ees nyt kirjottaa tähän kun hävettää niin perkeleesti. Oon ihan hirveen nolo kun erosin miehestä, joka hakkasi minua monta vuotta ja petti. Kyllä mä olen nolo!!

[/quote]

Sinä itse valitsit tuon upean miehen.

[/quote]

Koska sillä hetkellä tiesinkin, että mies on väkivaltainen ja pettää. Halusin vain olla helvetin tyhmä ja kokea sen kaiken paskan, jota en millään tavalla ansainnut.

Vierailija
8/11 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi menit tuollaisen kanssa naimisiin? Eikö kumppani pitäisi tuntea kunnolla ennen avioliittoa? Onhan se kieltämättä vähän noloa jos ei sen vertaa tunne miestään.

Vierailija
9/11 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:28"]

[/quote]

Miksi menit tuollaisen kanssa naimisiin? Eikö kumppani pitäisi tuntea kunnolla ennen avioliittoa? Onhan se kieltämättä vähän noloa jos ei sen vertaa tunne miestään.

[/quote]

Missä vaiheessa sanoin, että oltiin naimisissa? Ei helvetissä oltu edes kihloissa.

Vierailija
10/11 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:28"]

[/quote]

[/quote]

Sinä et siis ole muuttunut yhtään 20 vuodessa??? Ainakin järki on tainnut jäädä sinne 15 vuotiaan tasolle että siinä mielessä ymmärrän..

Vierailija
11/11 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpäatäällä taas paljon huoria, joiden pilluissa on aivan liikaa paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä