Ps. I love fashion
Jaksaako joku oikeesti lukea? Mulla paloi käämi siihen loputtomaan jaaritteluun ja lainasanojen puhkikuluttamiseen. Kiitos ja näkemiin Linda.
Kommentit (453)
Ainakin jostakin tietyn merkkisestä mobiililaitteesta ja sen käyttöjärjestelmästä (joku tietty päivitys kai) tulee erilaisia pienempiä eri tyyppisiä fonttia mutta ne ei vaan näe itse sitä ruudulta..heh. Sitä alkoi nähtävästi esiintymään tämän sivuston mobiiliversiopäivityksen jälkeen.
Ai Vilmasta tulee opettaja? Poikalapset laukeaa pöksyyn kun ope tulee päivän outfitissa :D
Mies, 31v
Joskus muistan nähneeni myCosmon bloggaajien lukijamäärät ja kyllähän Vilmap:n lukijoita oli huomattavasti vähemmän kuin Alexalla ja Julialla. Vastaavasti taas Lindalla oli tyyliin kymmenen kertaa enemmän kuin Alexalla :D
Tuli tuossa mieleen, että Cosmo varmaan etsii "halvempia" bloggaajia eli todennäköisesti suht tuntemattomia blogeja, tässä taloustilanteessa kuulostaakin ihan järkevältä.
Oon lukenut Lindan, Alexan ja Vilman blogeja myCosmon alusta lähtien niin hiukan harmittaa, että pitää etsiä kaikki blogit erikseen eikä voi vain järjestyksessä klikata! :D noh eiköhän siihen totu.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 22:23"]
Mulla menee totaalisesti hermo tohon tekopirteyteen ja ihme muikistelusöpöilykuviin Alexan kanssa. Jotenkin tosi epäaitoa ja imelää, aikuiset ihmiset kiehnää kaverikuvissa ku jotkut teinit.
[/quote]
Pöh - minä kauhistelin äsken noita blogikirppiksen hintoja, mutta tykkään noista söpöilykuvista kyllä. Makunsa kullakin, mutta minusta Lindan ja Alexan kaveruus ei tunnu epäaidolta, eikä siitä välity sellaista kilpailuasetelmaa kuin monista "blogibestiksien" suhteista. Yleensähän tuntuu asetelma olevan sellainen, että toinen kavereista on Isompi Egobloggaaja, jolle pienempi bloggaajakaveri ei saa olla minkäänlainen uhka... Lindalla ja Alexalla on aika tasa-arvoista kaikin puolin.
Muutenkaan Linda ei vaikuta sellaiselta, että olisi kateellinen tai kilpailisi kovasti kanssasisariensa kanssa. En tietysti tunne häntä henk.koht., joten saatan toki olla väärässäkin. Tällainen mielikuva vain on tullut, että hän tulee naispuolisten ihmisten kanssa hyvin toimeen. Huomasin sattumalta, että hänen vakikuvaajansakin on paitsi lahjakas valokuvaaja, myös huomattavan kaunis nuori nainen ja ilmeisen läheinen ystävä. Voisi monelle bloggaajalle ottaa itsetunnon päälle...
[/quote] olen useesti törmännyt kaupungilla tähän bloggaajaan ja kyllä mua on katsonut niin vittuuntuneella katseella. Vaikuttaa hyvin kateelliselta naiselta. Johan toi Alexa on ruma kuin mikä niin helpoo kaveerata sen kanssa. Ja oli hänellä joskus blogikirjoitus siitä kuinka haluiasi olla kaunein tai vastaavaa.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:57"]
Ruotsin mummo siirsi Ruotsiin aikoinaan muuttaneelle serkulleni bostadsrätt-osaomistusasunnon Östermalmilta, eikä se mitään miljoonia todellakaan maksanut, lunasti sen aika edullisesti 6 v. sitten jos vertaa Hesan keskustan kämppiin.
[/quote]
Usko jo ettei Tukholmassa eikä muuallakaan Ruotsissa ole mitään osaomistusasuntoja.
Sitten voisit koittaa ymmärtää sen, että jos mummosi on serkullesi asunnon myynyt niin tietenkään serkku ei ole siitä maksanut markkinahintaa minkä olisi kyseisestä asunnosta saanut jos olisi vieraalle myynyt avoimilla markkinoilla. Ruotsissa kun asuntoyhtiö ei sekaannut mitenkään asumisoikeusasuntojen kauppaan eikä hintaan, vaan hinta on ihan asumisoikeusohaltijan määriteltävissä ja hän saa sen myydä mihin hintaan itse haluaa.
[/quote]
KETÄ KIINNOSTAA???! LO-PE-TA!!!
[/quote]
Mitä sinä oikein rääyt siinä? Rauhoittavat loppuneet kun on noin aggressiot päällä? Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että tänne saa kaikki kirjoitella? Ja kun tässä nyt ihmiset jauhaa ihan täysin paskaa niin totta kai niitä kirjoituksia ja väärää informaatiota saa korjata. Kukaan ei pakota sinua tätä lukemaan kun noin ahdistaa ja aggressiot pukkaa päälle.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:12"]
En tiedä kenestä kirjoitat, minun kaikki kirjoitukseni tässäkin triidissä on ihan normaalikokoisella fontilla. En edes tietä miten fontin kokoa saa tässä muutettua.
T: hän joka kirjoitti esim. postauksen numero 227
[/quote]
Sinäkään et näe että niitä on ollut tommosia erilaisia pitkin av:n ketjuja viime päivinä? Erikoisin on tuo times new romanin joka näyttää olevan jotain kokoa 8 jos muiden Arialit on vastaavasti kokoa 10 tai joskus 11. Sitten on vielä vähän tiiviimmän näköinen times jonka koosta en osaa sanoa että mitä voisi vastata.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:12"]
Ainakin jostakin tietyn merkkisestä mobiililaitteesta ja sen käyttöjärjestelmästä (joku tietty päivitys kai) tulee erilaisia pienempiä eri tyyppisiä fonttia mutta ne ei vaan näe itse sitä ruudulta..heh. Sitä alkoi nähtävästi esiintymään tämän sivuston mobiiliversiopäivityksen jälkeen.
[/quote]
Okei, no minä kirjoitan ihan läppärillä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:15"]
Mitä sinä oikein rääyt siinä? Rauhoittavat loppuneet kun on noin aggressiot päällä? Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että tänne saa kaikki kirjoitella? Ja kun tässä nyt ihmiset jauhaa ihan täysin paskaa niin totta kai niitä kirjoituksia ja väärää informaatiota saa korjata. Kukaan ei pakota sinua tätä lukemaan kun noin ahdistaa ja aggressiot pukkaa päälle.
[/quote]
Etkö osaa itse enää muuta kuin lainata toisten tekstejä kamalat pötköt ja herjata toisten lääkityksistä?
Aikuinen ihminen, koita nyt kerrankin hyväksyä toisten mielipiteet ja ulkomaankokemukset ilman että aina menet henkilökohtaisuuksiin.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:14"]
olen useesti törmännyt kaupungilla tähän bloggaajaan ja kyllä mua on katsonut niin vittuuntuneella katseella. Vaikuttaa hyvin kateelliselta naiselta. Johan toi Alexa on ruma kuin mikä niin helpoo kaveerata sen kanssa. Ja oli hänellä joskus blogikirjoitus siitä kuinka haluiasi olla kaunein tai vastaavaa.
[/quote]
Kerro lisää? :-)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:15"]
[/quote]
Etkö osaa itse enää muuta kuin lainata toisten tekstejä kamalat pötköt ja herjata toisten lääkityksistä?
Aikuinen ihminen, koita nyt kerrankin hyväksyä toisten mielipiteet ja ulkomaankokemukset ilman että aina menet henkilökohtaisuuksiin.
[/quote]
Suosittelen opettelemaan sitä luetunymmärtämistä kun noin menee viestini ohi.
Miksi sinulla ei ole mitään kritisoitavaa noille rääkyjille? Miksi heillä on oikeus rääkyä kuin viimeistä päivää ja minä en saisi kirjoittaa mitään takaisin?
Täällä huudetaan muille skitsoa, haukutaan agressiiviseksi, mielenterveysongelmaiseksi, viitataan lääkitykseen ja ymmärtämisvaikeuksiin kerta toisensa jälkeen. Törkeää käytöstä aikuisilta ihmisiltä suoraan sanottuna.
Veikkaan että jos asuisimme Ruotsissa ja olisimme ruotsalaisia niin tällaista keskustelua ei käytäisi, suomalaiset ovat tunnettua metsäläiskansaa ja nuo tuollaiset huutelut vahvistavat vaan sen että edelleen ollaan :( Suomalaisia ei opeteta argumentoimaan kouluissa kuten muualla päin maailmaa tehdään, siksi koetaan että kun "argumentoidaan" niin on jotenkin sallittavaa alkaa kyseenalaistamaan toisen terveydentiloja! Mitä jos omat lapsenne sairastuvat joskus mielenterveydellisesti, mollaatteko ääneen heitäkin kaikille?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:24"]
Miksi sinulla ei ole mitään kritisoitavaa noille rääkyjille? Miksi heillä on oikeus rääkyä kuin viimeistä päivää ja minä en saisi kirjoittaa mitään takaisin?
[/quote]
Tämä olisi kyllä kiva kuulla.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:24"]
[/quote]
Tuo on se palstan itsensäkorostajamamma, yrittää kääntää kaikki keskustelut itseensä ja siihen että on oikeassa ja että hän saa sanoa mitä haluaa. Älkää hei enää ruokkiko sitä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:26"]
Veikkaan että jos asuisimme Ruotsissa ja olisimme ruotsalaisia niin tällaista keskustelua ei käytäisi, suomalaiset ovat tunnettua metsäläiskansaa ja nuo tuollaiset huutelut vahvistavat vaan sen että edelleen ollaan :(
[/quote]
Et sitten ole Flashback.org:ia lukenut....
Itsensä korostaja alkaa kohta huutamaan että olette kouluttamattomia, wt:itä, lääkitys loppu, teiltä pitäisi viedä lapset pois...... sama virsi. Kaikki tämä vain sen takia ettei kellään saisi olla sopivan hintaista asuntoa Tukholmassa.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:18"]
[/quote]
Ja sinä et näemmä osaa muuta kuin pasteta toisten tekstejä ja jankuttaa, että LOPETA! LO-PE-TA! jne.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:30"]
[/quote]
Minä olen pari kertaa, siellä on näköjään vain katkeria tietsikan, telkkarin ja iltapäivälehtien kautta eläviä kotimörköukkoja jotka eivät saa naista. Ainakin naisten haukkumisten perusteella uskoisin näin :)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:30"]
[/quote]
Turha alapeukuttaa, kannatta katsoa mitä ja ennen kaikkea miten ihailemanne ruotsalaiset siellä kirjoittelee.
Jutellaan muuta, ei välitetä tuosta itsensä korostaja av-mammasta enää.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:07"]
just tuo yks toitottaja tekee noita kilsan mittaisia lainauksia tänne taas, sen kirjoitukset erottaa tuosta kun näkyy toisenlaisena pienempänä fonttina.
[/quote]
En tiedä kenestä kirjoitat, minun kaikki kirjoitukseni tässäkin triidissä on ihan normaalikokoisella fontilla. En edes tietä miten fontin kokoa saa tässä muutettua.
T: hän joka kirjoitti esim. postauksen numero 227