Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ps. I love fashion

Vierailija
13.08.2014 |

Jaksaako joku oikeesti lukea? Mulla paloi käämi siihen loputtomaan jaaritteluun ja lainasanojen puhkikuluttamiseen. Kiitos ja näkemiin Linda.

Kommentit (453)

Vierailija
61/453 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:14"]

KYSYMYS: Onko ne tummat juomukondomin näköistä materiaalia olevat Vuittonit jo myyty kirpparilla?

[/quote]

I truly hope so, koska ne on niin mauttoman ja muovisen näköisiä klassikkomerkin laukuiksi. Herra perustaja-Vuitton heittäisi pari volttia ja kuolisi äkkiä uudestaan jos näkisi millaisia laukkuja hänen nimissään valmistetaan tänä päivänä.

Vierailija
62/453 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 12:52"]

Uuden asumisoikeusasunnon hankkimishinta on pieni verrattuna esimerkiksi Suomen omistusasuntojen velattomaan hintaan, vastike taas yleensä korkeampi, koska vastike sisältää sekä hoito- että rahoituselementin.

Lähde: Wikipedia

[/quote]

Voi idiootti.

Luepa vaikka wikipedian aihe siitä ruotsin bostadsrättistä.

VÄÄNNETÄÄNKÖ VITTU RAUTALANGASTA???

SUOMEN ASO EI OLE SAMA KUIN RUOTSIN BOSTADSRÄTT!!!!

[/quote]Nyt puhutaan juurikin Ruotsin ASOsta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/453 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 16:03"]

Kylläpä mammat taas kiehuu, kun Lindalla on vara ostaa asunnon lisäksi laukkuja. Huvittaa lukea näitä ketjuja.

[/quote]

En ole mamma vaan työssäkäyvä 30v vela, ja minulla olisi varaa ostella tuommoisia laukkuja joka viikko ja paljon muutakin, mutta mihin minä sellaisia määriä tarvitsisin? Pitäisi olla vähintään joku 20 neliön vaatehuone että näkisi kunnolla kaikki ja muistaisi mitä omistaa jotta voisi käyttää vaatteita ja asusteita tasapuolisesti mutta minulla on vaikeuksia saada tarpeeksi käyttöä alle 10 kpl laukulle ja vaatehuoneen neliöitä taitaa olla vain 8, joten en ymmärrä sitä että niitä haalitaan älyttömiä määriä, aivan sillä samalla tyylillä kun porukka haalii lasettain drinksuja baarissa juuri ennen valomerkkiä ettei viina vaan pääse loppumaan kesken.

Talo ja auto on. Ostan ja keräilen taidetta, harrastan kaikkea mukava ja matkustelen mieheni kanssa. Niitä elämyksiä ei mitkään muoviset tai nahkaiset laukut korvaa :)

Vierailija
64/453 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 19:50"]

Nuoleskele nyt vielä enemmän niiden ruotsalaisten perseitä lol. Kaikenlaista paskaa täällä saakin lukea!

[/quote]

Itse näytät jo nuoleskelleen kaikkea koska viljelet tuota paska-sanaa ihan kuin se olisi jäänyt makuna suuhusi.......

[/quote]

Ottiko koville, kun sinun ruotsalaiset vs. suomalaiset analyysisi ei nyt ihan ottanut tuulta allensa. Kotiin kasvamaan siitä :-)

[/quote]

Mene itse kotiisi kiillottamaan sitä feikkivuittoniasi ja olemaan katkera pakkoruotsille.

Vierailija
65/453 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu ihmetellyt, että mitä ihmettä on tapahtunut Lindan äidille? Hän ei ole koko blogiuransa aikana juurikaan kertonut äidistään: isästään ja oletettavasti äiti/velipuolestaan (pikkulapsi) kyllä. Mitä sille äidille on tapahtunut? Mikä salaisuus siinä on?

Vierailija
66/453 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:43"]

Kai minä nyt itse tiedän että olemme Södermalmilta bostadsrätin hankkineet, maksaneet ja myyneet takasisin! :D Meillä oli todella hyvä tuuri löytää juuri tuo edullisine hintoineen koska se oli taloyhtiön eka vapautunut yli 15 vuoteen.

Hinnat ovat toki nousseet ja tuplaantuneetkin kahdessa kolmessa vuodessa mutta eihän se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa :) Ne edulliset menee niin nopeasti ettei ne ehdi noihin teidän netissä katsomiin asuntolistauksiin, sinne jää ne kalleimmat vaan roikkumaan joten ei kannata tuijottaa vain niitä.

[/quote]

Siis tämä ei yksinkertaisesti voi pitää paikkaansa. Olen asunut Tukholmassa nyt 5 vuotta, ja asunnot eivät ole koskaan olleet tuon hintaisia. Absurdi väite. Kaverini osti tuolloin 5 vuotta sitten yksiö-bostadsrättin Hisingenistä, joka on vaatimaton alue huomattavasti halvemmassa Göteborgissa ja maksoi siitä 800 000 kruunua. Yksi mikä tulee mieleen on että otitte asunnon haltuun kun siitä tehtiin hyresrätt --> bostadsrätt, eli lunastitte asunnon vuokrayhtiöltä omaksenne.

Olin niin kiinnostunut asiasta että kysyin tästä asiasta firman lounaspöydässä, jossa muut ovat asuneet Tukholmassa aina. Asuntojen hinnat eivät ole olleet noin matalia koskaan. Muistat väärin. Piste. Itse asiassa yksi tutuntuttu myi vuokrasopimuksensa Medborgarplatsilla melkein tuohon hintaan (kolmio) 2000-luvun alussa (kyseessä siis laiton kauppa).

Vierailija
67/453 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, voihan joku väittää ostaneensa asunnon Punavuoresta 50 000 eurolla. MUTKU MÄ OSTIN. Ostanut esim. kaveriltaan / äidiltään, kyseessä siis korkeintaan lahja / veronkierto / rahanpesu tms, koska hinta ei parhaalla tahdollakaan vastaa hintatasoa. Älä siis yleistä kokemustasi koskemaan Tukholman asuntomarkkinoita.

Vierailija
68/453 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi maksamanne avgift on aivan hullun korkea, mitä järkeä edes asua omistusasunnossa jos vastike on 9000 kruunua lainan lisäksi? Meidän asuntomme (kolmio, melkein 4 miljoonaa kruunua) yhtiössä vastike on alle 4000 (ja sekin on korkea).

Vierailija
69/453 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin bostadsrättien vastikkeet on yhtä kalliita kuin Suomen asumisoikeus/osaomistus-asuntojen vastikkeet. Muuta yhtäläisyyttä niissä ei sitten olekaan.

t: molemmissa asunut

PS: Miten tämä asumismuotojuttu tähän liittyy vai onko joku levitellyt jotain kauppakirjoja blogissa?

Vierailija
70/453 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo näköjään ostajaa löytynyt noille strip.. eikun siis rakkauskengille blogikirppiksellä :D yllättikö ketään? Ja hintapyyntö 500 e, come on...

Vierailija
71/453 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:23"]

Sitä paitsi maksamanne avgift on aivan hullun korkea, mitä järkeä edes asua omistusasunnossa jos vastike on 9000 kruunua lainan lisäksi? Meidän asuntomme (kolmio, melkein 4 miljoonaa kruunua) yhtiössä vastike on alle 4000 (ja sekin on korkea).

[/quote]Mikä vitun afgift? Puhu suomea saatana

Vierailija
72/453 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 14:35"]

Ruotsin bostadsrättien vastikkeet on yhtä kalliita kuin Suomen asumisoikeus/osaomistus-asuntojen vastikkeet. Muuta yhtäläisyyttä niissä ei sitten olekaan.

t: molemmissa asunut

PS: Miten tämä asumismuotojuttu tähän liittyy vai onko joku levitellyt jotain kauppakirjoja blogissa?

[/quote]Ei vaan moninkertaisesti isommat, koska hankintahinta on murto-osa omistasasunnon hankintahinnasta.

Vierailija
73/453 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on kuollut Lindan ollessa nuori.

Vierailija
74/453 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se kuoli? 

Vierailija
75/453 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä tätä ketjua enää :D

Suomimammat riitelee asioista joista teillä ei ole mitään tietoa. Kannattaa muuttaa tänne Ruotsiin niin selviää miten se bostadsrätt oikeastaan toimiikaan.

Vierailija
76/453 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas sen tyhjät lapaset siinä army-vihreässä mekossa... :O

Vierailija
77/453 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
78/453 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kyllä valitettavasti nuo H&M-postauksen mekot imarrelleet Lindan vartaloa.

Vierailija
79/453 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien Lindalla on ollut tuollaiset pitkät kotkankynnet! Muistan vielä kun sillä oli aina smoothiekuvissa lyhyeksi pureskellut nysät! Onhan nuo siistimmän näköiset, kunhan ihmettelen vaan...

Vierailija
80/453 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:39"]

Äiti on kuollut Lindan ollessa nuori.

[/quote]

Varmana tietonako täällä näitä vanhoja juoruja levität? Tää on taas kyllä niin vastenmielinen blogikeskustelu et voi moro! Mammat riitelee asioista, joista ei mitään tiedä ja juoruaa asioista jotka ei heille kuulu. Jos Linda ei halua äidistään blogissa ja julkisuudessa puhua kaikkien pitäisi tätä toivetta kunnioittaa.

Ketju on lukittu.