Ps. I love fashion
Jaksaako joku oikeesti lukea? Mulla paloi käämi siihen loputtomaan jaaritteluun ja lainasanojen puhkikuluttamiseen. Kiitos ja näkemiin Linda.
Kommentit (453)
Kylläpä mammat taas kiehuu, kun Lindalla on vara ostaa asunnon lisäksi laukkuja. Huvittaa lukea näitä ketjuja.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 16:03"]
Kylläpä mammat taas kiehuu, kun Lindalla on vara ostaa asunnon lisäksi laukkuja. Huvittaa lukea näitä ketjuja.
[/quote]
Minä en edes pidä laukuista, sinun logiikkasi mukaan olen kade myös maksalaatikolle vaikken pidä siitä!
Ja miksi kukaan on kateellinen ruotsalaiselle bostadsrätt-asunnolle?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 16:14"]
[/quote]
Minä en edes pidä laukuista, sinun logiikkasi mukaan olen kade myös maksalaatikolle vaikken pidä siitä!
Ja miksi kukaan on kateellinen ruotsalaiselle bostadsrätt-asunnolle?
[/quote]
Öhöm, kukas sen kateus-kortin nyt nostikaan esiin? Tuossa ensimmäisessä viestissä (ei ollut muuten minun) ei kateus-sanaa mainita lainkaan... se koira älähtää jne?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:19"]
Linda koettaa täyttää luksuslaukkuja ostelemalla kroonisen munan puutteen jättämää aukkoa.
[/quote]
No onpa harvinaisen typerä kommentti.
Ensinnäkin, en voi sille mitään, mutta minulla on koko ajan ollut sellainen tunne, että Linda ei ole hetero. Mutta asia ei minulle kuulu, ja vaikka hän ei olisikaan lesbo tai bi, sinkkuna eläminen ei todellakaan ole mitään kärsimystä. Ihmisiä on myös aseksuaalisia, eikä heterollekaan ole seksi ja/tai parisuhde mikään elämän tärkein tarkoitus. Itse olen 30-vuotias (hetero) neitsyt enkä todellakaan kärsi mistään "munan puutteen jättämästä aukosta". Maailmassa on ihan loputtomasti paljon tärkeämpiä ja mielenkiintoisempia asioita.
[/quote]
Ja minä taas olen tasan sitä mieltä, ettei kukaan meistä tiedä Lindan mieselämästä yhtään mitään. Se, ettei viikonloppupanoja/deittisuhteita tms mainosta blogissaan, ei tarkoita sitä etteikö niitä olisi. Ties vaikka Lindalla olisi miesystävä ja muuttaisivat yhdessä tähän uuteen asuntoon.
Niinpä hei, oot nyt ihan asian ytimessä jees! Mä ainakin toooosi mielellään laittaisin tonnin toisensa perään laukkuihin ja asuisin useita vuosia alle 20 neliön kopperossa keittolevy kainalossa. :-D
Ilman merkkihordaustaipumustaan olisi asunut kunnollisessa asunnossa jo vuosikausia sitten. Ja jos joku nyt vetoaa siihen että blogin takia niitä ostelee, on kyse c-luokan bloggaajasta jos pitää tekemällä tehdä asioita ja hankintoja blogia varten eikä päinvastoin. ;D
Jatkossa olisi mielenkiintoista nähdä parantuuko blogi uuden kodin myötä, sisällyttääkö sitä koska ainahan aidot asiat lukijoita kiinnostaisivat. Myös rehellinen postaus siitä millaista elämää Tukholmassa viettää olisi hieno yllätys mutta tuskin mahdollinen; hän ajattelee pitävänsä kai yllä uskottavaa illuusiota.
[/quote]
Lindallehan ilmestyi viime keväänä/kesänä yhdessä rysäyksessä monta merkkilaukkua, joista hän ei sen kummempaa numeroa tehnyt (ei siis erikseen esitellyt tms.). Joko merkkilaukkujen ostelu on hänelle jo niin arkipäivää ettei enää viitsi niitä esitellä, tai sitten maksajana on joku muu kuin hän itse.
Tosin en sinänsä kannata tekemäänkään mitään "katsokaa mitä ostin"-postauksia, mutta ennen hänellä oli aina tapana tehdä sellaisia.
Onkohan tämä poikaystävä varakas? Mitään taviksia ei Linda varmaan huolisi.
Uuden asumisoikeusasunnon hankkimishinta on pieni verrattuna esimerkiksi Suomen omistusasuntojen velattomaan hintaan, vastike taas yleensä korkeampi, koska vastike sisältää sekä hoito- että rahoituselementin.
Lähde: Wikipedia
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 10:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 02:33"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:53"]
Onko Linda suomenruotsalainen vai missä oppinut
[/quote]
Ei ole suomenruotsalainen.
[/quote]Miten puhuu noin täydellistä ruotsia
[/quote]
No ei ole lähelläkään täydellistä. :D
T. Tukholmassa asuva ruotsalainen
[/quote]Kyllä toi mun korvaan on ruotsalaisempi kuin ruotsalaiset itse. http://oppiminen.yle.fi/swe/traning
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 12:52"]
Uuden asumisoikeusasunnon hankkimishinta on pieni verrattuna esimerkiksi Suomen omistusasuntojen velattomaan hintaan, vastike taas yleensä korkeampi, koska vastike sisältää sekä hoito- että rahoituselementin.
Lähde: Wikipedia
[/quote]
Voi idiootti.
Luepa vaikka wikipedian aihe siitä ruotsin bostadsrättistä.
VÄÄNNETÄÄNKÖ VITTU RAUTALANGASTA???
SUOMEN ASO EI OLE SAMA KUIN RUOTSIN BOSTADSRÄTT!!!!
Huvittaa kun Linda on muokannut nänninsä piiloon tuosta H&M postauksesta (vihreä mekko) :D
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 10:47"]
Ruotisssa (tai ainakin Tukholmassa) vastaava bostadsrätt maksaa kyllä sen saman 300 0000 euroa minkä suomessa omistusasunto! Eli edelleenkin, et tiedä mistään mitään :D
[/quote]
No meidän Tukholman keskustan ja siellä Södermalmin puolen trendikkään alueen remontoitu kaunis bostadsrätt maksoi euroissa 45 000 kun olimme siellä 2 vuotta miehen työn takia. Eihän sillä saa Suomessa mitään! :D Piti laittaa tuon 45 000 lisäksi vielä 400 000 ylimääräistä täällä Espoossa jotta saimme vastaavan kokoisen vuosi sitten. Vastike maksoi siellä bostadsrätissä 900e kk ja täällä omistusasunnossa 560e kk. Ruotsissa palvelu pelasi vaan paremmin sen korkeamman vastikerahan edestä, joten tottakai kannatan tuota Ruotsin systeemiä joka mahdollistaa useimmille laadukkaan asumisen ja paremman jälleenmyynnin!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 02:33"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:53"]
Onko Linda suomenruotsalainen vai missä oppinut
[/quote]
Ei ole suomenruotsalainen.
[/quote]Miten puhuu noin täydellistä ruotsia
[/quote]
Haloo, kaikki luulee että Pietarsaaren kielinainenkin puhuu täydellisesti noin kahtakymmentä kieltä, vaikka matkii vain niitä ja puhuu vain kolmea oikeasti :DDDD
Eikö lindan suu mene enää kiinni?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:13"]
Ruotisssa (tai ainakin Tukholmassa) vastaava bostadsrätt maksaa kyllä sen saman 300 0000 euroa minkä suomessa omistusasunto! Eli edelleenkin, et tiedä mistään mitään :D
[/quote]
No meidän Tukholman keskustan ja siellä Södermalmin puolen trendikkään alueen remontoitu kaunis bostadsrätt maksoi euroissa 45 000 kun olimme siellä 2 vuotta miehen työn takia. Eihän sillä saa Suomessa mitään! :D Piti laittaa tuon 45 000 lisäksi vielä 400 000 ylimääräistä täällä Espoossa jotta saimme vastaavan kokoisen vuosi sitten. Vastike maksoi siellä bostadsrätissä 900e kk ja täällä omistusasunnossa 560e kk. Ruotsissa palvelu pelasi vaan paremmin sen korkeamman vastikerahan edestä, joten tottakai kannatan tuota Ruotsin systeemiä joka mahdollistaa useimmille laadukkaan asumisen ja paremman jälleenmyynnin!
[/quote]
Tänä päivänä kämpät Söderillä ovat myös alkaen 1 milj kr. -> Halvin jonka nyt löysin Blocketista oli 1,6 milj. Ja se on lähtöhinta...
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 13:13"]
[/quote]
[/quote]
Tänä päivänä kämpät Söderillä ovat myös alkaen 1 milj kr. -> Halvin jonka nyt löysin Blocketista oli 1,6 milj. Ja se on lähtöhinta...
[/quote]
Jep. kaksio Söderillä halvimmillaan ehkä 3,5 miljoonaa. Taidat muistaa vähän väärin.... vai ostitteko hyresrättin (eli ensimmäisen käden vuokrasopimuksen), sitäkin näkee (ja hinta täsmäisi) vaikka onkin laitonta? t. söderiläinen
Kai minä nyt itse tiedän että olemme Södermalmilta bostadsrätin hankkineet, maksaneet ja myyneet takasisin! :D Meillä oli todella hyvä tuuri löytää juuri tuo edullisine hintoineen koska se oli taloyhtiön eka vapautunut yli 15 vuoteen.
Hinnat ovat toki nousseet ja tuplaantuneetkin kahdessa kolmessa vuodessa mutta eihän se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa :) Ne edulliset menee niin nopeasti ettei ne ehdi noihin teidän netissä katsomiin asuntolistauksiin, sinne jää ne kalleimmat vaan roikkumaan joten ei kannata tuijottaa vain niitä.
Miksi hän ei käy koulua enää ollenkaan, vai eikö kehtaa mennä luksusmerkkiasusteissa ja upouusissa vaatteissa yliopistokampukselle boheemien opiskelijoiden joukkoon, jos joutuu jatkuvasti selitellä että mistä rahat tulee (blogi) luksustuotteisiin? :o
"Hiiih,
KIITOS kahvitauon kruunaamisesta!! :´D
mielikuva tästä ulkoilusta eräänkin tukholmansuomalaisen nuoren naisen suorittamana on kyllä vertaansa vailla mita huumoriin tulee!