Ps. I love fashion
Jaksaako joku oikeesti lukea? Mulla paloi käämi siihen loputtomaan jaaritteluun ja lainasanojen puhkikuluttamiseen. Kiitos ja näkemiin Linda.
Kommentit (453)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 18:50"]
Lähti sieltä Luxbagista jotain muutakin matkaan kuin se Celine. Pieni paperikassi oli ainakin blogin kuvissa.
Mutta hieman täytyy tasoitella tuota mielikuvaa, jonka mukaan kaikki logotuotteet ovat Ruotsissa passé. Kävin kesällä Tukholmassa ja näin laukkufriikkinä katselin toki paikallisten asusteita silmä tarkkana. Todella paljon näkyi kyllä vanhempaa LV:n monogrammilaukkua, joissa nahka oli patinoitunut jo tosi tummaksi. Seka sitten näitä samoja tämän hetken muotivuittoneita, mitä Helsingissäkin näkee. Toki oli paljon muitakin merkkilaukkuja Chaneleista tunnistamattomiin upeuksiin, mutta tuo vanhojen klassikkovuittonien määrä oli tosi hyvin edustettuna.
[/quote]
Pikkupussissa oli Alexan synttärilahja (lahjakortti) eli osti "vain" yhden laukun Luxbagista. Mihin ihminen tarvitsee noin paljon laukkuja? Järjetöntä tuhlaamista.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 23:26"]
Lindalla on poikaystävä!
[/quote]
Mistä näin päättelet?
[/quote]
Lue viimeisimmän postauksen kommentit.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 00:03"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 23:26"]
Lindalla on poikaystävä!
[/quote]
Mistä näin päättelet?
[/quote]
Lue viimeisimmän postauksen kommentit.
[/quote]
No Lindahan sanoo seurustelevansa, mutta missään ei mainita, että kyseessä olisi poikaystävä...
Jos poikaystävä oikeasti on, niin täytyy olla todella tuore tapaus, sillä Lindalla on matkaseurana ollut reissuilla tämä tyttökaveri/valokuvaajatar, jonka kanssa muutenkin viettää ihan jatkuvasti aikaa.
Ainakin Helsinki-postauksessa joku kysyi että oliko poikaystävä mukana niin Linda vastasi että ei tällä kertaa! En tiedät teiän lesboviboista, mutta mä koen että Linda on kyllä ihan hetero ja aivan ihanaa kuulla, että seurustelee! Onnea suhteeseen :)
Ja mitä 'tuoreuteen' tulee niin jostainhan ajankohdasta ne suhteet on aloitettava!
Onnea suhteeseen joka tapauksessa! :)
En tiedä, olen ehkä vain fiksoitunut tuohon ajatukseen, koska minusta olisi jotenkin NIIN mahtavaa, että joku suomalainen muotibloggaaja uskaltaisi olla edes jollain tavalla erilainen. Ne ovat kaikki samaa massaa, elävät samanlaista ihanne-elämää samanlaisten rakkauslaukkujen ryydittämänä...
Korostan nyt kuitenkin, etten todellakaan ole sen takia saanut Lindasta mitään "lesboviboja", että hän on viihtynyt sinkkuna.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 16:14"]
Ja miksi kukaan on kateellinen ruotsalaiselle bostadsrätt-asunnolle?
[/quote]
Mitä vikaa ruotsalaisessa asumisoikeusasunnossa?
Ruotsin ja Suomen asumisoikeuskämpät on ihan eri systeemi. Ruotsissa asokämpät on lähempänä omistusmuotoista asumista ja Suomen asokämpät lähempänä vuokra-asumista. Lisäksi jos Tukholmassa (tai missä tahansa muussa ruotsalaisessa kaupungissa) haluaa kerrostloasunnossa asua, joka ei ole vuokra-asunto, niin sitten ostetaan asoasunto. Esim. Tukholmassa lähes kaikki kerrostaloasunnot on asoasuntoja, lukuunottamatta ihan paria taloa jossa asunnot on täysin omistusmuotoisia asuntoja. Rivitalokämpissä on sekä aso-että omistusmuotoisia asuntoja, useimmat lienevät asomuotoisia. Omakotitalot on omistusmuotoisia. Toistan: on siis enemmän kuin tavallista, että kerrostaloasunnossa asuva asuu asoasunnossa. Myös ne ökyrikkaat Strandvägenin varrella.
Eli turha tehdä tästä mitään "Linda asuu asoasunnossa kun ei sillä ole varaa omistusasuntoon" tms. tyylistä juttua. Vaikka en Lindaa fanitakaan ja blogiaan olen lukenut ehkä kaksi kertaa, alkaa ärsyttää nämä ihmiset jotka ei mistään mitään tiedä mutta koittaa silti päteä.
Mua häiritsee se englanninkielinen teksti, kun se ole sillä lailla soljuvaa ja vaivatonta vaan jotenkin tönkköä. Eli tuntuu että Linda ajattelee suomeksi tekstin ja sitten kääntää päässä englanniksi, ja kirjoittaa sitten tekstin. Verrattuna esim W1 Minnan englantiin, jota ei ole ollenkaan raskasta lukea. En jaksa siksi Lindan blogiin edes perehtyä.
Lindan blogissa myös suomenkielistä tekstiä on raskasta lukea, kun se on yksitoikkoista ja tavallaan toistaa itseään. Sama Alexan blogissa. Molemmat käyttävät paljon esim. "kuten sanottu" ja "mitä täydellisin"- ilmauksia, jotka ovat liikakäytössä todella rasittavia. Mm. Julia T:n teksti on aivan erilaista lukea, lennokasta ja soljuvaa. Lindan blogista tulisi katsottua vaan kuvat, tosin niissäkään ei ole mitään katsottavaa.
Hieman on karannut käsistä tuo laukkujen shoppailu. Ei tuollainen ole enää normaalia. Jotain tyhjää aukkoa se tuolla shoppailulla täyttää, kun niin usein laittaa vielä myyntiin ne lyhyen ajan sisällä. Jonkun henkisen valmennuskurssin voisi joku sille sponssata. Joku trendikäs juttu, niin uppoaisi Lindaankin kuin kuuma veitsi voihin. Kai niitä nyt jotain on? Vaikka joku hc-joogakurssi, missä vain pohditaan henkisyyttä tai jotain.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 19:50"]
Nuoleskele nyt vielä enemmän niiden ruotsalaisten perseitä lol. Kaikenlaista paskaa täällä saakin lukea!
[/quote]
Itse näytät jo nuoleskelleen kaikkea koska viljelet tuota paska-sanaa ihan kuin se olisi jäänyt makuna suuhusi.......
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:01"]
Voisiko noi laukut olla comon kuvauksista lunastettuja? Käsittääkseni henkilökunta saa lunastaa kuvausvaatteita ja -asusteita jollain reippaalla alennuksella itselleen.
[/quote]
Vuittonit ja muut luksusmerkit eivät anna kellekään ilmaiseksi mitään, ei edes millekään suuren luokan hollywoodjulkkiksille käyttöön tai tilaisuuksiin. Se on ollut heidän politiikkansa aika kauan. Kerskihintaisista tuotteista en tiedä.
KYSYMYS: Onko ne tummat juomukondomin näköistä materiaalia olevat Vuittonit jo myyty kirpparilla?
Linda koettaa täyttää luksuslaukkuja ostelemalla kroonisen munan puutteen jättämää aukkoa.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 18:50"]
Lähti sieltä Luxbagista jotain muutakin matkaan kuin se Celine. Pieni paperikassi oli ainakin blogin kuvissa.
Mutta hieman täytyy tasoitella tuota mielikuvaa, jonka mukaan kaikki logotuotteet ovat Ruotsissa passé. Kävin kesällä Tukholmassa ja näin laukkufriikkinä katselin toki paikallisten asusteita silmä tarkkana. Todella paljon näkyi kyllä vanhempaa LV:n monogrammilaukkua, joissa nahka oli patinoitunut jo tosi tummaksi. Seka sitten näitä samoja tämän hetken muotivuittoneita, mitä Helsingissäkin näkee. Toki oli paljon muitakin merkkilaukkuja Chaneleista tunnistamattomiin upeuksiin, mutta tuo vanhojen klassikkovuittonien määrä oli tosi hyvin edustettuna.
[/quote]
Äitini asuu Tukholmassa, joten käyn siellä aika usein. Olen nähnyt noita vanhoja Vuiskia östermalmilaistädeillä, he ovat ostaneet ne viimeistään silloin kun LV avattiin siellä eli vuonna 2000. Moni niistä malleista itse asiassa sellaisia joita ei enää valmisteta eikä myydä. Niitä uusia ja trendimalleja näkee paljon Tukholmassa liikkuvilla itäblokin turisteilla, etenkin venäläisillä. Trendikkäillä naisilla näkynyt Célineä, Chloéa, Alexander Wangia ja aika paljon myös Michael Korsia. Chanelin olkalaukuissa ei niitä kulmikkaita "blogi"laatikoita vaan sitä rennompaa Cabas-mallia.
Eräs asia erottui talvella aika selkeästi parina kylmempänä viikkona; Helsingissä näki paljon Canada Goose-untuvatakkeja mutta Tukholmassa paljon Parajumpers-untuvatakkeja, kuten myös Espoossa. Eli onko Espoo oikeasti mini-Tukholma? :D
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:14"]
KYSYMYS: Onko ne tummat juomukondomin näköistä materiaalia olevat Vuittonit jo myyty kirpparilla?
[/quote]
ja ne stripper-platform tyyliset merkkisandaalit?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:19"]
Linda koettaa täyttää luksuslaukkuja ostelemalla kroonisen munan puutteen jättämää aukkoa.
[/quote]
Hehe!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:19"]
[/quote]
No onpa harvinaisen typerä kommentti.
Ensinnäkin, en voi sille mitään, mutta minulla on koko ajan ollut sellainen tunne, että Linda ei ole hetero. Mutta asia ei minulle kuulu, ja vaikka hän ei olisikaan lesbo tai bi, sinkkuna eläminen ei todellakaan ole mitään kärsimystä. Ihmisiä on myös aseksuaalisia, eikä heterollekaan ole seksi ja/tai parisuhde mikään elämän tärkein tarkoitus. Itse olen 30-vuotias (hetero) neitsyt enkä todellakaan kärsi mistään "munan puutteen jättämästä aukosta". Maailmassa on ihan loputtomasti paljon tärkeämpiä ja mielenkiintoisempia asioita.
Aika katkeraa tekstiä täällä, kiva blogi minusta!
Saint Laurent ainakin kaksi tonnia.
JOS hänellä olisi elämää, käyttäisi taatusti nämä kymmenet tuhannet eurot siihen eikä toisistaan hädin tuskin eroaviin laukkuihin! Aivan päätöntä! :-D
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 17:33"]
Taas musta laukku, en tajua! Kuka tarvitsee noin monta miltei identtistä mustaa laukkua? Eikö olisi kivempi ostaa jotain muuta väriä välillä? Ja jonkun herrashenkilön käsi on tuossa mehukuvassa. Viime aikoina on tullut kuvissa ilmi seuraavat laukkuostokset: Givenchy Antigona 1500e, Phantom 2000 e, Pradan clutch 500e, Alma Bb 1200e. Kevyt panostus. Oliko muita? Tänä vuonna ainakin Vuittonin Epi Neverfull 1300e, Empreinte Speedy 2000e, Balenciaga City 1200e. Ihan peanutseja näköjään tuollaiset rahat.
[/quote]
Lv:n meikkipussi vielä tuohon listaan, vai oliko niitäkin pari?
[/quote]