Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten hassut käsitykset/luulot laihduttamisesta -kerätään tähän niitä

Vierailija
27.08.2006 |

Minua välillä hymyilyttää, kun jotkut sohvaperunat kuvittelevat että kun he tekevät esim. 15 minuutin kävelylenkin, niin sitten voi syödä mitä vaan ja laihtumisen pitäisi alkaa välittömästi.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että se laihtuu jos se syö normaalin ruoka-annoksen _lisäksi_ raejuustoa. Muutenkin se on kyllä todellinen toiveajattelija mitä laihduttamiseen tulee.

Mun yks entinen poikaystävä taas kuvitteli, että jos juo joka päivä pari litraa ananasmehua normaalin syömisen LISÄKSI, niin laihtuu, koska " ananas kiihdyttää aineenvaihduntaa"

Vierailija
22/62 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen todella....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Pakko syödä litra jäätelöä päivässä kun muuten närästää" . Sitten kun vauva on syntynyt ihmetellään kun imetys ei kulutakaan kaikkia vauvakiloja pois. Niin ja se jäätelölitrahan pitää edelleen syödä, kun ei ehdi ruokaa laittamaan kun vauvan hoito on niin raskasta ettei jaksa laittaa kunnon ruokaa.

Joo, näitä on paljon. Mikään muu ei auta pahoinvointiin kuin mäkkärin hamppariateria ja jano lähtee pelkästään kokiksella, vettä ei edes harkita. Ja nämä sitten paasaavat meille terveemmin eläville, että " naisen elämään nyt kuuluu että vartalo muuttuu raskauden takia, eikai kenenkään tarvitse pikkutytöltä näyttää kolmekymppisenä..."

Vierailija
24/62 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti siis laiskoja. :)

Vierailija
25/62 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pa...a puhetta!

Vierailija
26/62 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niille voi mitään. Ja hups kohta sitä ollaankin satakiloinen.

Vierailija
27/62 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- rasva palaa vain rasvanpolttosykkeellä

- ei voi laihtua jos syö makeita herkkuja

- kasvisruoka on kevyttä

- hiilihydraatit lihottaa

Vierailija
28/62 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei , ei aavistustakaan, miten paljon kaloreita siinä kului, mutta niin vain kävi. Ruokavaliota en muuttanut enkä ruoan määrääkään, vain liikunta lisääntyi olosuhteitten pakosta. puolen vuoden aikana putosi kymmenkunta kiloa.

Vierailija
29/62 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitää saada kilo pari sieltä täältä pois. Eihän sitä laihdu kun ei syö tarpeeksi nähkääs, pitää vaan miettiä mitä syö. Tuollaisen kuurin jälkeen lihoo kaikki takas.

Vierailija
30/62 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja ei , ei aavistustakaan, miten paljon kaloreita siinä kului, mutta niin vain kävi. Ruokavaliota en muuttanut enkä ruoan määrääkään, vain liikunta lisääntyi olosuhteitten pakosta. puolen vuoden aikana putosi kymmenkunta kiloa.

Vierailija
31/62 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikunnanohjaaja ja liikun ryhmieni kanssa n. 3 tuntia päivässä, kävelen työmatkat, uin ja käyn puntilla, ohjaan jumppaa em. joka viikko. Epäile vaan;) Olen normaalipainoinen ja voin syödä Mitä Vaan, pakko syödä Paljon etten laihdu. Olen elävä todiste liikunnalla laihduttamisesta:) mutta saat toki pitää epäilyksesi!

Vierailija
32/62 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistäminen ärsyttää. Lihavuuteen on monia OIKEASTI päteviä syitä.

Vierailija
33/62 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
34/62 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen liikunnanohjaaja ja liikun ryhmieni kanssa n. 3 tuntia päivässä, kävelen työmatkat, uin ja käyn puntilla, ohjaan jumppaa em. joka viikko. Epäile vaan;) Olen normaalipainoinen ja voin syödä Mitä Vaan, pakko syödä Paljon etten laihdu. Olen elävä todiste liikunnalla laihduttamisesta:) mutta saat toki pitää epäilyksesi!

Vierailija
35/62 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" eli ruokavalio oli jo optimissaan"

koska en ollut ylipainoinen alkuaankaan. Mutta samalla lailla siis olin syönyt aina.

Vierailija
36/62 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin, ainakin yksi, eli se, että elimistöön tulee enemmän energiaa kuin se kuluttaa. Tämä tapahtuu suun kautta kiinteän ravinnon tai nesteen muodossa.

Vierailija:

Vierailija
37/62 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoahan se on valehdella itselleen, mutta ruokavalion korjaus ja liikunta saa kenet tahansa laihtumaan, poissulkien tietysti harvinaiset sairaudet jotka aiheuttavat painonnousua.

Vierailija
38/62 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän joistakin äärimmäisen harvinaisista taudeista, mutta mitkä muut? En kysy tätä ollakseni ilkeä.

Vierailija
39/62 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilepa joskus jousta tunnin lenkki ja laulaa koko matka samalla, kyllä saat sykkeen nousuun. Tietenkään se ei ole mahdottoman rankkaa minulle koska teen sitä työkseni. En jaksaisi jos olisin joka päivän jälkeen hapoilla ja puhki, siksipä liikun myös omalla ajallani:) Myös lihasmassani osuus painostani on aika suuri ja lihaksen energian kulutus on rasvaa suurempi. Tässä teille perustietoa energian kulutuksesta, sama pätee myös ihmiskroppaan:) Rasvassa ja hiilihydraatissa oleva energia siirtyy mekaanisen työn W energianlähteeksi. Älä kultaseni opeta kalaa uimaan:)

Energia on luonnontieteiden ja niiden sovellusten tärkein peruskäsite. Energian lajit jaetaan sidottuihin ja vapaisiin. Sidottu energia on kappaleiden tai hiukkasten välisiin erilaisiin vuorovaikutuksiin sitoutunutta potentiaalienergiaa. Vapaat energian lajit ovat luonteeltaan liike-energiaa. Luonnonilmiöissä energiaa siirtyy tai muuntuu lajista toiseen, yleensä molempia samalla kertaa. Energian kokonaismäärä kuitenkin säilyy muuttumattomana kaikissa ilmiöissä. Tämä on kaikkia luonnon ilmiöitä koskeva energian säilymislaki. Johdatuksena energian säilymiseen voi olla esimerkiksi kimmoisalla jousella kytketyt ilmatyynyradan vaunut. Energia muuntuu jousen potentiaalienergiasta vaunujen liike-energiaksi. n sitä työkseni, mutta oletko koskaan kuullut

Vierailija
40/62 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johdatuksena energian säilymiseen voi olla esimerkiksi kimmoisalla jousella kytketyt ilmatyynyradan vaunut. Energia muuntuu jousen potentiaalienergiasta vaunujen liike-energiaksi. n sitä työkseni, mutta oletko koskaan kuullut

[/quote]

Siis mitä teetkään työksesi. On tainnut jäädä fysiikan kurssit vähän hataralle, kun pätemisesi on noin ohutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan