Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tälläistä "miehestä"?

Vierailija
13.08.2014 |

Jos meillä on riitaa, kostaa sen lapsille huutamalla ja tekemättä heidän kanssaan yhtään mitään.

Perheen kanssa vietetty aika ei kiinnosta.

Ei tee kotitöitä.

Joskus harvoin kun mulla on menoa, niin sitten sanoo että haluaa tehdä ensi viikonloppuna muuta, kuin olla lapsenlikkana (omille lapsilleen!!). Minä en käy suunnilleen ikinä missään.

Koko kesälomansa nyhjäsi omissa puuhissaan, kun minä taas olin kaiket päivät viettämässä lasten kanssa laatuaikaa.

Jokaikinen viikonloppuaamu alkaa huutamalla ja tiuskimalla lapsille.

Lasten kiukutellessa huutaa ja vajoaa lapsen tasolle.

Salailee ja valehtelee asiosta.

Ei puhu asioistaan minulle, ainoastaan isälleen ja äidilleen.

Mun mielestä tää on ihan totaalista paskaa enkä jaksaisi enää yhtään!!!

Niin ja miehestä on tullut tälläinen viimeisen vuoden sisällä. Mä haluaisin vaan pakata lapset kainaloon ja häipyä!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi nyt todenteolla raivostuttamaan koko ukko!

Ap

Vierailija
22/40 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istukaahan pöydän ääreen  (vie lapset jonnekkin hoitoon) ja käsitelkää nuo jutut siellä kotiseinien sisäpuolella sieltäse apu tulee.

On siinä miehessä jotain hyvääkin, kun kerran olet aloittanut hänen kanssaan elämisen ja tehny useammankin lapsen. Yksin kun ei voi riidellä niin syytä varmaan löytyy teistä molemmista. Ja vain omia tapoja voi  muuttaa toista ihmistä ei. Joten istukaa rauhassa ja syyttelemättä keskustelkaa. Kun sitten tiedätte mitä kummankin pitää itsessään muuttaa niin teette töitä sen asian eteen.

On käsittämättömän helppo jatkaa huonoa käytöstään. Lopulta ei edes muista mistä se on alunperin alkanu koko juttu.

Onnea teille ja tehkää kovasti työtä suhteen eteen ei se muuten toimi.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö mieltä? Jälleen kerran yksi sellainen mies, jolle viisain päätös ainakaan olisi ollut olla lisääntymättä. Ei vaikuta riittävän vastuulliselta huolehtimaan perheestä.

Vierailija
24/40 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 11:58"]Jos meillä on riitaa, kostaa sen lapsille huutamalla ja tekemättä heidän kanssaan yhtään mitään.

Ei tee kotitöitä.

Joskus harvoin kun mulla on menoa, niin sitten sanoo että haluaa tehdä ensi viikonloppuna muuta, kuin olla lapsenlikkana (omille lapsilleen!!). Minä en käy suunnilleen ikinä missään.

Koko kesälomansa nyhjäsi omissa puuhissaan, kun minä taas olin kaiket päivät viettämässä lasten kanssa laatuaikaa.

Niin ja miehestä on tullut tälläinen viimeisen vuoden sisällä. Mä haluaisin vaan pakata lapset kainaloon ja häipyä!

[/quote]

Äidi kieli

Vierailija
25/40 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 11:58"]Jos meillä on riitaa, kostaa sen lapsille huutamalla ja tekemättä heidän kanssaan yhtään mitään.

Ei tee kotitöitä.

[/quote]

Äidi kieli

Vierailija
26/40 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:02"]

Tuohan kuulostaa ihan mun mieheltä. Lisätä voi vielä sen ettei halua seksiä oikeastaan ikinä. Hyvä tapa sietää on se, että antaa olla sen ihan keskenään. Vähän niin kuin yh-elämää avioliitossa.

[/quote]

Lakkaa pitämästä täysihoitolaa yllä, niin huomaat että miehesi pakkaa tavarat ja lähtee aika nopeasti sivusuhteensa luokse, nimittäin tuo käytös kertoo siitä, että sellainen hänellä 100% varmasti on olemassa.

Vierailija
27/40 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se syyttelemättä keskustelu ei tuollaisessa tilanteessa vain onnistu.. Ulkopuolinen ja puolueeton henkilö tuo uutta perspektiiviä asioihin.

Vierailija
28/40 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:37"]

Minulla oli suunnilleen tuollainen isä, siis sellainen joka huutaa ja tiuskii sekä lapsille että äidille milloin mistäkin. Syyksi riitti väärinpäin jääkaappiin laitettu kinkkupaketti. Olin aina varpaillani ja kuulostelin muiden mielentiloja, enkä uskaltanut sanoa tai kertoa mitään mikä saattaisi vaikuttaa negatiivisesti kodin ilmapiiriin. Sanomattakin on varmaan selvää, että nyt aikuisena toivoisin, että vanhempani olisivat eronneet. Muista, että myös huutaminen on väkivaltaa lapsia kohtaan. Kaikki vanhemmat sortuvat varmaankin joskus huutamiseen, mutta jos siihen ei ole edes mitään selvää aihetta tai huutaminen on toistuvaa, voi se aiheuttaa lapselle (iästä riippumatta) syviä traumoja, perusturvallisuuden järkkymistä ja luottamussiteen haurastumista, etenkin koska lapsilla on yleensä taipumus syyttää tällaisista asioista itseään.

Suosittelen pariterapiaa (esim. kirkko tarjoaa usein ilmaista pariterapiaa, ei-uskonnollista), perheneuvolaa tai avioeroa. 

[/quote]

Mullakin oli tällainen isä :( koko perhe käveltiin varpaillaan koska isä raivostui mistä tahansa ja nalkutti, nalkutti ja nalkutti joka päivä, päivästä toiseen monen vuoden ajan. Ihme kun miesten harjoittamasta nalkutuksesta ei puhuta! (paitsi sekin tietenkin on naisten vika miesten mielestä, kuten kaikki tässä maailmassa).

Vierailija
29/40 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle kuinka käy jos eroamme ja emme saa asuntoa myytyä? Tää on ehkä nyt suurin syy ja se että minulla ei ole työpaikkaa. Jos vaan löytäisin töitä ja asunto menisi kaupaksi niin en epäröisi hetkeäkään.

Ei toi mies tule tosta muuttumaan ja hän yrittää muuttaa minua mieleisekseen. Olen koko ajan varpaillani kun ikinä ei tiedä milloin hän räjähtää.

Viikonloppuiltaisin hän julistaa kovaan ääneen menevänsä nukkumaan ja kääntyy sängyssä selin minuun. Sitten hän odottaa tunnin liikkumatta ja jos en tee aloitetta seksiin niin hän tömsöttää raivoten sohvalle nukkumaan. Mua on alkanut nukkumaanmenotkin ahdistaa kun KOSKAAN EI TIEDÄ MILLOIN HÄN SUUTTUU!

Sori tää vuodatus... Vituttaa.

Ap

Vierailija
30/40 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies on lainausmerkeissä? Onko tuo mielestäsi naisellista käytöstä?

Vierailija
31/40 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mieheltäsi suihin ja tyydy naisen tehtävään palvella miestäsi

Vierailija
32/40 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 mikä mies tuollainen lapsen tasolla oleva porsas on?

Vierailija
33/40 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ukkos terapeutille jos rakastat sitä. Jos et niin jätä tuommoinen pikkupoika. Mikä teitä vitun junttimiehiä vaivaa? Terveisin: rakastava, naisestaan ja lapsistaan välittävä aikuinen MIES.

Vierailija
34/40 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:35"]

31 mikä mies tuollainen lapsen tasolla oleva porsas on?

[/quote]

Mies se on silti, vaikka olisikin kusipää.

Vierailija
35/40 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattasin laittaa seipäänkärkeen istumaa. Oottelisin josko se tois vähä selkärankaa ukkoon. Jos vielä viikon päästä istuksii nokassa huutamassa ja möykkäämässä ni vaihtasin maisemaa.

Vierailija
36/40 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin aamulla miehelle viestin koskien lastamme ja vastaukseksi tuli: "Ai jaa."

Ja mieheni tuntien hän on nyt taas suuttunut jostakin, muttei kerro mistä, koska "Pitäisihän sun se tietää sanomattakin". Normaalisti laittaa pidempiä viestejä.

Itken raivosta...

Ap

Vierailija
37/40 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:02"]

Tuohan kuulostaa ihan mun mieheltä. Lisätä voi vielä sen ettei halua seksiä oikeastaan ikinä. Hyvä tapa sietää on se, että antaa olla sen ihan keskenään. Vähän niin kuin yh-elämää avioliitossa.

[/quote]

Lakkaa pitämästä täysihoitolaa yllä, niin huomaat että miehesi pakkaa tavarat ja lähtee aika nopeasti sivusuhteensa luokse, nimittäin tuo käytös kertoo siitä, että sellainen hänellä 100% varmasti on olemassa.

[/quote]

Ei sillä ole, tiedän tämän 99% varmasti. Eikä mua siis haittaisi vaikka olisikin. Mies elää tuossa sivussa omaa elämäänsä, minä en häntä ns. palvele, mutta saa syödäkseen koska joudun kuitenkin lapsille ruokaa laittamaan, ja siivoankin täällä ihan oman viihtyvyyteni takia. Voi olla että nakkaan miehen pihalle sitten kun nuorinkin on niin iso että hänetkin voi jättää yksin kotiin lenkin tai kokouksen ajaksi.

Vierailija
38/40 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hommahan alkaa niin, että jätät avioerohakemuksen. Siitä alkaa harkinta-aika, ja sinä aikana laitatte kämpän myyntiin - tai jos mies ei suostu, otat asianajajan. Haet itsellesi vuokra- tai asoasuntoa tai vuokraat yksityiseltä ja muutat muksujen kanssa. Voit laittaa hakemuksen sisään jo. Saat niihin asumistukea, jos kämpästä ei liian isoa rahasummaa takataskuun tule. Laske tuki Kelan sivuilla. Teette elatusapusopimuksen. Etsit töitä sitten, kun saat tuon äijän tungetuksi oven toiselle puolen. Elareitahan se sulle joutuu maksamaan.

Sitä nukkuu jokusen yön vaikka patjalla lattialla, kunhan ei tarvitse huutoa enää kuunnella. Mun liittoni oli juuri tuollainen, lisää siihen vielä äijän sairaalloinen nuukuus päälle. Mä muutin lasten kanssa isoäitini tyhjään asuntoon ja ostin oman sitten kun ositus oli tehty.

Kysy pankilta, onko mahdollista saada lyhennysvapaata. En tiedä miten teillä menee nuo lainajärjestelyt.

terv. sivun 1 nro 4 tai 5, eronnut yh.

Vierailija
39/40 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjataan olin siis seiska

Vierailija
40/40 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli eilen kotiin kukkapuskan kanssa. Vei sen tiskipöydälle eikä sanonut mitään. Kysyin mistä nuo tuli ja sanoi työkaverin antaneen.

Miksi tuo on noin idiootti!?

Ap