Saat liittyä sähkömopokerhoon jos keksit iskevän nimen salamointeja ja kipinöitä sisältävän logon, ehdotuksesi?
Electric Angels, pääkalloon iskee salama! (henkilö jo sähkömopoon sovitetussa sähkötuolissa, ajatuksena "minne tuuli vie")".
Electric Mama's, salamannopeasti siiderille! (Logossa siideri joka salaman kärjessä iskeytymässä Mamman huulille)
Bring me all The gas!
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Tämä sähkömopokerho johon itsekin haluan (en tiedä pääsenkö? Mulla on sellainen kontio motor) on ehdottomasti kunnon liivijengi.
Voin ommella kaikille vaaleanpunaisesta pörröfleecestä liivin jota sitten käytämme.
Nimiehdotukset oli jo hyviä yllä, siis joku electric angels tai electric kittens tai jotain sellaista.Ja kyllä - olisimme todellakin prosenttikerho, lähinnä siinä suhteessa että ehkä prosentti sähkömopon omistajista kehtaa pukea päälleen vaaleanpunaisen pörröliivin! <3
Hyvä idea! Mä oon ehdotellut meidän kerholle, että kun monilla on ne liivit, niin meillä vois olla hihat.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ns 1% eli prosenttijengi?
99% tuttavistasi käy Vauva-palstalla. Sitä hammaslääkärisikin selaa lounaalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sähkömopokerho johon itsekin haluan (en tiedä pääsenkö? Mulla on sellainen kontio motor) on ehdottomasti kunnon liivijengi.
Voin ommella kaikille vaaleanpunaisesta pörröfleecestä liivin jota sitten käytämme.
Nimiehdotukset oli jo hyviä yllä, siis joku electric angels tai electric kittens tai jotain sellaista.Ja kyllä - olisimme todellakin prosenttikerho, lähinnä siinä suhteessa että ehkä prosentti sähkömopon omistajista kehtaa pukea päälleen vaaleanpunaisen pörröliivin! <3
Hyvä idea! Mä oon ehdotellut meidän kerholle, että kun monilla on ne liivit, niin meillä vois olla hihat.
Nekin käy. Pitäisiköhän mun ommella hihoihin sitten keltaisia ja oransseja suikaleita, siis liekkejä? Tyyliin hihat palaa! Sen verran säheää menoa on kun ajan sähkömopollani 25km/h vauhtia!
Ajoin just viikko sitten sähkömoottoripyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nekin käy. Pitäisiköhän mun ommella hihoihin sitten keltaisia ja oransseja suikaleita, siis liekkejä? Tyyliin hihat palaa! Sen verran säheää menoa on kun ajan sähkömopollani 25km/h vauhtia!
Parasta (pahinta) tässä on se että pyöräilijät menee ylämäessä ohi :D
Rolling Thunder. Olisi tarjolla paljon materiaalia, jos haluaa väsätä musavideoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla prätkäjengiläisillä palaa hihat kun moottorit hohkaa kuumuutta mutta kun AC/DC/AV ajaa niin monesti aika hiljaista ja rauhallista, tuuletonta niin parempi ettei käsiä palele. Ajoviima ei vielä kokoontumisajot nopeuksissa nouse kovinkaan korkealle. Ellei joku plussaa
Vierailija kirjoitti:
Imatran Voima
Mun ääni menee tälle! Missään muualla ei ole niin outoja ihmisiä kuin Imatralla! XD
Nyt kuulkaa meidän sähkömopoiöijoiden pitää organisoida MOPOMIITTI. Minkä huoltsikan pihassa, aika ja päivä?
Sähköhomosohva.
Logoon joku keski-ikäinen rapamaha ajamassa harrikan GTÖSKJFLMNBVADUY mallisella fatboypanheadfuckboyshemaleladyboy- ultrahypersupermegamagee -gliderilla.
Nimiehdotukset oli jo hyviä yllä, siis joku electric angels tai electric kittens tai jotain sellaista.
Ja kyllä - olisimme todellakin prosenttikerho, lähinnä siinä suhteessa että ehkä prosentti sähkömopon omistajista kehtaa pukea päälleen vaaleanpunaisen pörröliivin! <3