Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saat liittyä sähkömopokerhoon jos keksit iskevän nimen salamointeja ja kipinöitä sisältävän logon, ehdotuksesi?

Vierailija
30.07.2021 |

Electric Angels, pääkalloon iskee salama! (henkilö jo sähkömopoon sovitetussa sähkötuolissa, ajatuksena "minne tuuli vie")".

Electric Mama's, salamannopeasti siiderille! (Logossa siideri joka salaman kärjessä iskeytymässä Mamman huulille)

Bring me all The gas!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sähkömopokerho johon itsekin haluan (en tiedä pääsenkö? Mulla on sellainen kontio motor) on ehdottomasti kunnon liivijengi.

Voin ommella kaikille vaaleanpunaisesta pörröfleecestä liivin jota sitten käytämme.

Nimiehdotukset oli jo hyviä yllä, siis joku electric angels tai electric kittens tai jotain sellaista.

Ja kyllä - olisimme todellakin prosenttikerho, lähinnä siinä suhteessa että ehkä prosentti sähkömopon omistajista kehtaa pukea päälleen vaaleanpunaisen pörröliivin! <3

Vierailija
22/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sähkömopokerho johon itsekin haluan (en tiedä pääsenkö? Mulla on sellainen kontio motor) on ehdottomasti kunnon liivijengi.

Voin ommella kaikille vaaleanpunaisesta pörröfleecestä liivin jota sitten käytämme.

Nimiehdotukset oli jo hyviä yllä, siis joku electric angels tai electric kittens tai jotain sellaista.

Ja kyllä - olisimme todellakin prosenttikerho, lähinnä siinä suhteessa että ehkä prosentti sähkömopon omistajista kehtaa pukea päälleen vaaleanpunaisen pörröliivin! <3

Hyvä idea! Mä oon ehdotellut meidän kerholle, että kun monilla on ne liivit, niin meillä vois olla hihat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirastulen kerubit

Vierailija
24/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKOSULKU MC

Vierailija
25/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ns 1% eli prosenttijengi?

99% tuttavistasi käy Vauva-palstalla. Sitä hammaslääkärisikin selaa lounaalla!

Vierailija
26/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea! Mä oon ehdotellut meidän kerholle, että kun monilla on ne liivit, niin meillä vois olla hihat.

Nekin käy. Pitäisiköhän mun ommella hihoihin sitten keltaisia ja oransseja suikaleita, siis liekkejä? Tyyliin hihat palaa! Sen verran säheää menoa on kun ajan sähkömopollani 25km/h vauhtia!

Vierailija
27/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säpinä

Vierailija
28/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin just viikko sitten sähkömoottoripyörällä.

Vierailija
29/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Watti Hatit

Vierailija
30/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nekin käy. Pitäisiköhän mun ommella hihoihin sitten keltaisia ja oransseja suikaleita, siis liekkejä? Tyyliin hihat palaa! Sen verran säheää menoa on kun ajan sähkömopollani 25km/h vauhtia!

Parasta (pahinta) tässä on se että pyöräilijät menee ylämäessä ohi :D

Vierailija
31/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

/Ct tuttavallisesti perseet

Vierailija
32/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolling Thunder. Olisi tarjolla paljon materiaalia, jos haluaa väsätä musavideoita.

Vierailija
33/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imatran Voima

Vierailija
34/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla prätkäjengiläisillä palaa hihat kun moottorit hohkaa kuumuutta mutta kun AC/DC/AV ajaa niin monesti aika hiljaista ja rauhallista, tuuletonta niin parempi ettei käsiä palele. Ajoviima ei vielä kokoontumisajot nopeuksissa nouse kovinkaan korkealle. Ellei joku plussaa

Vierailija
35/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imatran Voima

Mun ääni menee tälle! Missään muualla ei ole niin outoja ihmisiä kuin Imatralla! XD

Vierailija
36/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super Electric Bomfunk MC

Vierailija
37/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuulkaa meidän sähkömopoiöijoiden pitää organisoida MOPOMIITTI. Minkä huoltsikan pihassa, aika ja päivä?

Vierailija
38/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SalamaSanterit

Vierailija
39/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköhomosohva.

Logoon joku keski-ikäinen rapamaha ajamassa harrikan GTÖSKJFLMNBVADUY mallisella fatboypanheadfuckboyshemaleladyboy- ultrahypersupermegamagee -gliderilla.

Vierailija
40/42 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohmin Käämit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme