Kierukan irtoaminen ja raskaus????
Mulla on ollut vuoden hormonikierukka ja nyt pelkään että se on irronnut ja olen raskaana! Olen lapseton ja siksi kyselen apua kun en raskaudesta ja sen oireista mitään tiedä.
2 viikkoa sitten harrastin mieheni kanssa seksiä ja ilmeisesti kierukan lanka jäi mieheni penikseen jumiin (??), yhtäkkiä miestä sattui ja mulle tulisijan jumalattomat kivut, samantyylisiä kuin kierukan laiton jälkeen. Eikös ne oo supistuksia kun kohtu ihmettelee vierasesinettä? :D Ja miehellä oli peniksessä viiltohaava. Siksi siis epäilen että kierukan langat jäi penikseen "jumiin" vaikka mahdottomalta kuulostaa...
Tämän jälkeen aina kun ollaan yritetty harrastaa seksiä niin kivut palaavat mulle ja helvetti että tekee kipeää.
Nyt mulla on ihme oireita, rinnat on kasvanut ainakin omasta mielestä ja niitä kuumottaa, kutittaa ja ne ovat arat. Olen viilentänyt niitä kylmällä kokistölkillä :D Mahassa on outo tunne. Ja mulle tuli itselle tunne et olisinko raskaana... Hemmetti, kuulostaapa tyhmälle mutta toivottavasti joku voi auttaa!
Ja lääkärille en ole vielä päässyt, koska olen mökillä. Ensi viikolla palaan ja sitten lääkäriin varmistamaan asiaa. Oman mielenrauhan vuoksi kyselen kun kaipaan tietoa... :)
Kommentit (9)
Voi olla että ei ole kunnolla paikallaan? Mihin siis kivut saattanee viitata. Ja silloin ei ehkäise. Tuntuuko langat edelleen? Ettei poistunut kuitenkaan kokonaan? Ja nou panic, hormonikierukan sivuvaikutuksena saattaa olla rintojen arkuutta yms. Mutta kannattaa käydä näytillä että on sielä missä kuuluu ja ehkä lankojakin lyhentää samalla.
Mutta joo kyllä mullakin raskausoireena oli turvonneet rinnat, selkeästi näkyvät verisuonet ja kivut mahassa.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 00:53"]Voi olla että ei ole kunnolla paikallaan? Mihin siis kivut saattanee viitata. Ja silloin ei ehkäise. Tuntuuko langat edelleen? Ettei poistunut kuitenkaan kokonaan? Ja nou panic, hormonikierukan sivuvaikutuksena saattaa olla rintojen arkuutta yms. Mutta kannattaa käydä näytillä että on sielä missä kuuluu ja ehkä lankojakin lyhentää samalla.
[/quote]
En ole kokeillut lankoja koska pelkään sen aiheuttavan kipua kun sormet joutuu kuitenkin työntämään syvälle. Nää seksiyritykset kipukohtauksen jälkeen on siis olleet just tyyliin esileikkiä ja sitten penistä noin 5cm sisään ja sit tas sattuu ja hommat jää siihen. :/
AP
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 00:55"]Mutta joo kyllä mullakin raskausoireena oli turvonneet rinnat, selkeästi näkyvät verisuonet ja kivut mahassa.
[/quote]
Hitto mua pelottaa raskaus. Oon vasta parikymppinen ja menossa jatko-opiskelemaan. En oo valmis äidiksi, mutta en hennoisi aborttiakaan tehdä :( Oon omasta mielestä vastuullisesti hoitanut ehkäisyn. Pääsispä lääkärille heti...
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 00:55"]Mutta joo kyllä mullakin raskausoireena oli turvonneet rinnat, selkeästi näkyvät verisuonet ja kivut mahassa.
[/quote]
Hitto mua pelottaa raskaus. Oon vasta parikymppinen ja menossa jatko-opiskelemaan. En oo valmis äidiksi, mutta en hennoisi aborttiakaan tehdä :( Oon omasta mielestä vastuullisesti hoitanut ehkäisyn. Pääsispä lääkärille heti...
[/quote]
AP siis tämän kirjoittaja. Pääsi unohtumaan :)
Toi kipu nyt viittais ehkä siihen että ei olisi kunnolla paikallaan. Tai se nyt ensinnä tulee mieleen. Ja ehkäpä elimistö on hormoni myrskyssä kun kierukka on poistunut paikaltaan / huonosti paikallaan ja siitä rintojen aristus? :D villiä veikkailua :D
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 01:04"]Toi kipu nyt viittais ehkä siihen että ei olisi kunnolla paikallaan. Tai se nyt ensinnä tulee mieleen. Ja ehkäpä elimistö on hormoni myrskyssä kun kierukka on poistunut paikaltaan / huonosti paikallaan ja siitä rintojen aristus? :D villiä veikkailua :D
[/quote]
Toivottavasti vain siitä olis kysymys. :) JS voihan olla että kun kuvittelen (pelkään) olevani raskaana niin mun mieli vielä ruokkii sitä kehittämällä oireita. :D
AP
Älä nyt ainakaan seksia harrasta? Etenkään ilman kumia?
Up!!!