Mitä mieltä ostoskalikan paikasta?
Kommentit (7)
Edessä oleva laittaa takanaolevalle tietysti, se on ikään kuin merkki että "ostokseni olivat tässä, nyt on sun vuoro laittaa omasi hihnalle, ole hyvä" Yksinkertaista, tajusin tämän jo lapsena.
Itse olen hyvin usein laittanut sekä omien ostosteni eteen (koska edellinen asiakas ei ole sitä tehnyt) että tietenkin myös taakse.
Ei nolo tuota otsikkoa, sille kyllä repesin nauruun! :D
"Hämmentävä tilanne yllätti asiakkaan ruokakaupassa - minne ostoskalikka kuuluu?
Kauppojen vika tuo oikeastaan, siinä kalikassa tulisi lukea selkeästi ja isolla "laita ostosten jälkeen merkiksi erottamaan omat ostoksesi kanssa-asiakkaan ostoksista", ei sitä muuten voi osata käyttää.
Esim. viime kauppareissulla mun kapulassa luki "Veikkaus", miten hitossa mä veikkaan oikein että mihin se tungetaan? No mä veikkasin että maitojen jälkeen varmaan se kassaneiti haluaa pitää pienen tauon ja laitin kapulani siihen, mutta vituiks män, vilkaisi kiukkuisesti ja kysyi että onko nuo kapulan jälkeiset leikkeleetkin teidän?! No olihan ne! Veikkasin väärin!
Hyvin usein molemmin puolin tulee laitettua ja aina omien jälkeen, jos kapuloita riittää.
laitan sen sille puolelle, missä sitä kulloinkin tarvitaan, tai molemmille. Onpas taas maalaisjärki hukassa.
Se kuuluu omien ja muiden ostosten väliin.