Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jääkö jostain paitsi, jos ei asu koko elämänsä aikana Helsingissä?

Vierailija
12.08.2014 |

Ajattelin, että nyt nuorena aikuisena olisi hyvä sauma muuttaa Helsinkiin (töihin/opiskelemaan) , ainoa este on vuokra- asuntojen hinnat. Kysymys siis, jääkö ihminen paitsi jostain, jos asuu koko ikänsä (samassa) kaupungissa maaseudulla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt tyhmiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan jää mistään paitsi. Suosittelen päin vastoin olemaan muuttamatta tänne. Itsekin pakosta työtilanteen takia täällä olen.

Vierailija
4/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan sitä jää jostain paitsi, samoin kuin muistakin suomen kaupungeista. Harvapa ehtii kaikissa niissä asua..

Vierailija
5/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään.

-Helsinkiläinen

Vierailija
6/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänkö jostain paitsi jos en elämäni aikana asu Kokemäellä?

Vierailija
7/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Silloin et ole kokenut Helsingissä asumista!

Eri asia sitten on se, että onko sillä mitään väliä.

Vierailija
8/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei todellakaan, päinvastoin. Minä olen asunut 7 vuotta ja se on ollut 7 asuinpaikastani selvästi surkein. Olen asunut kolmessa paikassa ulkomailla ja neljässä Suomessa.

Vierailija
9/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toki jäät paitsi helsingistä, mutta samalla tavalla ikänsä helsingissä asuva jää paitsi maaseudusta. En usko että nauttisit elämästä siellä jos ajatuksena on koko ajan että se tulee olemaan väliaikaista. Ainoa hyvä puoli tietysti ovat uudet ihmiset joita mahdollisesti saa elämäänsä.

Vierailija
10/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Suurin osa ihmisistä ei koskaan asu Helsingissä. Ja siinä jos asuu pitkään samassa paikassa, vaikka koko ikänsä, on myös monia etuja. Varmasti mm. tuntuu että on oikea koti ja pitkäaikaisia ystäviä yms. Itse olen muutellut paljon ja tuntuu että ikinä ei ole kotona.

Vierailija
11/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on hyvä kokeilla asumista muuallakin, mutta Helsinki on aika surkea paikka, sinne ei kannata muuttaa, ainakaan pitkäksi aikaa. 

Vierailija
12/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä vaihtoehdot olivat joko Helsinki tai Tukholma. Valitsimme jälkimmäisen, enkä usko että jäimme paitsi mistään. Nykyään kotimme on Turun seudulla, onneksi ei Helsingissä.

Vierailija
13/13 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole vielä koskaan asunut Helsingissä, mutta pitäis kait joskus muuttaa sinne jos haluaisin tehdä harvinaista unelmatyötäni. En vaan haluaisi, mielummin asuisin Pohjois-Pohjanmaalla koko elämäni.