Ero - seksi - ällöongelma
Mieheni penis haisi ja maistui melkein aina pahalle, vaikka hän kävi pesulla ennen sänkyyn tuloa. Pesi huonosti sitten. Myös haarat haisivat usein hielle. Lähetin hänet joskus takaisin kylpyhuoneeseen, koska tykkään antaa suuseksiä.
No. Erosimme ja minulla on ollut muutama muu mies. Yksikään ei ole haissut eikä maistunut pahalta. Ex taas on rehvastellut panoillansa (petti myös minua lukuisia kertoja naisten kanssa, jotka tiesivät hänen olevan naimisissa). Eli ne muut naiset ovat saaneet haistella mieheni haisukikkeliä. Oikein heille. Eivät ehkä ihailekaan häntä niin varauksettomasti kuin ex väittää.
Tämä on ehkä hassuin syy olla vahingoniloinen, mutta minä olen:)
Kommentit (10)
Jospa löydät hyvänhajuisen miehen. Mutta älä ota rengastettua, vaan sellainen, joka juoksentelee täysin vapaana, kun joku on oikeesti päästänyt irti narusta, kun ei oo jaksanu enää sitä katella ja hyysätä!
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:51"]
Hyi
[/quote]
oli vissiin pointti......
Olisit voinut kirjoittaa tämän tänne jo alkuillasta, nii ois jäänyt iltapuputus tekemättä, kyllä niin rupes äklöttämään. Mutta ymmärrän toki pointin, kokemusta sen verran :) Kiva juttu, että nyt on paremmin.
Mun exällä oli kanssa sama ongelma. Pesi ja pesi ja silti se haisi ja maistui ihan järkyttävältä. Suihkun jälkeen ihan hetkessä haisi haarat kanssa hieltä. Kyllä kelpaa nykyiseltä panokaverilta ottaa poskeen, kun on hyvänmakuinen penis. Ja tykkään siis kovasti suihinotosta, ihanaa kun voin kerrankin nauttia siitä kunnolla :)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:14"]
Olisit voinut kirjoittaa tämän tänne jo alkuillasta, nii ois jäänyt iltapuputus tekemättä, kyllä niin rupes äklöttämään. Mutta ymmärrän toki pointin, kokemusta sen verran :) Kiva juttu, että nyt on paremmin.
[/quote]
Yritin laittaa informatiivisen otsikon niin kukaan ei tunne joutuneensa ansaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 23:14"]
[/quote]
Yritin laittaa informatiivisen otsikon niin kukaan ei tunne joutuneensa ansaan.
Ap
[/quote]
Oolrait :)
Ettei vain se einespizza, jota on jäänyt hamppaittesi väliin haise nenääsi?
Hih