Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HeKan vuokra-asuntohakemus, TTT yms.

Vierailija
12.08.2014 |

Auttakaa tyhmää!

Miten varallisuus pitää ilmoittaa esim. toimeentulotukihakemukessa ja Helsingin kaupungin vuokra-asuntohakemuksessa? Jos on saanut osakkeita lakkiaislahjaksi, pitääkö ne erikseen ilmoittaa, vai tarkistaako kaupunki nämä  suoraan pankista?

Oon ihan hukassa näitten lomakkeitten kanssa. Eiks kaupunki saa kaikki tiedot suoraan ilmottamastani pankista? Vai uskooks ne mun ilmottamaan arvioon, kun en tarkkaa äkkisältään osaa ilmottaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pankkisalaisuus on erittäin vahva, joten ilmoitat itse. Verotuspäätöstähän yleensä kysytään sossussa, josta nuo osakkeetkin näkyvät. Pankista sossu saa silloin tietoa, jos epäily väärinkäytöksestä. Joten ei kannata pimittää.

Vierailija
2/4 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne voi alkaa kyselemään pankista sun tietojas, ei oo aikaa... mut aika turha sinne on laittaa hakemusta ellet oo rappiojuoppo tai mamu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tosiaan ilmottaa ite ja toimittaa määrätyt asiakirjat joista tiedot ja arvo näkyy. Itse olen joskus perinyt pienen maapläntin ja saadakseni siitä kaikki paperit jouduin asuntohakemusta jättäessä ravaamaan useassa eri virastossa ja maksamaan yli 50€ kaiken maailman maksuja

Vierailija
4/4 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos avusta!

Aika hankalaa tää paperisota, mutta ehkä ihan hyvä niin. Taian kitkutella ilman toimeentulotukea nää pari kuukautta, mutta kämppää aion kyllä hakea, vaikken rappiojuoppo tai maahanmuuttaja ookaan. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän