Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies yritti suudella toisilla treffeillä. Nyt ghostasi

Vierailija
30.07.2021 |

En vain ollut valmis suudelmaan ja sanoin napakasti "Ei!" Ja nyt miehestä ei kuulu enää mitään. Oliko sillä vain se yksi asia mielessä?

N30

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä koki asian loukkaavana.

Yritäpä itse tehdä aloite asiassa kuin asiassa ja aina saada kielteinen vastaus.

Vierailija
2/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu! Paikka! Ei hypi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole naiivi. Jos ei olisi mielessä niin sitten kelpaisit kaveriksi.

Vierailija
4/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla oli yks akka, jonka kanssa mentiin sänkyyn ekoille treffeillä. Kelpasi alapään nuolut jne. maukkaasti. Toisella kerralla olis kelvannut sama, mutta taaskin olisi pitänyt olla täysin yksipuoleista. Sen jälkeen en enää ko. naista tavannut.

Jos joku ghostaa tuollaisen jälkeen, niin eipä mikään ihme. Opettele olemaan kohtelias, jos haluat, että homma jatkuu. Jos haluat vielä että sinua opetetaan niin tässä oppitunti. Toinen suutelee. Vetäydy ja sano, että "anteeksi, en ole vielä valmis tähän." Niin helppoa se on, jos on saanut edes jonkin asteisen käytöskoulutuksen kotonaan.

Vierailija
5/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilisytä avaimia ja sano terävästi EI. Toimii kuulemma myös joukko*****.

Vierailija
6/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pippurisumuttaa aina deittimies samantien kun tapaatte niin oppiipahan olemaan!

Vierailija
7/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toista :( Koki sen torjuntana, ja sitähän se olikin.

Vierailija
8/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä koki asian loukkaavana.

Yritäpä itse tehdä aloite asiassa kuin asiassa ja aina saada kielteinen vastaus.

Itse tein aloitteen tapaamisesta jonkun kanssa. Vähän aikaa sitten sitä oltiin sekstattukin. 

Eipä tullut paikalle, kun kutsuin. 

Tein siitä omat johtopäätelmäni. 

Olen samaa mieltä siitä, että jos tekee jollekin kutsun, eikä vastaa/ ja tule, niin se on aika törkeästi tehty.

Vierailija
10/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nykyajan trendi, tai tyyli ghostata on lapsellista ja typerää. Kun asioista voisi keskustella avoimesti ja kasvokkain. Mikä siinä nyt niin pelottaa, tai niin ei voi tehdä, että aikuiset ihmiset keskustelisivat keskenään asioista. Ja kertoisivat toiselle ystävällisesti, mitä ajattelee, tuntee, ja kaikista niistä asioista, jotka vaivaavat mieltä.

Eikö me suomalaiset enää osata jutella, keskustella ja olla oikeasti sosiaalisia?

Miksi ollaan sellaisia pupujusseja, tai arkajalkoja?

Suoraan sanottuna en ymmärrä, tätä nykyaikaa ja siinä olevia joitakin hölmöjä piirteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi