Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn kaupassa ilman maskia

maskiton
30.07.2021 |

Missään muualla kun en liiku niin en voi myös koronaakaan mistään saada ja sitä levittää eteenpäin. En myöskään yski tai puhu kaupassa, en vastaa edes kassan tervehdykseen joten en levitä pisaroita ympärilleni. Yksi rokote jo otettu, syksyllä toinen. Sen jälkeen lentää maski roskiin myös työpaikalla kun sinne syksyllä palaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. En ole koko aikana kertaakaan käyttänyt maskia missään. Olen 100% etätöissä, liikun omalla autolla joten en käy paikoissa joissa maski olisi varsinaisesti pakko.

Vierailija
2/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sieltä kaupastako et voi koronaa saada?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että koet tarvetta postata tästä tänne.

Vierailija
4/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt naamavaippaa kertaakaan missään, ja olen tavannut usein kavereita ilman turvavälejä ja naamavaippoja. Kukaan meistä ei ole ollut kuollut tai ollut edes sairaana. Maailman on ihmeellinen.

Vierailija
5/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt naamavaippaa kertaakaan missään, ja olen tavannut usein kavereita ilman turvavälejä ja naamavaippoja. Kukaan meistä ei ole ollut kuollut tai ollut edes sairaana. Maailman on ihmeellinen.

Sama!

Vierailija
6/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei uutisoida että suomessa on nyt n. 5,4 miljoonaa, joita ei ole testattu positiivisiksi?

Vierailija
7/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Ennakkosensuuri estää linkin kuvaan, josta voisi hieman päätellä tartuntojen osuutta asukaslukuun.

Hienoa! Pitäkää hurmosta yllä!

Vierailija
8/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sieltä kaupastako et voi koronaa saada?

Hyvin epätodennäköistä on saada tartunta kaupassa vai onko sinulla tapana oleskella yli 15 minuuttia saman henkilön läheisyydessä kauppareissullasi?

Ja kyllä, itse käytän maskia kaupassa ihan vain jo solidaarisuudesta kaupan henkilökuntaa kohtaan, joka joutuu käyttämään työnantajan vaatimuksesta maskia.

Vierailija
9/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä oletkin harvinaisen rohkea tyyppi =D

Vierailija
10/10 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn ilman pikkuhousuja lähikaupassa. Vain ohkainen mekko päällä. Välillä pitää olla tarkkana jos tuulee ettei sedät vaan pelästy :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä